[S6 C5 2.5TDi]Kto ma sposób na mojego bydlaka
[S6 C5 2.5TDi]Kto ma sposób na mojego bydlaka
Witam,wszystkich szczęśliwych i nieszczęsliwych posiadaczy A6 mam potęrzny problem ze swoim audi a6 2,5 tdi -1999r domyślam się ze nie jako jedyny ,ale posłuchajcie;wymieniłem w tym aucie prawie już wszystko co istotne do wymienienia pompa wytryskowa,wałki rozrządu -nowe oczywiście -o takich rzeczach jak kompletny rozrząd wraz z pompą wody ,alternator,rozrusznik,chłodnica wody,wtryski -nie wspomnę -audi po wymianie pompy wtryskowej i wałków już nie odplało tak idealnie jak pierwotnie -ale nie było problemów przy drugim-trzecim kręceniu odpalało bez problemu-przejechałem na tych nowych czesciach max 15 tys km -i przyszedł czas na wymiane eksploatacyjną oleju,filtrów itp-no i stało się nie mógł odpalić po wymianie -myślałem że zwykłe zapowietrzenie -w końcu po uzyciu plaka odpalił i myslałem że jest już wszystko ok -nawet nie wiedziałem jak się myliłem- od miesiaca co dzień z rana musze odpalać z pie...go plaka póżniej już pali normalnie od kopa-do nastepnego rana-sprawdzali wszystko nieszczelności ,pompę,wymieniłem filtr paliwa itd itp i niby wszystko ok -swiece oczywiscie nowe -nikt nie może ustalić usterki-natomiast ja zauważyłem ,że jak go zostawię na noc pod domem a mam delikatnie pod górkę to ni cholery nie odpali,natomiast na płaskim terenie bez problemu odpala(tylko nie mówcie ,że mam go poprostu zostawiać na prostej-bez takich proszę )-pozakładali mi jakieś zaworki zwrotne zeby sie paliwo nie cofało itp i nic -macie może jakiś sposób na tego drania -kosztował już mnie tyle pieniędzy i zdrowia ,że mam go dość ,ale żeby go nawet sprzedać to musiałby być w pełni sprawny-POMÓÂŻCIE CO MOZE MU BYć -CZEGO NIE SPRAWDZILI ??Z góry dziękuję za szybką poradę i podpowiedz.Dominik
Nazywaj poprawnie tematy :!:
Nazywaj poprawnie tematy :!:
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 18:29 przez Dominik, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominik
na początek to bym go podlaczyl pod komputer i wszystko sprawdzil. przyczyn moze byc duzo, ale widze ze duzo juz wyeliminowales. najczesciej jest to zwykle zapowietrzenie, nieraz pomaga wymiana filtra paliwa, dokladne ustawienie pompy. Przypatrz sie czy gdzies silnik nie jest mokry bo moze gdzies lapie powietrze. Czytajc to co napisales sprawdzilbym cisnienie na tlokach, chociaz znowu piszesz ze jak stoi na prostym to odpala, wiec sam jestem ciekawy co tak naprawde mu dolega
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Ta pompa musi tam być, proponuję ją sprawdzić bo tam może być usterka. Nie pali Ci się podczas jady kontrolka od świec żarowych?Andi 2.5 tdi pisze:nie mam pewnosci ale sprawdz kolego czy masz pompke paliwa w zbiorniku ktora podaje paliwo do pompy wtryskowej
Proponuję spróbować tego, na pewno nie zaszkodzi
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... wietrzanie
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Panowie ,nie pali mi się żadna kontrolka -chcąc nie chcą stałem się prawie specjalistą od tych silników -niestety z wyjatkiem mojej przypadłości-nie mam pojecia czy mam pompke w zbiorniku -natomiast wiem ,że wcześniej silnik odpalał bez problemu-pompa wtryskowa nie wykazuje zadnych błędów jak cała reszta układu-a już na pewno nie ucieka paliwo -tak jak pisałem poprzednio -chcąc nie chcąc robie sie ekspertem tego auta,jak auto stoi na poziomie odpala-pod górkę nie ma takiej możliwości-nie ma mocnego co to ustali -masakra
Dominik
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Pytanie o świece było profilaktyczne ponieważ przy Twoich problemach oznaczałoby właśnie jakąś awarię w pompie paliwa umieszczonej z tyłu pod wykładziną.Dominik pisze:Panowie ,nie pali mi się żadna kontrolka -chcąc nie chcą stałem się prawie specjalistą od tych silników -niestety z wyjatkiem mojej przypadłości-nie mam pojecia czy mam pompke w zbiorniku -natomiast wiem ,że wcześniej silnik odpalał bez problemu-pompa wtryskowa nie wykazuje zadnych błędów jak cała reszta układu-a już na pewno nie ucieka paliwo -tak jak pisałem poprzednio -chcąc nie chcąc robie sie ekspertem tego auta,jak auto stoi na poziomie odpala-pod górkę nie ma takiej możliwości-nie ma mocnego co to ustali -masakra
Są na to mocni opisz ten problem na forum:
http://www.audiklub.org/phpBB2/
Ja mogę się założyć, że problem leży właśnie w tej pompie z tyłu lub w komorze spiętrzania.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Jeżeli samochód odpala na równym, a nie odpala stojąc pod górkę, to jest to ewidentana sprawa związana z cofaniem się paliwa. Piszesz, że zamontowali Ci zaworki zwrotne ab nie cofało się paliwo. Ok. Zamontuj jednak na przewodzie przed pompą wtryskową pompkę zasilającą od ciężarówki. Jest to oszt około 80-100 zł i przed włączeniem zapłonu i odpaleniem dobrze podpompuj paliwo. Jak odpali to masz przyczynę.
Nie widzę innej możliwości jak spływanie paliwa gdy samochód stoi pod górę.
Nie widzę innej możliwości jak spływanie paliwa gdy samochód stoi pod górę.
ja tez uwazam ze masz problem z cofajacym sie paliwem lub malenka nieszczelnoscia na ukladzie paliwowym.Kiedys mialem audi 80 16 td i uwierz mi ze myslalem ze go rozwale . Tam akurat wymienilem wezyk do filtra i sam filtr ropy i przeszlo.
W tej chwili mam a6 i tez parkuje przodem do gory bo przed chata mam podjazd ale moj pali na dotyk w doslownym tego slowa znaczeniu.
Powodzenia...
W tej chwili mam a6 i tez parkuje przodem do gory bo przed chata mam podjazd ale moj pali na dotyk w doslownym tego slowa znaczeniu.
Powodzenia...
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
mimo wszystko sprawdź świece
skoro masz problem tylko na zimnym silniku a przy rozgrzanym już nie, to w pierwszej kolejności sprawdź świece żarowe. Jeśli będą ok, to sprawdź szczelność układu. Najczęściej problem z lewym powietrzem pojawia się przy filtrze paliwa. Na górze jest taki plastikowy krociec, który trzeba zdjąć przy wymianie filtra i wtedy może szlag trafić uszczelkę, która się znajduje w środku. Co do pompki paliwa to dodam tylko, że jej zadaniem jest jedynie napełnianie kosza w zbiorniku paliwa. I gdy padnie, to nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, bo bez ON i tak nie odpali.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga