[A6 C5 AKN] W skrócie zwany Shrekowóz :)
[A6 C5 AKN] W skrócie zwany Shrekowóz :)
Miesiąc już mija od okazuje się dobrego zakupu A6, sporo od tego dnia się zmieniło,
poza typowym serwisem jaki przeszedł mój nabytek, sporo zrobiłem w nim po swojemu,
pstryknąwszy kilka zdjęć, myślę, że mogę się pochwalić nimi bez żenady,a cieszę się
do dziś jak małe dziecko z kolorowej wymarzonej zabawki :D
Dodam, że ogromnie dużo dowiedziałem się na wiele tematów z nim związanych, z tym
co i jak zrobić, żeby było dobrze i uważam, że dwa miejsca w sieci, z wszelkimi tematami
dotyczącymi Audi, to nieoceniona skarbnica wiedzy i zamierzam czynnie w niej brać udział.
A to moje cacko z dziurką, jak, że od 10 lat zwą mnie "Shrek", to "oczywistą oczywistością"
jest to, że nazywany jest w domu potocznie "Shrekowóz", jest cudni i tyle
Jak kupiłem, było piękne, ale do czyszczenia, drobnych usprawnień, standardów nie ma co
opisywać, zrobiłem po swojemu
Automat świateł, Wkłady luster (z niebieskich na lekko dymione jasne), Kierownica w skórze nowa,
LED dzienne ( w kratkach przy halogenach), Ramki zegarów, Polerowanie lamp, Szyba czołowa (strasznie
podziurawiona od kamyczków), Przełącznik świateł (wytarty), Uchwyt i kabel CB na reling.
Całość wszystko zrobione we własnym zakresie, CB zamontowałem wg wielu opinii, pod podłokietnikiem,
rewelacyjne miejsce, podłączone pod + radia, więc wł/wył się razem z nim z kluczyka itd.
Ledy dzienne, z automatu po odpaleniu, gasną po włączeniu mijania, wiem, że dla niektórych to wiocha,
ale ja tak nie uważam, do tego kieruję się moimi potrzebami i bardzo częstymi, krótkimi przejazdami
na co dzień w mieście, co powoduje zdecydowanie szybsze zużycie palników, o przetwornicy nie mówiąc.
Wewnątrz, mimo, że kierownice miałem w oryginale w idealnym wręcz stanie, jak na or. przebieg 226kkm,
postanowiłem zmienić na obszytą świetną skórą, nie dość, że w dotyku i prowadzeniu auta ogromna różnica,
to estetycznie również, bez porównania z plastikiem. Kolejnym krokiem będzie wymiana wszystkich żarówek
wnętrza na LEDy, inne alu na lato, te mam w oryginale i zostaną na zimowych, więc poszukuję ładnych,
będzie też przyciemnienie szyb w koło, cały tył, bo po Voyager'ze strasznie mnie to razi, jak są jasne
Myślę dość intensywnie nad zmianą pół na pełnego FISa, ale z drugiej strony, czy to ma sens, wydatek nie
mały, lepiej kupić ładne droższe alusy, a pożytek z tego FISa taki, że tylko spalanie pokazuje, żadnej rewelacji
jak dla mnie. Może wyrosłem już z takich fiuczerów, ale chyba odpuszczę, za dużo z tym grzebania.
Silnikowo, w brew wszelkim opiniom i strachowi, jakoś na razie nie widzę, by miało się coś zdarzyć.
Auto od pierwszego właściciela prowadzone w ASO DE, od 2008r w PL, rozrząd i pompa ma 30kkm, z papierami
i wpisem w książce, wałki obejrzane, raczej nie ma śladów, by miało się coś stać, więc na razie śpię spokojnie.
Do tego, zapłaciłem taką kwotę, za ten stan, bez wypadkowy, co sam potwierdziłem, że gdyby przyszło mi
wymienić te nieszczęsne wałki, to zrobię to bez wahania, wtedy fura na wieki, a sprzedając dalej przód
Jak będzie przyciemnione, na nowych felgach, zrobię porządne fotki i zapodam. Dojdą te DLRy, to sobie obśmiejecie
poza typowym serwisem jaki przeszedł mój nabytek, sporo zrobiłem w nim po swojemu,
pstryknąwszy kilka zdjęć, myślę, że mogę się pochwalić nimi bez żenady,a cieszę się
do dziś jak małe dziecko z kolorowej wymarzonej zabawki :D
Dodam, że ogromnie dużo dowiedziałem się na wiele tematów z nim związanych, z tym
co i jak zrobić, żeby było dobrze i uważam, że dwa miejsca w sieci, z wszelkimi tematami
dotyczącymi Audi, to nieoceniona skarbnica wiedzy i zamierzam czynnie w niej brać udział.
A to moje cacko z dziurką, jak, że od 10 lat zwą mnie "Shrek", to "oczywistą oczywistością"
jest to, że nazywany jest w domu potocznie "Shrekowóz", jest cudni i tyle
Jak kupiłem, było piękne, ale do czyszczenia, drobnych usprawnień, standardów nie ma co
opisywać, zrobiłem po swojemu
Automat świateł, Wkłady luster (z niebieskich na lekko dymione jasne), Kierownica w skórze nowa,
LED dzienne ( w kratkach przy halogenach), Ramki zegarów, Polerowanie lamp, Szyba czołowa (strasznie
podziurawiona od kamyczków), Przełącznik świateł (wytarty), Uchwyt i kabel CB na reling.
Całość wszystko zrobione we własnym zakresie, CB zamontowałem wg wielu opinii, pod podłokietnikiem,
rewelacyjne miejsce, podłączone pod + radia, więc wł/wył się razem z nim z kluczyka itd.
Ledy dzienne, z automatu po odpaleniu, gasną po włączeniu mijania, wiem, że dla niektórych to wiocha,
ale ja tak nie uważam, do tego kieruję się moimi potrzebami i bardzo częstymi, krótkimi przejazdami
na co dzień w mieście, co powoduje zdecydowanie szybsze zużycie palników, o przetwornicy nie mówiąc.
Wewnątrz, mimo, że kierownice miałem w oryginale w idealnym wręcz stanie, jak na or. przebieg 226kkm,
postanowiłem zmienić na obszytą świetną skórą, nie dość, że w dotyku i prowadzeniu auta ogromna różnica,
to estetycznie również, bez porównania z plastikiem. Kolejnym krokiem będzie wymiana wszystkich żarówek
wnętrza na LEDy, inne alu na lato, te mam w oryginale i zostaną na zimowych, więc poszukuję ładnych,
będzie też przyciemnienie szyb w koło, cały tył, bo po Voyager'ze strasznie mnie to razi, jak są jasne
Myślę dość intensywnie nad zmianą pół na pełnego FISa, ale z drugiej strony, czy to ma sens, wydatek nie
mały, lepiej kupić ładne droższe alusy, a pożytek z tego FISa taki, że tylko spalanie pokazuje, żadnej rewelacji
jak dla mnie. Może wyrosłem już z takich fiuczerów, ale chyba odpuszczę, za dużo z tym grzebania.
Silnikowo, w brew wszelkim opiniom i strachowi, jakoś na razie nie widzę, by miało się coś zdarzyć.
Auto od pierwszego właściciela prowadzone w ASO DE, od 2008r w PL, rozrząd i pompa ma 30kkm, z papierami
i wpisem w książce, wałki obejrzane, raczej nie ma śladów, by miało się coś stać, więc na razie śpię spokojnie.
Do tego, zapłaciłem taką kwotę, za ten stan, bez wypadkowy, co sam potwierdziłem, że gdyby przyszło mi
wymienić te nieszczęsne wałki, to zrobię to bez wahania, wtedy fura na wieki, a sprzedając dalej przód
Jak będzie przyciemnione, na nowych felgach, zrobię porządne fotki i zapodam. Dojdą te DLRy, to sobie obśmiejecie
Powiem tak, mój wybór w tej kwestii jest taki, że lepiej zająć się zmianą Chorusa na 2DIN
z NAVi, niż powiększyć wyświetlacz w zegarach, kosztowo i pracy blisko, a efekt niewspółmierny
i jak już, to raczej pójdę w tą modyfikację, bo jak widzę u Was te duże wyświetlacze z navigacją,
to mnie zazdrość skręca, że niemiec sobie kolor na zamówienie zrobił, dobrze przynajmniej,
że na prawdę piękny, a nie wybrał wersji z dużym LCD i Navi, to lekko się dziwię
Kolorek jest zacny, a już niedługo idzie do polerowania, więc jak będzie zrobiony, dopiero będzie efekt.
z NAVi, niż powiększyć wyświetlacz w zegarach, kosztowo i pracy blisko, a efekt niewspółmierny
i jak już, to raczej pójdę w tą modyfikację, bo jak widzę u Was te duże wyświetlacze z navigacją,
to mnie zazdrość skręca, że niemiec sobie kolor na zamówienie zrobił, dobrze przynajmniej,
że na prawdę piękny, a nie wybrał wersji z dużym LCD i Navi, to lekko się dziwię
Kolorek jest zacny, a już niedługo idzie do polerowania, więc jak będzie zrobiony, dopiero będzie efekt.
no Właśnie z tym obniżeniem będzie kłopot, bo raz, że nie mam żadnej wiedzy ani doświadczenia,
dwa, nie znam nikogo, kto mógłby się tym zająć, poza tym, sam mam małe przekonanie,
czy aby na pewno jest mi to do szczęścia potrzebne, fakt, że stoi fabrycznie jak koza, ale to inna rzecz
Z innej beczki, mam pytanie do Was, może macie wiedzę, czemu nie mam znaczków na klapie?
Lakier sam sprawdzałem mikromierzem, w żadnym miejscu auta nie ma śladu niefabrycznego
malowania, gdyby były oryginalnie i zostały zdjęte, były by mikroślady choćby, oglądałem
na prawdę dokładnie i nic, nie było nigdy, a lakier i klapa fabryka, nietknięta palcem kowala ...
dwa, nie znam nikogo, kto mógłby się tym zająć, poza tym, sam mam małe przekonanie,
czy aby na pewno jest mi to do szczęścia potrzebne, fakt, że stoi fabrycznie jak koza, ale to inna rzecz
Z innej beczki, mam pytanie do Was, może macie wiedzę, czemu nie mam znaczków na klapie?
Lakier sam sprawdzałem mikromierzem, w żadnym miejscu auta nie ma śladu niefabrycznego
malowania, gdyby były oryginalnie i zostały zdjęte, były by mikroślady choćby, oglądałem
na prawdę dokładnie i nic, nie było nigdy, a lakier i klapa fabryka, nietknięta palcem kowala ...
gebels mogl zamowic sobie wersje bez oznaczen byla taka opcja przy zakupie nowej furmankiShrek pisze:może macie wiedzę, czemu nie mam znaczków na klapie
napewno wizualnie autko lepiej by wygladalo, duzo lepeij by sie tez prowadziloShrek pisze:no Właśnie z tym obniżeniem będzie kłopot, bo raz, że nie mam żadnej wiedzy ani doświadczenia,
dwa, nie znam nikogo, kto mógłby się tym zająć, poza tym, sam mam małe przekonanie,
czy aby na pewno jest mi to do szczęścia potrzebne, fakt, że stoi fabrycznie jak koza, ale to inna rzecz
Komfort spady co prawda nieco ale tragedi bys nie mial mysle
zobacz jak maja poobnizane furki sejacz i lukasza6, inni od momentu obnizenia fury sa wiecej niz zadowoleni z efektu
Tylko ostrzegam gleba uzaleznia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
Z fabtryki auta wychodziły albo z oznaczeniami albo bez. Było to uzależnione od życzenia klienta. Niektórzy nie chcieli mieć oznaczeń.Shrek pisze:może macie wiedzę, czemu nie mam znaczków na klapie?
W moim też nie ma oznaczeń i to mi pasuje.
[ Dodano: 2011-04-06, 10:41 ]
a powiedz mi czy obszywałeś swoją starą kierownicę czy kupowałeś z obszyciem. Jaki koszt takiego bajeru???
Piękny jest, od miesiąca jeżdżąc, zwracam uwagę na A6 właśnie i widziałem jedną w tym kolorze ale sedana
i to cieszy, bo jest rzeczywiście nietypowa i jedyna.
W tej chwili jest jaka jest, za jakiś czas jak kasowo się dźwignę, jedzie do mojego kumpla na polerowanie,
skubany jest tak dobry, każdy detal tak odświeża, ma takie materiały, że strach pomyśleć, na pewno warto wydać 300zł
Zrobiłem fotkę zmodyfikowanych kratek, ze światełkiem dziennym, wg mnie nie szpeci i fajnie daje radę
Może któryś pójdzie w moje ślady ... służę radą.
i to cieszy, bo jest rzeczywiście nietypowa i jedyna.
W tej chwili jest jaka jest, za jakiś czas jak kasowo się dźwignę, jedzie do mojego kumpla na polerowanie,
skubany jest tak dobry, każdy detal tak odświeża, ma takie materiały, że strach pomyśleć, na pewno warto wydać 300zł
Zrobiłem fotkę zmodyfikowanych kratek, ze światełkiem dziennym, wg mnie nie szpeci i fajnie daje radę
Może któryś pójdzie w moje ślady ... służę radą.
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
Słabo to jakoś świeci i te lampy nie mają chyba RL!?
Podłączenie auto po odpaleniu czy jakieś inne?
Pozdro.
Podłączenie auto po odpaleniu czy jakieś inne?
Pozdro.
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
Nie świeci słabo, uwierz mi, do zdjęcia stanąłem pod takim kątem, bo inaczej biała plama była,
do tego zastosowałem taką opcję HDR, stąd osłabienie świateł, a rozjaśnienie cieni.
Włączone pod lampę, a jeden główny przewód pod automat, pojawiają się po odpaleniu
silnika i zadziałaniu automatu, a gasną po włączeniu mijania. Wpięte dwa przewody przed
kostkę lampy, żółty +, brązowy -. Można wpiąć jeden wcześniej, żeby po zapaleniu pozycji
już gasły, ale ja wolę mieć zapalone pozycyjne i deskę, i tak nie ruszam włącznika,
bo to za mnie robi automat.
Mają RL i wszystkie możliwe homologacje, na pewno
i na miejscu wymieniasz, chyba, że chcesz coś niestandardowego, obszycie, nici, kolor itp.
Wtedy zamawiasz i 2 razy w tyg. jest giełda, podjeżdżasz, gość sam demontuje, zakłada
nową i 130zł kasuje, jakość świetna, żadnych zastrzeżeń. W poprzednim aucie (Grand Voyager)
jak kupiłem 12.2006 wymieniłem, przejechałem 120kkm, sprzedałem auto i kierownica w stanie
idealnym, dodam, że nie czarna, a jasno siwa, a wiadomo, że czarne są trwalsze. Mam już zaufanie.
Mam namiary, robią też wysyłkowo, wysyłasz swoją z kasą, wysyłają nową, albo wysyłają za
pobraniem nową (220zł), przekładasz sobie, odsyłasz i wpłacają Ci na konto, ale dochodzą koszty.
do tego zastosowałem taką opcję HDR, stąd osłabienie świateł, a rozjaśnienie cieni.
Włączone pod lampę, a jeden główny przewód pod automat, pojawiają się po odpaleniu
silnika i zadziałaniu automatu, a gasną po włączeniu mijania. Wpięte dwa przewody przed
kostkę lampy, żółty +, brązowy -. Można wpiąć jeden wcześniej, żeby po zapaleniu pozycji
już gasły, ale ja wolę mieć zapalone pozycyjne i deskę, i tak nie ruszam włącznika,
bo to za mnie robi automat.
Mają RL i wszystkie możliwe homologacje, na pewno
U siebie pod ręką mam giełdę, jest gość, który ma chyba każdą kierownicę jaka istniejemarlitkos pisze:a powiedz mi czy obszywałeś swoją starą kierownicę czy kupowałeś z obszyciem. Jaki koszt takiego bajeru???
i na miejscu wymieniasz, chyba, że chcesz coś niestandardowego, obszycie, nici, kolor itp.
Wtedy zamawiasz i 2 razy w tyg. jest giełda, podjeżdżasz, gość sam demontuje, zakłada
nową i 130zł kasuje, jakość świetna, żadnych zastrzeżeń. W poprzednim aucie (Grand Voyager)
jak kupiłem 12.2006 wymieniłem, przejechałem 120kkm, sprzedałem auto i kierownica w stanie
idealnym, dodam, że nie czarna, a jasno siwa, a wiadomo, że czarne są trwalsze. Mam już zaufanie.
Mam namiary, robią też wysyłkowo, wysyłasz swoją z kasą, wysyłają nową, albo wysyłają za
pobraniem nową (220zł), przekładasz sobie, odsyłasz i wpłacają Ci na konto, ale dochodzą koszty.
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
To oki tylko z pozycją nie mogą być...
Za takie coś może dowód polecieć.
W nocy jak staniesz na pozycji to dzienne też są, więc wiesz.
Za takie coś może dowód polecieć.
W nocy jak staniesz na pozycji to dzienne też są, więc wiesz.
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
Jednym ruchem zmieniam, pod dekielkiem przy drzwiach otwartych, więc jakby któryś mądry
w białej czapeczce miał jakieś "ale", w 3 sek. mogę to zmienić, przepinając pin w automacie i po sprawie.
Tak mi pasuje, tak sprytnie mam, że przy włączonym silniku mam dzienne, jak wyłączę
i włączę kierunek, mam same pozycyjne bez dziennych, dla mnie bomba i tak sobie zostawiam.
w białej czapeczce miał jakieś "ale", w 3 sek. mogę to zmienić, przepinając pin w automacie i po sprawie.
Tak mi pasuje, tak sprytnie mam, że przy włączonym silniku mam dzienne, jak wyłączę
i włączę kierunek, mam same pozycyjne bez dziennych, dla mnie bomba i tak sobie zostawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga