[Audi A6 C5] piszczaca kierownica jakie sruby
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
spróbuj stałym smarem w spreyu lubn smarem do łańcuchów motocyklowych świetnie sie nadaje po nałożeniu jest lekko lepki tylko brud nie przylega tak i jest wodoodporny
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to daAcid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co )raafQ pisze:kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to daAcid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
wtedy WD nie pomoże
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co kazdy zrobi jak chce...Acid pisze:Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co )raafQ pisze:kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to daAcid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
wtedy WD nie pomoże
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
psikaj psikaj na pewno pomożeraafQ pisze:ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co kazdy zrobi jak chce...Acid pisze:Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co )raafQ pisze: kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to da
wtedy WD nie pomoże
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem
żebyś tylko za jakiś czas nie pisał tu na forum tematu typu psikanie nie pomogło pomóżcie
przez takie druciarskie doradztwa potem sa opinie o niektórych modelach aut ze są ch... warte i niektórzy potrzebujący pomocy są kierowani na złą czyt. druciarska drogę
z mojej strony to koniec
bo jak to ktoś kiedyś mądrze ujął "nie kloc się z głupkiem bo ktoś postronny może nie zauważyć różnicy"
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
chciał bym zwrócić ci uwage ze mi ubliżasz, a druga sprawa to chyba nie czytasz wszystkiego co pisze " napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało "Acid pisze:psikaj psikaj na pewno pomożeraafQ pisze:ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co kazdy zrobi jak chce...Acid pisze: Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co )
wtedy WD nie pomoże
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem
żebyś tylko za jakiś czas nie pisał tu na forum tematu typu psikanie nie pomogło pomóżcie
przez takie druciarskie doradztwa potem sa opinie o niektórych modelach aut ze są ch... warte i niektórzy potrzebujący pomocy są kierowani na złą czyt. druciarska drogę
z mojej strony to koniec
bo jak to ktoś kiedyś mądrze ujął "nie kloc się z głupkiem bo ktoś postronny może nie zauważyć różnicy"
...
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
raafQ, po pierwsze, nie sprzeczaj się, gdyż kolega ma trochę racji.
Mi też popiskuje, i jest to w miarę normalny objaw. U mnie wygląda to tak, że jak sobie kręcę baaaaaaaaaardzo powolutku kierą to słychać tarcie, gumę o gumę. Takie ciche. To jeszcze nie oznacza, że się kończy. Po prostu tak ma. Gdy już zacznie trzeszczeć przy normalnym użytkowaniu, zacznie się lać, zacinać, stukać. To wtedy do wymiany.
A co do WD. To pomoże, to znaczy przestanie piszczeć. Ale likwidujesz objaw, a nie przyczynę. Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi?
Możesz mi Acid, powiedzieć, jak Ci przekładania "padła"?
Peace for all :D
Mi też popiskuje, i jest to w miarę normalny objaw. U mnie wygląda to tak, że jak sobie kręcę baaaaaaaaaardzo powolutku kierą to słychać tarcie, gumę o gumę. Takie ciche. To jeszcze nie oznacza, że się kończy. Po prostu tak ma. Gdy już zacznie trzeszczeć przy normalnym użytkowaniu, zacznie się lać, zacinać, stukać. To wtedy do wymiany.
A co do WD. To pomoże, to znaczy przestanie piszczeć. Ale likwidujesz objaw, a nie przyczynę. Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi?
Możesz mi Acid, powiedzieć, jak Ci przekładania "padła"?
Peace for all :D
pewnie ma-=Rafal=- pisze:raafQ, po pierwsze, nie sprzeczaj się, gdyż kolega ma trochę racji.
tez tak myślałem ale do pol roku sie zaczęło...-=Rafal=- pisze: ...to słychać tarcie, gumę o gumę. Takie ciche. To jeszcze nie oznacza, że się kończy.
tez mi tak gadali , ale prawda byla inna-=Rafal=- pisze: Po prostu tak ma.
zgadza sie ze do wymiany , ale nie zacznie trzeszczeć tylko szlak trafi uszczelki w przekladni i plyn z pompy wspomagania sie wyleje a co spowoduje ze pompa zacznie wyc przy byle jakim małym nawet kręceniu , po prostu nie da sie z tym jeździć bo można zajechać pompę , która jest do dostania trudna.-=Rafal=- pisze: Gdy już zacznie trzeszczeć przy normalnym użytkowaniu, zacznie się lać, zacinać, stukać. To wtedy do wymiany.
Tak bylo u mnie kto chce niech wierzy , kto nie się przekona w swoim czasie
jestem za-=Rafal=- pisze: ... likwidujesz objaw, a nie przyczynę.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 18:59 przez Acid, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
w maglownicy jest zestaw uszczelek one padają u mnie tez była cala skorodowana wiec to ze zamknięty nie znaczy ze nie trafia je-=Rafal=- pisze:Acid, uszczelki w kolumnie? <myśli>
Przecież przekładnia to zamknięty układ i uszczelki w kolumnie nic do niej nie mają.
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
raafQ, strasznie twórczy i porywczy post. Naprawdę. Przechodziłem wymianę przekładni w Audi 2 razy. Wyjmowana była z 4. Naprawiana, regenerowana. Wydałem około 1500 zł na to. Więc chyba mam prawo się wypowiedzieć, a Ty, powinieneś jak nie uszanować czyjąś wiedzę, mam na myśli kolegę Acid, bynajmniej nie mnie, to przynajmniej nie mówić jaki to Ty jesteś mądry i ach i och.
szanuje wasze porady, tylko wnioskuje czemu po popsikaniu tam w srodku kierownicy ona cichnie jakie to ma powiazanie ?, nieznam sie dlatego tu pisze, dziekii za odpowiedzi i porady tu nie chodzi o spieranie sie, bo ja nie jestem mechanikem, i nie mam z tym stycznosci ...-=Rafal=- pisze:raafQ, strasznie twórczy i porywczy post. Naprawdę. Przechodziłem wymianę przekładni w Audi 2 razy. Wyjmowana była z 4. Naprawiana, regenerowana. Wydałem około 1500 zł na to. Więc chyba mam prawo się wypowiedzieć, a Ty, powinieneś jak nie uszanować czyjąś wiedzę, mam na myśli kolegę Acid, bynajmniej nie mnie, to przynajmniej nie mówić jaki to Ty jesteś mądry i ach i och.
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
-Audi A6 1.9 2001r 131KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga