Mam problem z dystansami w samochodzie. Kółka i opony są ok, już to przerabiałem w innym temacie. Problem jest z samymi dystansami.
Samochód A6 C4 2,8l FWD.
Dystanse przód i tył po 18mm, rozstaw 5x112, otwór centrujący 57,1mm, materiał alu, dłuższe śruby w komplecie.
Z przodem problemów nie ma pasują idealnie. Z tyłu natomiast piasty są inne i dystans nie dochodzi do końca piasty, nie styka się z nią.
Przeszukałem forum i znalazłem dwie fotki forumowiczów:

Uploaded with ImageShack.us

Identyczna sytuacja u mnie na tyle. Zostaje szpara ok 2-3mm.
Co z tym fantem zrobić? Zostawić, toczyć dystans?
Piasty czyste, nie są pordzewiałe i wiem mniej więcej, że dystans opiera się o powierzchnie pochyłą w środku.
Ktoś miał już taki problem?
 
							









 więc pretensji do sprzedającego nie mogę mieć.
 więc pretensji do sprzedającego nie mogę mieć.

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) ale nie rozumiem czegoś... jaka szpara 2-3mm ? Na tym foto nic takiego nie widze, na realu nie ma również żadnej "luki". Jedyna, wizualna różnica to to że średnica samego dystansu jest ciut mniejsza od piasty ale akurat to w niczym nie przeszkadza
 ale nie rozumiem czegoś... jaka szpara 2-3mm ? Na tym foto nic takiego nie widze, na realu nie ma również żadnej "luki". Jedyna, wizualna różnica to to że średnica samego dystansu jest ciut mniejsza od piasty ale akurat to w niczym nie przeszkadza   
 



 pierścień centrujący piasty powinien być identyczny zarówno z przodu jak i z tyłu, to samo dotyczy dystansu bo ten to nic innego jak przedłużka piasty
 pierścień centrujący piasty powinien być identyczny zarówno z przodu jak i z tyłu, to samo dotyczy dystansu bo ten to nic innego jak przedłużka piasty   
 





 
 
