[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
ja mam znów taki problem , jadąc na 6 biegu z predkością jakieś 100km obroty okolo 2tysiące dodawam gazu a tu zero reakcji ani zwalnia ani przyśpiesza , trwa to jakieś 5 sekund , co przy wyprzedzaniu może zaważyć o życiu lub śmierci
filtry wszystkie wymienione prócz filtra powietrza , komputer pokazuje 0 błędów , turbina pompuje doskonale
P.s ogólnie ostatnimi czasy wydaje mi się słapszy , może to tylko moje złudzenie już sam niewiem
filtry wszystkie wymienione prócz filtra powietrza , komputer pokazuje 0 błędów , turbina pompuje doskonale
P.s ogólnie ostatnimi czasy wydaje mi się słapszy , może to tylko moje złudzenie już sam niewiem
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
Witam ponownie ...
Wróciłam od mechaniora. Filtr paliwa wymieniony. Nic to nie zmieniło. Auto podpięte zostało pod Vag i jest jeden powtarzający się błąd który pojawia się po dodaniu gazu. Mianowice błąd jaki został mi podany to G132...
Wg mechanika jest to coś w pomnie wtryskowej.
Co Wy o tym sądzicie...
[ Dodano: 2011-03-20, 14:38 ]
Znalazłam tu na forum że to: Temperaturowe czujniki kontrolne konwertera katalitycznego (G132)
Ciekawe co to znaczy
[ Dodano: 2011-06-15, 16:59 ]
Witam ponownie.
Moje auto nie wiem kiedy poprostu się naprawiło. Chodziło jak zegarek. Już nawet zapomniałam że moje auto może tak jeźdzć - ale do czasu!!!
Tydzień temu odstawiłam na parking i rano już nie odpaliłam. Błędy jaki mi diagnosta zgrał to:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Błędu G132 brak.
Czy po opisaniu w/w wszystkich przypadków mogło mieć to wpływ na pompę (bo to pesymistyczne i najgorsze podejrzenie jaki może być)
Wróciłam od mechaniora. Filtr paliwa wymieniony. Nic to nie zmieniło. Auto podpięte zostało pod Vag i jest jeden powtarzający się błąd który pojawia się po dodaniu gazu. Mianowice błąd jaki został mi podany to G132...
Wg mechanika jest to coś w pomnie wtryskowej.
Co Wy o tym sądzicie...
[ Dodano: 2011-03-20, 14:38 ]
Znalazłam tu na forum że to: Temperaturowe czujniki kontrolne konwertera katalitycznego (G132)
Ciekawe co to znaczy
[ Dodano: 2011-06-15, 16:59 ]
Witam ponownie.
Moje auto nie wiem kiedy poprostu się naprawiło. Chodziło jak zegarek. Już nawet zapomniałam że moje auto może tak jeźdzć - ale do czasu!!!
Tydzień temu odstawiłam na parking i rano już nie odpaliłam. Błędy jaki mi diagnosta zgrał to:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Błędu G132 brak.
Czy po opisaniu w/w wszystkich przypadków mogło mieć to wpływ na pompę (bo to pesymistyczne i najgorsze podejrzenie jaki może być)
Pozdrawiam:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga