Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] problem z regulacja temperatury

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
michalla6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:59
Lokalizacja: Lublin

[A6 C4] problem z regulacja temperatury

Post autor: michalla6 » 13 mar 2011, 12:03

witam
problem mój polega na tym ze z nawiewu leci mi cały czas powietrze o stałej temperaturze myślę ze zacieła się klapka lub spalił sie silniczek lecz nie wiem który wie może ktoś który??????? dodam ze mam climatronika i wszystko było dobrze do wczoraj

Awatar użytkownika
polsport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2010, 09:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: polsport » 13 mar 2011, 14:20

Najprawdopodobniej silniczek v68 nr 443820511a też z nim walczę - jutro atakuję wspólnie z elektrykiem <radocha>

michalla6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michalla6 » 13 mar 2011, 17:10

a w którym miejscu on jest zamontowany??????

Awatar użytkownika
polsport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2010, 09:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: polsport » 13 mar 2011, 20:26

Na temat tego silniczka na tym forum jest bardzo wiele informacji - jest to najczęściej padający silniczek - użyj wyszukiwarki a na pewno będzie z 10 tematów na jego temat łącznie ze zdjęciami z demontażu krok po kroku. ( niestety konieczny jest demontaż silniczka wycieraczek by go wyjąć, ale nie jest to coś bardzo trudnego).

michalla6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michalla6 » 14 mar 2011, 12:41

to juz wiem ktory to jest dzieki

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 mar 2011, 15:30

proponuję najpierw sprawdzić ewentualne błędy na vagu i zrobić kalibrację klimatronika

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 14 mar 2011, 20:00

grzemo pisze:kalibrację klimatronika
czyli ?
michalla6, sciagasz wycieraczki i podszybie później obudowę dmuchawy z tego co pamiętam od strony pasażera (albo to nie dmuchawa nie pamiętam ale bd widział o co chodzi) wypnij silniczek i wepnij i jak dalej nie bd chodził to rozbierz spryskaj jakimś kontaktem ewentualnie wyczyść... one z reguły się nie palą tylko brudzą w 90% przeczyszczenie i jakiś spray kontaktowy do styków pomaga ;) już 2 takie rozbierałem i 2 razy to samo ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
polsport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2010, 09:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: polsport » 14 mar 2011, 21:50

Silniczek jest od strony kierowcy - dziś właśnie z nim walczyłem ito z sukcesem.
Dwa tygodnie temu był wymieniany na sprawny wyjęty z samochodu z rozbiórki - działał (więc go nie rozbierałem i nie czyściłem) i okazało sie po dwóch tygodniach że szwankuje - więc rozbiórka starego, czyszczenie zakładanie starego i działa - teraz będzie czyszczenie drugiego i silniczek w zapasie. Oczywiście później wykasowanie błędów i mozna się cieszyć sprawnym nawiewem. <radocha>

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 14 mar 2011, 22:18

polsport, nie musisz kasować błędów same sie skasują
Obrazek

michalla6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michalla6 » 15 mar 2011, 16:09

wiem który to silniczek już ale teraz dmucha mi jak ustawie na 18 stopni raz ciepłym raz zimnym pewnie sie zacina tam jest komutator???

Awatar użytkownika
polsport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2010, 09:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: polsport » 15 mar 2011, 20:33

Jest tam najnormalniejszy silniczek elektryczny - przedmuchać, wyczyścić, poskładać, założyć, użytkować <lol>

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 15 mar 2011, 22:47

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga