Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6 C5 2.5TDi]Kto ma sposób na mojego bydlaka

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Dominik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 wrz 2008, 15:04
Lokalizacja: Elbląg

[S6 C5 2.5TDi]Kto ma sposób na mojego bydlaka

Post autor: Dominik » 13 wrz 2008, 15:29

Witam,wszystkich szczęśliwych i nieszczęsliwych posiadaczy A6 mam potęrzny problem ze swoim audi a6 2,5 tdi -1999r domyślam się ze nie jako jedyny ,ale posłuchajcie;wymieniłem w tym aucie prawie już wszystko co istotne do wymienienia pompa wytryskowa,wałki rozrządu -nowe oczywiście -o takich rzeczach jak kompletny rozrząd wraz z pompą wody ,alternator,rozrusznik,chłodnica wody,wtryski -nie wspomnę -audi po wymianie pompy wtryskowej i wałków już nie odplało tak idealnie jak pierwotnie -ale nie było problemów przy drugim-trzecim kręceniu odpalało bez problemu-przejechałem na tych nowych czesciach max 15 tys km -i przyszedł czas na wymiane eksploatacyjną oleju,filtrów itp-no i stało się nie mógł odpalić po wymianie -myślałem że zwykłe zapowietrzenie -w końcu po uzyciu plaka odpalił i myslałem że jest już wszystko ok -nawet nie wiedziałem jak się myliłem- od miesiaca co dzień z rana musze odpalać z pie...go plaka póżniej już pali normalnie od kopa-do nastepnego rana-sprawdzali wszystko nieszczelności ,pompę,wymieniłem filtr paliwa itd itp i niby wszystko ok -swiece oczywiscie nowe -nikt nie może ustalić usterki-natomiast ja zauważyłem ,że jak go zostawię na noc pod domem a mam delikatnie pod górkę to ni cholery nie odpali,natomiast na płaskim terenie bez problemu odpala(tylko nie mówcie ,że mam go poprostu zostawiać na prostej-bez takich proszę ;-) )-pozakładali mi jakieś zaworki zwrotne zeby sie paliwo nie cofało itp i nic -macie może jakiś sposób na tego drania -kosztował już mnie tyle pieniędzy i zdrowia ,że mam go dość :-) ,ale żeby go nawet sprzedać to musiałby być w pełni sprawny-POMÓÂŻCIE CO MOZE MU BYć -CZEGO NIE SPRAWDZILI ??Z góry dziękuję za szybką poradę i podpowiedz.Dominik

Nazywaj poprawnie tematy :!:
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 18:29 przez Dominik, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominik

cristek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2008, 21:56
Lokalizacja: glogow

Post autor: cristek » 13 wrz 2008, 16:47

Ja mam identyczny problem i tez nie odpala po nocy a potem juz normalnie ,kilku ludzi twierdzilo ze to filter paliwa ale wymiana nic nie pomogla.Ja mam jeszcze delikatne wycieki z wtryskiwaczy moze tam bieze lewe powietrze.
cristek

marini2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2008, 23:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marini2 » 13 wrz 2008, 17:34

na początek to bym go podlaczyl pod komputer i wszystko sprawdzil. przyczyn moze byc duzo, ale widze ze duzo juz wyeliminowales. najczesciej jest to zwykle zapowietrzenie, nieraz pomaga wymiana filtra paliwa, dokladne ustawienie pompy. Przypatrz sie czy gdzies silnik nie jest mokry bo moze gdzies lapie powietrze. Czytajc to co napisales sprawdzilbym cisnienie na tlokach, chociaz znowu piszesz ze jak stoi na prostym to odpala, wiec sam jestem ciekawy co tak naprawde mu dolega

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 13 wrz 2008, 20:28

Andi 2.5 tdi pisze:nie mam pewnosci ale sprawdz kolego czy masz pompke paliwa w zbiorniku ktora podaje paliwo do pompy wtryskowej
Ta pompa musi tam być, proponuję ją sprawdzić bo tam może być usterka. Nie pali Ci się podczas jady kontrolka od świec żarowych?

Proponuję spróbować tego, na pewno nie zaszkodzi
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... wietrzanie
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Dominik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 wrz 2008, 15:04
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Dominik » 13 wrz 2008, 23:11

Panowie ,nie pali mi się żadna kontrolka -chcąc nie chcą stałem się prawie specjalistą od tych silników -niestety z wyjatkiem mojej przypadłości-nie mam pojecia czy mam pompke w zbiorniku -natomiast wiem ,że wcześniej silnik odpalał bez problemu-pompa wtryskowa nie wykazuje zadnych błędów jak cała reszta układu-a już na pewno nie ucieka paliwo !!-tak jak pisałem poprzednio -chcąc nie chcąc robie sie ekspertem tego auta,jak auto stoi na poziomie odpala-pod górkę nie ma takiej możliwości-nie ma mocnego co to ustali -masakra !!
Dominik

wojtek696
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 wrz 2008, 21:14
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: wojtek696 » 14 wrz 2008, 09:24

wizam moze sie przylacze.mom dokladnie to samo.ale jak rano wlacze webasto odpala od strzalu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 14 wrz 2008, 09:26

Dominik pisze:Panowie ,nie pali mi się żadna kontrolka -chcąc nie chcą stałem się prawie specjalistą od tych silników -niestety z wyjatkiem mojej przypadłości-nie mam pojecia czy mam pompke w zbiorniku -natomiast wiem ,że wcześniej silnik odpalał bez problemu-pompa wtryskowa nie wykazuje zadnych błędów jak cała reszta układu-a już na pewno nie ucieka paliwo !!-tak jak pisałem poprzednio -chcąc nie chcąc robie sie ekspertem tego auta,jak auto stoi na poziomie odpala-pod górkę nie ma takiej możliwości-nie ma mocnego co to ustali -masakra !!
Pytanie o świece było profilaktyczne ponieważ przy Twoich problemach oznaczałoby właśnie jakąś awarię w pompie paliwa umieszczonej z tyłu pod wykładziną.
Są na to mocni opisz ten problem na forum:
http://www.audiklub.org/phpBB2/
Ja mogę się założyć, że problem leży właśnie w tej pompie z tyłu lub w komorze spiętrzania.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Darek 2.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa/Kutno

Post autor: Darek 2.5tdi » 15 wrz 2008, 08:20

Pewnie już kilkakrotnie to przerabiałeś i pytanie jest nie na miejscu ale: Rozrząd masz dobrze ustawiony?
i ja też uważam, że to wina pompki, przecież zaworki nic nie dadzą jeśli pompka nie poda ropy.

Awatar użytkownika
omfazer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 21 kwie 2008, 13:41
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: omfazer » 15 wrz 2008, 12:43

Ja stawiam na filter paliwa, no chyba żeVP 44 po regeneracji jakaś felerna zleksza :->
omfazer

Tomek-Szczecin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomek-Szczecin » 15 wrz 2008, 23:13

Jeżeli samochód odpala na równym, a nie odpala stojąc pod górkę, to jest to ewidentana sprawa związana z cofaniem się paliwa. Piszesz, że zamontowali Ci zaworki zwrotne ab nie cofało się paliwo. Ok. Zamontuj jednak na przewodzie przed pompą wtryskową pompkę zasilającą od ciężarówki. Jest to oszt około 80-100 zł i przed włączeniem zapłonu i odpaleniem dobrze podpompuj paliwo. Jak odpali to masz przyczynę.
Nie widzę innej możliwości jak spływanie paliwa gdy samochód stoi pod górę.

gigo75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 wrz 2008, 12:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gigo75 » 15 paź 2008, 20:20

Spróbuj zamontować przed i po filtrze paliwa przezroczyste przewody paliwowe będzieesz miał podgląd sytuacji co się dzieje z paliwem.

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 15 paź 2008, 23:00

ja tez uwazam ze masz problem z cofajacym sie paliwem lub malenka nieszczelnoscia na ukladzie paliwowym.Kiedys mialem audi 80 16 td i uwierz mi ze myslalem ze go rozwale . Tam akurat wymienilem wezyk do filtra i sam filtr ropy i przeszlo.

W tej chwili mam a6 i tez parkuje przodem do gory bo przed chata mam podjazd ale moj pali na dotyk w doslownym tego slowa znaczeniu.

Powodzenia...
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

Awatar użytkownika
Bubu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 16 paź 2008, 22:54
Lokalizacja: łódzkie

mimo wszystko sprawdź świece

Post autor: Bubu » 16 paź 2008, 23:23

skoro masz problem tylko na zimnym silniku a przy rozgrzanym już nie, to w pierwszej kolejności sprawdź świece żarowe. Jeśli będą ok, to sprawdź szczelność układu. Najczęściej problem z lewym powietrzem pojawia się przy filtrze paliwa. Na górze jest taki plastikowy krociec, który trzeba zdjąć przy wymianie filtra i wtedy może szlag trafić uszczelkę, która się znajduje w środku. Co do pompki paliwa to dodam tylko, że jej zadaniem jest jedynie napełnianie kosza w zbiorniku paliwa. I gdy padnie, to nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, bo bez ON i tak nie odpali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga