[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie pompy wtryskowej
[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie pompy wtryskowej
Witam
Nie wiem jakim cudem ale dziś poluzowała mi się nakrętka od koła pasowego pompy wtryskowej. Najlepsze jest to iż jest tam miejsce na klin ale go nie było i ponoć nie ma, czy są jakieś znaki lub jak mozna najszybciej w miarę ustawic pompe by autko odpaliło, czy przestawiając co zabek na pompie(dzis tak robiłem ale nie załapała) powinno zapalić, jak poluzuje wtrysk to paliwo tryska nawet mocno ale podejrzewam że nie podaje w tym momencie co powinna i czy byłby jakiś błąd bo nie mam żadnego na vagu,
Pozdrawiam
Nie wiem jakim cudem ale dziś poluzowała mi się nakrętka od koła pasowego pompy wtryskowej. Najlepsze jest to iż jest tam miejsce na klin ale go nie było i ponoć nie ma, czy są jakieś znaki lub jak mozna najszybciej w miarę ustawic pompe by autko odpaliło, czy przestawiając co zabek na pompie(dzis tak robiłem ale nie załapała) powinno zapalić, jak poluzuje wtrysk to paliwo tryska nawet mocno ale podejrzewam że nie podaje w tym momencie co powinna i czy byłby jakiś błąd bo nie mam żadnego na vagu,
Pozdrawiam
pompe musisz ustawic na blokade albo na dlugi srubokręt potem sobie ustawisz kat wtrysku zeby autko ladnie chodzilo , tutaj ci wrzucilem zebys wiedzial co i jak grzebac http://rapidshare.com/files/452592805/r ... 180ps_.pdf
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
Skype. Podałeś link do regulacji konta wtrysku a chodzi o ustawienie podstawowe pompy.
zaku75
Kalibracji pompy może dokonać serwis bosch, nie ustawisz pompy samodzielnie, nie słyszałem żeby ktoś tego dokonał w własnym garażu bez odpowiedniego sprzętu. Jestem ciekawy w jaki sposób śruba odkręciła się sama? jak na razie jesteś pierwszy. Jeszcze nie słyszałem o podobnym przypadku samo odkręcenia.
zaku75
Kalibracji pompy może dokonać serwis bosch, nie ustawisz pompy samodzielnie, nie słyszałem żeby ktoś tego dokonał w własnym garażu bez odpowiedniego sprzętu. Jestem ciekawy w jaki sposób śruba odkręciła się sama? jak na razie jesteś pierwszy. Jeszcze nie słyszałem o podobnym przypadku samo odkręcenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolega zaku75 sam ją pewnie odkręcił przez pomyłkę, a teraz nie chce się przyznać (zresztą kto by się przyznał )
Co do ustawienia feralnego koła- fakt- bosch z pewnością sobie poradzi, i skasuje nie wiadomo ile.
Wydaje mi się że jest szansa na wstępne ustawienie tego koła tak- aby uruchomić silnik, po czym doregulować kąt wtrysku po kontroli vagiem. Nigdy tego nie robiłem, ale można spróbować , przynajmniej nic nie kosztuje.
Co do ustawienia feralnego koła- fakt- bosch z pewnością sobie poradzi, i skasuje nie wiadomo ile.
Wydaje mi się że jest szansa na wstępne ustawienie tego koła tak- aby uruchomić silnik, po czym doregulować kąt wtrysku po kontroli vagiem. Nigdy tego nie robiłem, ale można spróbować , przynajmniej nic nie kosztuje.
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
piotras72 Jak chcesz zsynchronizować wałek z zębatką pompy za pomocą vaga skoro nie wiemy jaki jest punkt zerowy pompy
A zębatka pompy została zruszona mechanicznie jednym słowem pompa na stół diagnostyczny w firmie Bosch.
zaku75 zadzwoń do serwisu boscha i zapytaj ile by kosztowała synchronizacja pompy, i nie kombinuj bo sobie większej biedy narobisz powodzenia.
A zębatka pompy została zruszona mechanicznie jednym słowem pompa na stół diagnostyczny w firmie Bosch.
zaku75 zadzwoń do serwisu boscha i zapytaj ile by kosztowała synchronizacja pompy, i nie kombinuj bo sobie większej biedy narobisz powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dawid77,
Nic takiego nie napisałem. Przy pomocy vaga należy sprawdzić, a potem ręcznie doregulować kątJak chcesz zsynchronizować wałek z zębatką pompy za pomocą vaga
30 lat temu nie było komputerów, a silniki diesla były- sądzisz że były regulowane przy pomocy czarów? Napisałem że nigdy tego nie robiłem, ale jestem na 90% pewny, że bym go uruchomił. Wystarczy pokombinować .zębatka pompy została zruszona mechanicznie jednym słowem pompa na stół
nie wiemy jaki jest punkt zerowy pompy
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
piotras 72 źle się zrozumieliśmy. Naprawdę trzeba być urodzonym w czepku żeby trafić i auto zapaliło widocznie ty jesteś. Druga sprawa to 30 lat temu pompy i auta nie posiadały komputerów sterowników i tego całego syfu elektronicznego i były bardziej prostą konstrukcją jak również pompy paliwa,nikt wtedy nie musiał używać czarów.A dziś potrzebujemy vaga i laptopa
PS;
To pomóż koledze i ustaw ją za pomocą kombinacji powodzenia.
PS;
To pomóż koledze i ustaw ją za pomocą kombinacji powodzenia.
Nie słuchaj tych wszystkich nadmuchanych informacji ze słowem KALIBRACJA. To dumnie brzmi ale jest nie potrzebne. ÂŻadnej kalibracji, tylko zakładaj koło mniej więcej jak było (czasami widać na stożku koła miejsce odbite przez frez klina na wale) i ustawiaj kąt wtrysku. Jak nie dajesz rady trafić, to odkręć pierwszy wtrysk i kręć pompą. Jak tryśnie paliwo to masz punkt wtrysku i w tej pozycji zakładaj koło na wał a następnie ustawiaj kąt z pomocą kompa. Fajnie jest mieć koło na zero, ale jeszcze lepiej 500zł w kieszeni i pompę bez demontażu!.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: