Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,5 TDI] dziwny problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

[A6 C5 2,5 TDI] dziwny problem z odpalaniem

Post autor: maciek1501 » 09 mar 2011, 23:20

Byly juz poruszane tematy z odpalaniem auta jednak moj znajomy ma cos innego ( silnik 2,5tdi 150km) Problem polega na tym ze im czesciej go odpala to gorzej mu pali np. jedzie 5min gasi go za 2 min odpala i tak ze 2 razy to za nastepnym odpaleniem gorzej auto odpala Czekam na podpowidz
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 09:23 przez maciek1501, łącznie zmieniany 1 raz.
Plany:
- lampy tyl LED

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 10 mar 2011, 01:30

Akumulator odzyskuje swoją "normalna" sprawność po ok. 15/20min ciągłej jazdy. Gdy go kolega piłuje co 2min rozruchem to niech sie nie dziwi że za każdym, kolejnym razem jest coraz gorzej :>
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
atomboy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:31
Lokalizacja: krk

Post autor: atomboy » 10 mar 2011, 01:39

też to zauważyłem ale to właśnie aku jest winny "problemu" nawet centra która jest dedykowana do częstego rozruchu tak samo się zachowuje.

Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

Post autor: maciek1501 » 10 mar 2011, 17:43

a moze byc to takze spowodowane niedoladowanym akumulatorem ???
Plany:
- lampy tyl LED

vidmo_08
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 mar 2011, 18:57
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: vidmo_08 » 25 mar 2011, 20:55

zapłon na ciepłym silniku musi sie przestawiac minimalnie do przodu,gdy tego nie robi słabo pali na ciepłym(na zimnym normalnie), AFB mają z tym problemy, 200zł i problem z głowy (modulator)
Święty Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120 km/h,
przy większej prędkości jego miejsce zajmuje święty Piotr...

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 26 mar 2011, 23:00

Dołącze się do tematu mam podobny problem, byłem na diagnostyce skrzyni i powiedzieli ze siada pompa paliwa (koleś od wymiany rozrządu też powiedział ze pompa siada bo coś w niej tyka), regeneracja 2400 więc zadzwoniłem do kolesia co sprzedaje pompy używane i tutaj pytanie do was.
Koleś mi powiedział zebym nei wierzył mechanikom nie czytał za duzo forum bo.... nie będe cytował.
Powiedział ze podstawa to logi, wyskoczył mi jakiś błąd komunikacji ze sterownikiem silnika.
I koleś twierdzi na 100% ze pompe mam dobrą(bo te pompy jak twierdzi nie mają prawa tykać, tykać to mogą wałki) tylko jakiś sterownik pompy do wymiany a nie pompa. czyli jak vidmo_08, napisał. Dalej koleś twierdzi że to pompy się nie psują w taki sposób jak wszyscy twierdzą i naciągają na regeneracje, niepotrzebne zresztą.
Więc ciekaw jestem jak to jest właściwie i jeszcze na sam koniec dodał, że audi trzeba naprawiać z sercem, że większość ludzi którzy dobierają się do audi, to zwyczajne buraki którzy myślą, że coś wiedzą :) Byłem wielce zdziwiony, chciałęm kupić pompe a tu wyszło ze koleś nie poleca mi zakupu pompy tylko wymianę tego jakiegoś sterownika, modulatora czy jak to nazwać już zapomniałem.

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 27 mar 2011, 07:37

Witam.
Wszyscy piszą o tych pompach, a tak naprawdę to ten model jest w kilkunastu innych wozach. Druga sprawa jest taka, że one padają po jakiś 200 tyś. Chyba mają się prawo zepsuć? Wiadomo,że koledzy mają po 300 i nigdy nie było problemu. Miałem Vectre 2.0 i też pompy były bania. Zrobiłem na niej 70 tyś na czerwonce i dalej jeździ.
Co do sterownika to musisz zajrzeć do jakiegoś szpeca elektronika i wymienia opornik za 250 zł. Po tyle robią u nas. Tylko, że jak siadł to montują o większej mocy. Dlaczego? Dlatego, że występuję opór i się orginał pali.
Co do mechaników to ciężko jest znaleźć naprawdę godnego zaufania. Miałem podobny problem.
Co do tej pompy to ja też dawałem logi do sprawdzenia na forum i 99% była sprawna. Tyle tylko, że przez 2 miesiące nie mogłem rano zapalić. Zaworki, wężyki, co tam nie było?
Efekt końcowy 2700 i pompa po regeneracji.
Pozdrawiam i cierpliwości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja