Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1,9TDi 110KM] Chiptuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
nf959
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:43
Lokalizacja: warszawa/mazowieckie

[A6 C5 1,9TDi 110KM] Chiptuning

Post autor: nf959 » 17 lut 2011, 12:49

Witam Wszystkich

Jestem nowym klubowiczem, a także szczęśliwym posiadaczem audi a6 c5 1,9TDi 110KM (od mniej wiecej połowy września ubiegłego roku).
Mam pytanko do osób mieszkających w Warszawie, czy ktoś z Was z takim samym silniczkiem zawirusował sobie silniczek. Sam chciałbym to zrobić i szukam osoby, która jest już po takim zabiegu i mogła by zaprezentować jak teraz auto się zbiera.
Znalazłem chwaloną i sprawdzoną firmę w Wawie - MRMotors i otrzymałem od nich maila z odpowiedzią, że taki zabieg będzie mnie kosztował 1100zł.

Dodam tylko tyle, że nie jestem jakimś tam kierowcą rajdowym ale jednak te 30KM by się przydało. Ojciec mój ma audi a6 c5 z roku 2002 130KM i już te się fajnie zbiera, a tym moim niestety przy wyprzedzaniu jest lekki dyskomfort.

Jest to mój pierwszy temat wiec proszę o wyrozumiałość :) Aaaaaa no i co do chip tuningu przeczytałem wypowiedzi osób z forum

Pozdrawiam wszystkich Daniel D.

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 16:15 przez nf959, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 17 lut 2011, 12:55

nf959, Firma dobra i cena niewielka jak za fachową robotę,
więc nie ma się co zastanawiać :)
ÂŁaduj wirusa i Ciesz się na nowo swoją bryczką ;)

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 17 lut 2011, 18:00

Wal smialo. MR Motors to solidna firma. Zrobia bezpiecznie i adekwatnie do kondycji silnika.

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 18 lut 2011, 10:10

jeżeli motor zdrowy to nie ma przeciwskazań do małego podniesienia mocy ...
110 na taka budę to troszkę za mało , po zabiegu auto stanie sie wyraźnie dynamiczniejsze ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 18 lut 2011, 11:05

Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>

CrocodileReggae
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2009, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » 03 mar 2011, 13:43

z mojego AHFa Witek (MR Motors) wyczarował 142KM i 325 Nm (bez kata, zatkany EGR) inna jazda

Za to z auta Twego taty wyjdą okolice 170 KM i 380 Nm
AWX>> 171 KM 378 Nm by MR Motors

nf959
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:43
Lokalizacja: warszawa/mazowieckie

Post autor: nf959 » 10 mar 2011, 14:21

Niestety nikt z Warszawy się nie zgłosił co mógłby się pochwalić jak autko z takim silnikiem jak u mnie się zachowuje :( trudno.

Jestem umówiony na sobotę na godzinę 10.00 w MRMotors na wirusa. Troszkę mam pietra przyznaję bo cały czas się boje, że coś się zacznie złego z autkiem dziać i zacznie się sypać. Temat chipa przeczytałem kilka razy, dostałem też cenne wskazówki jak jeździć i takie tam - więc zobaczymy.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 10 mar 2011, 14:33

nf959, nic sie nie bój :) grunt to nie cisnąć zanim się auto nie rozgrzeje i po ostrej jeździe schłodzić turbinkę zanim zgasisz silnik. To tyle i miłej jazdy <lol>

Awatar użytkownika
Mateo4021G
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 04 lut 2011, 11:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Mateo4021G » 10 mar 2011, 20:21

Liczę na to że się pochwalisz na forum jak chodzi twoje autko mam ten sam silnik co ty i też rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić

Awatar użytkownika
Splawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2009, 09:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Splawik » 12 mar 2011, 10:02

Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony. :)

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 12 mar 2011, 10:20

alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>
najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice

no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
Mateo4021G
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 04 lut 2011, 11:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Mateo4021G » 12 mar 2011, 20:24

Splawik pisze:
Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony. :)
Do tego trzeba mieć kasę której ja na razie nie man i dobry zakład :(

terecha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2011, 13:33
Lokalizacja: Ł-zy

Post autor: terecha » 16 mar 2011, 15:05

Fikus pisze:
alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>
najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice

no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.
rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 16 mar 2011, 15:20

terecha pisze:rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?
dokładnie tak
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

terecha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2011, 13:33
Lokalizacja: Ł-zy

Post autor: terecha » 16 mar 2011, 17:52

Fikus mam coś takiego w passacie kompressor benzyna, założyłem sobie zwykły wskaźnik z wężykiem który na końcu ma trójnik łapiący boost, trójnik siedzi w wężu za kompressorem...
W temacie TDI jestem nowy, gdzie można wpuścić w TDI instalację zegarka? Jakie masz normalnie boost a jaki boost wskazuje na awarię? Co to jest beep?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja