Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

Post autor: Fontesen » 23 mar 2011, 10:09

fassi1 pisze:ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.
No pewnie !. Do wqarszawy mam 160 km, więc nie dużo, a co dwa tygodnie jestem w pułtusku, to jużwogóle bajka. Mówisz, ze on mi ogarnie moją instalację?? rozumiem, ze to bardzo kumaty gosć, skoro go polecasz.
A czy po zdjeciach, coś niepokojącego zauważyłeś fassi??

Taa, i okazało się ze zbiornik mam zamontowany do jazdy na wstecznym (mam identyko jak na zdjeciu)<nerwus>
Co za debile są w tym kraju, zeby nie umieć zamontować zbiornika. <nerwus>

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 23 mar 2011, 15:09

fassi1 pisze:Jeśli są dwa wyjścia z reduktora lub dwa reduktory to musi być kompensacja gdzieś za filtrami gazu
sorki za jakośc tego rysunku,ale powiedz mi czy ja dobrze kumam.Czy obie kompensacje są prawidłowe czy moze jedna,a moze zadna.pytam bo nie mam pojecia jak to powinno wygladac.To jest baaardzo uproszczone ale powinienes załapać o co biega chociaz dziecko lepiej rysuje heheehe Obrazek
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 23 mar 2011, 16:11

Dobrze myslisz. Pamietaj tylko dac trojnik pomiarowy za filtrem gazu

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 23 mar 2011, 16:30

matelek pisze:Dobrze myslisz. Pamietaj tylko dac trojnik pomiarowy za filtrem gazu
czyli ten rysunek po prawej jest ok?A ten po lewej nie?Bo jak rura kompensacji wyjdzie od rozdzielacza do rozdzielacza to tam zadnego trójnika nie włoze bo śa ewentualnie wkrętki
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 mar 2011, 17:10

Oba sa ok

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 23 mar 2011, 17:27

fassi1 pisze:Oba sa ok
i własnie o to mi chodziło,zastosuje ten z rysunku po stronie lewej.Nie trzeba ciać rur i zadnych trójników.Dzieki
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 mar 2011, 22:29

--RaDeK-- pisze:
fassi1 pisze:ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.
No pewnie !. Do wqarszawy mam 160 km, więc nie dużo, a co dwa tygodnie jestem w pułtusku, to jużwogóle bajka. Mówisz, ze on mi ogarnie moją instalację?? rozumiem, ze to bardzo kumaty gosć, skoro go polecasz.
A czy po zdjeciach, coś niepokojącego zauważyłeś fassi??

Taa, i okazało się ze zbiornik mam zamontowany do jazdy na wstecznym (mam identyko jak na zdjeciu)<nerwus>
Co za debile są w tym kraju, zeby nie umieć zamontować zbiornika. <nerwus>
Nie wiem jakie moce tylko obsługuje ten reduktor.
Trzeba by skrócić i wyrównać wężyki do kolektora. Nie widzę przeciw wskazań aby matrixy były zamontowane na leżąco, to nie są wtryskiwacze tłoczkowe. Kolektor wygląda na dobrze nawiercony.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 24 mar 2011, 12:13

fassi1 pisze:
--RaDeK-- pisze:
fassi1 pisze:ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.
No pewnie !. Do wqarszawy mam 160 km, więc nie dużo, a co dwa tygodnie jestem w pułtusku, to jużwogóle bajka. Mówisz, ze on mi ogarnie moją instalację?? rozumiem, ze to bardzo kumaty gosć, skoro go polecasz.
A czy po zdjeciach, coś niepokojącego zauważyłeś fassi??

Taa, i okazało się ze zbiornik mam zamontowany do jazdy na wstecznym (mam identyko jak na zdjeciu)<nerwus>
Co za debile są w tym kraju, zeby nie umieć zamontować zbiornika. <nerwus>
Nie wiem jakie moce tylko obsługuje ten reduktor.
Trzeba by skrócić i wyrównać wężyki do kolektora. Nie widzę przeciw wskazań aby matrixy były zamontowane na leżąco, to nie są wtryskiwacze tłoczkowe. Kolektor wygląda na dobrze nawiercony.
No właśnie. Reduktor. Jeden gosć powiedział mi że jest za mały bo zę niby do 150 kunia. Ale powiem Ci ze daje ładnie. Tzn sprawdzałem go do odcinki na 1 i 2 biegu, i nawet się nie zająknął.
Ok. czyli do zrobienia:
wężyki do kolektora (skrócenie)
Zbiornik gazu przemienić <lol>
no i regulacja - poządna.

Aha, jeszcze takie jedno ptanko. Czy te wtryskiwacze, można jakoś łądnie umieścićpod osłoną v6?? czy sąza duze?? bo tak te wtryski "leżą" brzydko i mnie to denerwuje za każdym razem, kiedy otwieram maskę.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2011, 14:56

Niestety nie zmieszcza sie pod pokryw, jakos mozna sproboeac je przymocowac do czegos zeby luzno nie lezaly. Glownie ma to dzialac.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 24 mar 2011, 17:44

fassi1 pisze:Niestety nie zmieszcza sie pod pokryw, jakos mozna sproboeac je przymocowac do czegos zeby luzno nie lezaly. Glownie ma to dzialac.
Rozumiem. Na razie działją, tylko muszę je wyczyścić. Masz jakiśsprawdzony sposób na ich wyczyszczenie? Bo po nocy sązaklejone, choć treraz jest cieplej i jest lepiej troszke.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2011, 19:33

Co do reduktora to to czy się nadaje czy nie świadczą spadki ciśnienia przy max otwarciu przepustnicy a to sprawdzisz jedynie po podłączeniu się do sterownika.
Ja wtryskiwaczy Matrix XJ osobiście nie rozbierałem ale budowa podobna do HSa tylko że HS ma jedną blaszkę na cylinder a XJ dwie.
W linkach masz jak się je rozbiera i czyści.
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=5120
http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 2%20EN.pdf

Fontesen

Post autor: Fontesen » 24 mar 2011, 19:46

fassi1 pisze:Co do reduktora to to czy się nadaje czy nie świadczą spadki ciśnienia przy max otwarciu przepustnicy a to sprawdzisz jedynie po podłączeniu się do sterownika.
Ja wtryskiwaczy Matrix XJ osobiście nie rozbierałem ale budowa podobna do HSa tylko że HS ma jedną blaszkę na cylinder a XJ dwie.
W linkach masz jak się je rozbiera i czyści.
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=5120
http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 2%20EN.pdf
Dziekuję bardzo. Myślę ze sam dam radę to zrobić.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2011, 19:59

Nie ma sprawy.
Możesz przy okazji walnąć kilka fotek i wkleić do działu "Zrób to sam" z jakimiś swoimi uwagami.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 24 mar 2011, 20:57

fassi1 pisze:Nie ma sprawy.
Możesz przy okazji walnąć kilka fotek i wkleić do działu "Zrób to sam" z jakimiś swoimi uwagami.
jak dam radę je wyczyścić, to oczywiście:)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 28 mar 2011, 21:17

Koledzy a jak powinno iść podciśnienie do instalacji gazowej?

U mnie jest tak:
Od kolektora przewód idzie i łączy się z przewodem z regulatora ciśnienia paliwa i z tego połączenia idzie jedno podciśnienie gdzieś pod płytkę z elektrozaworami a drugi idzie do reduktora.

Czyli tak jakby zmostkowane podciśnienie z kolektora z regulatorem ciśnienia.

Pytam w tym temacie bo walczę z wibracjami i chce zrobić porządek z podciśnieniem.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja