Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C5] piszczaca kierownica jakie sruby

Wnętrze
sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 15 mar 2011, 15:27

spróbuj stałym smarem w spreyu lubn smarem do łańcuchów motocyklowych świetnie sie nadaje po nałożeniu jest lekko lepki tylko brud nie przylega tak i jest wodoodporny

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 15 mar 2011, 18:20

smary nic nie dadzą to się maglownica kończy :|
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

raafQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 23 paź 2010, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raafQ » 16 mar 2011, 17:58

Acid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy :|
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to da :-)
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 16 mar 2011, 18:36

raafQ pisze:
Acid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy :|
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to da :-)
Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co :> )
wtedy WD nie pomoże <lol>
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem ;p
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

raafQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 23 paź 2010, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raafQ » 16 mar 2011, 18:41

Acid pisze:
raafQ pisze:
Acid pisze:smary nic nie dadzą to się maglownica kończy :|
ale się przekonacie tylko za późno będzie
wiem bo to samo przerabiałem
kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to da :-)
Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co :> )
wtedy WD nie pomoże <lol>
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem ;p
ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co <nerwus> <klotnia> <lol> kazdy zrobi jak chce...
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 16 mar 2011, 19:38

raafQ pisze:
Acid pisze:
raafQ pisze: kolego co ty gadasz np u mnie jak napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało, dopiero na drugi dzien zaczelo piszczec bo wd przeschlo i nie daje takiego smarowania jak np smar w spraym zainwesttuje w smar w sprawy zobaczymy co to da :-)
Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co :> )
wtedy WD nie pomoże <lol>
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem ;p
ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co <nerwus> <klotnia> <lol> kazdy zrobi jak chce...
psikaj psikaj na pewno pomoże <lol>
żebyś tylko za jakiś czas nie pisał tu na forum tematu typu psikanie nie pomogło pomóżcie <rotfl>

przez takie druciarskie doradztwa potem sa opinie o niektórych modelach aut ze są ch... warte i niektórzy potrzebujący pomocy są kierowani na złą czyt. druciarska drogę
z mojej strony to koniec

bo jak to ktoś kiedyś mądrze ujął "nie kloc się z głupkiem bo ktoś postronny może nie zauważyć różnicy"

:p
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

raafQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 23 paź 2010, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raafQ » 16 mar 2011, 21:13

Acid pisze:
raafQ pisze:
Acid pisze: Przeze mnie przemawia doświadczenie , ale ty se psikaj do woli aż ci szlak trafi (wiemy co :> )
wtedy WD nie pomoże <lol>
ale zrobisz jak chcesz w końcu jesteś fachowcem ja natomiast tylko laikiem ;p
ale ty chyba tylko paruski rozumiesz jak ci pisze że popsikalem i na pare godzin byla cisza, to co przygluchlem czy co <nerwus> <klotnia> <lol> kazdy zrobi jak chce...
psikaj psikaj na pewno pomoże <lol>
żebyś tylko za jakiś czas nie pisał tu na forum tematu typu psikanie nie pomogło pomóżcie <rotfl>

przez takie druciarskie doradztwa potem sa opinie o niektórych modelach aut ze są ch... warte i niektórzy potrzebujący pomocy są kierowani na złą czyt. druciarska drogę
z mojej strony to koniec

bo jak to ktoś kiedyś mądrze ujął "nie kloc się z głupkiem bo ktoś postronny może nie zauważyć różnicy"

:p
chciał bym zwrócić ci uwage ze mi ubliżasz, a druga sprawa to chyba nie czytasz wszystkiego co pisze " napsikalem wd na to wycichlo i wogóle nie piszczało "
...
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 mar 2011, 21:20

raafQ, po pierwsze, nie sprzeczaj się, gdyż kolega ma trochę racji. :)
Mi też popiskuje, i jest to w miarę normalny objaw. U mnie wygląda to tak, że jak sobie kręcę baaaaaaaaaardzo powolutku kierą to słychać tarcie, gumę o gumę. Takie ciche. To jeszcze nie oznacza, że się kończy. Po prostu tak ma. Gdy już zacznie trzeszczeć przy normalnym użytkowaniu, zacznie się lać, zacinać, stukać. To wtedy do wymiany.
A co do WD. To pomoże, to znaczy przestanie piszczeć. Ale likwidujesz objaw, a nie przyczynę. Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi?
Możesz mi Acid, powiedzieć, jak Ci przekładania "padła"?

Peace for all :D <okok>

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 16 mar 2011, 21:50

-=Rafal=- pisze:raafQ, po pierwsze, nie sprzeczaj się, gdyż kolega ma trochę racji. :)
pewnie ma :) :p
-=Rafal=- pisze: ...to słychać tarcie, gumę o gumę. Takie ciche. To jeszcze nie oznacza, że się kończy.
tez tak myślałem ale do pol roku sie zaczęło...
-=Rafal=- pisze: Po prostu tak ma.
tez mi tak gadali , ale prawda byla inna :|
-=Rafal=- pisze: Gdy już zacznie trzeszczeć przy normalnym użytkowaniu, zacznie się lać, zacinać, stukać. To wtedy do wymiany.
zgadza sie ze do wymiany , ale nie zacznie trzeszczeć tylko szlak trafi uszczelki w przekladni i plyn z pompy wspomagania sie wyleje a co spowoduje ze pompa zacznie wyc przy byle jakim małym nawet kręceniu , po prostu nie da sie z tym jeździć bo można zajechać pompę , która jest do dostania trudna.
Tak bylo u mnie kto chce niech wierzy , kto nie się przekona w swoim czasie
-=Rafal=- pisze: ... likwidujesz objaw, a nie przyczynę.
jestem za :)
Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 18:59 przez Acid, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 mar 2011, 21:54

Acid, uszczelki w kolumnie? <myśli>
Przecież przekładnia to zamknięty układ i uszczelki w kolumnie nic do niej nie mają.

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 16 mar 2011, 22:16

-=Rafal=- pisze:Acid, uszczelki w kolumnie? <myśli>
Przecież przekładnia to zamknięty układ i uszczelki w kolumnie nic do niej nie mają.
w maglownicy jest zestaw uszczelek one padają u mnie tez była cala skorodowana wiec to ze zamknięty nie znaczy ze nie trafia je :)
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 mar 2011, 22:19

Acid, ale napisałeś że chodzi o kolumne. Kolumna kierownicy to co innego niż maglownica, przekładnia kierownicza. :D Dlatego mi coś nie pasowało :D
Uwierz mi że mam temat przekładni od A do Z :D

raafQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 23 paź 2010, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raafQ » 16 mar 2011, 22:24

co 2 to lepszy mechanik :D
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 mar 2011, 22:26

raafQ, strasznie twórczy i porywczy post. Naprawdę. Przechodziłem wymianę przekładni w Audi 2 razy. Wyjmowana była z 4. Naprawiana, regenerowana. Wydałem około 1500 zł na to. Więc chyba mam prawo się wypowiedzieć, a Ty, powinieneś jak nie uszanować czyjąś wiedzę, mam na myśli kolegę Acid, bynajmniej nie mnie, to przynajmniej nie mówić jaki to Ty jesteś mądry i ach i och. :[

raafQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 23 paź 2010, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raafQ » 16 mar 2011, 22:31

-=Rafal=- pisze:raafQ, strasznie twórczy i porywczy post. Naprawdę. Przechodziłem wymianę przekładni w Audi 2 razy. Wyjmowana była z 4. Naprawiana, regenerowana. Wydałem około 1500 zł na to. Więc chyba mam prawo się wypowiedzieć, a Ty, powinieneś jak nie uszanować czyjąś wiedzę, mam na myśli kolegę Acid, bynajmniej nie mnie, to przynajmniej nie mówić jaki to Ty jesteś mądry i ach i och. :[
szanuje wasze porady, tylko wnioskuje czemu po popsikaniu tam w srodku kierownicy ona cichnie jakie to ma powiazanie ?, nieznam sie dlatego tu pisze, dziekii za odpowiedzi i porady tu nie chodzi o spieranie sie, bo ja nie jestem mechanikem, i nie mam z tym stycznosci ...
-Ford Mondeo 1.8 1.6v + Gaz 1995r
-Audi A6 1.9 2001r 131KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga