[A6 C5 2,5 TDI] dziwny problem z odpalaniem
- maciek1501
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
- Lokalizacja: SLU - GS
[A6 C5 2,5 TDI] dziwny problem z odpalaniem
Byly juz poruszane tematy z odpalaniem auta jednak moj znajomy ma cos innego ( silnik 2,5tdi 150km) Problem polega na tym ze im czesciej go odpala to gorzej mu pali np. jedzie 5min gasi go za 2 min odpala i tak ze 2 razy to za nastepnym odpaleniem gorzej auto odpala Czekam na podpowidz
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 09:23 przez maciek1501, łącznie zmieniany 1 raz.
Plany:
- lampy tyl LED
- lampy tyl LED
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Akumulator odzyskuje swoją "normalna" sprawność po ok. 15/20min ciągłej jazdy. Gdy go kolega piłuje co 2min rozruchem to niech sie nie dziwi że za każdym, kolejnym razem jest coraz gorzej 

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- maciek1501
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
- Lokalizacja: SLU - GS
zapłon na ciepłym silniku musi sie przestawiac minimalnie do przodu,gdy tego nie robi słabo pali na ciepłym(na zimnym normalnie), AFB mają z tym problemy, 200zł i problem z głowy (modulator)
Święty Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120 km/h,
przy większej prędkości jego miejsce zajmuje święty Piotr...
przy większej prędkości jego miejsce zajmuje święty Piotr...
Dołącze się do tematu mam podobny problem, byłem na diagnostyce skrzyni i powiedzieli ze siada pompa paliwa (koleś od wymiany rozrządu też powiedział ze pompa siada bo coś w niej tyka), regeneracja 2400 więc zadzwoniłem do kolesia co sprzedaje pompy używane i tutaj pytanie do was.
Koleś mi powiedział zebym nei wierzył mechanikom nie czytał za duzo forum bo.... nie będe cytował.
Powiedział ze podstawa to logi, wyskoczył mi jakiś błąd komunikacji ze sterownikiem silnika.
I koleś twierdzi na 100% ze pompe mam dobrą(bo te pompy jak twierdzi nie mają prawa tykać, tykać to mogą wałki) tylko jakiś sterownik pompy do wymiany a nie pompa. czyli jak vidmo_08, napisał. Dalej koleś twierdzi że to pompy się nie psują w taki sposób jak wszyscy twierdzą i naciągają na regeneracje, niepotrzebne zresztą.
Więc ciekaw jestem jak to jest właściwie i jeszcze na sam koniec dodał, że audi trzeba naprawiać z sercem, że większość ludzi którzy dobierają się do audi, to zwyczajne buraki którzy myślą, że coś wiedzą
Byłem wielce zdziwiony, chciałęm kupić pompe a tu wyszło ze koleś nie poleca mi zakupu pompy tylko wymianę tego jakiegoś sterownika, modulatora czy jak to nazwać już zapomniałem.
Koleś mi powiedział zebym nei wierzył mechanikom nie czytał za duzo forum bo.... nie będe cytował.
Powiedział ze podstawa to logi, wyskoczył mi jakiś błąd komunikacji ze sterownikiem silnika.
I koleś twierdzi na 100% ze pompe mam dobrą(bo te pompy jak twierdzi nie mają prawa tykać, tykać to mogą wałki) tylko jakiś sterownik pompy do wymiany a nie pompa. czyli jak vidmo_08, napisał. Dalej koleś twierdzi że to pompy się nie psują w taki sposób jak wszyscy twierdzą i naciągają na regeneracje, niepotrzebne zresztą.
Więc ciekaw jestem jak to jest właściwie i jeszcze na sam koniec dodał, że audi trzeba naprawiać z sercem, że większość ludzi którzy dobierają się do audi, to zwyczajne buraki którzy myślą, że coś wiedzą

Witam.
Wszyscy piszą o tych pompach, a tak naprawdę to ten model jest w kilkunastu innych wozach. Druga sprawa jest taka, że one padają po jakiś 200 tyś. Chyba mają się prawo zepsuć? Wiadomo,że koledzy mają po 300 i nigdy nie było problemu. Miałem Vectre 2.0 i też pompy były bania. Zrobiłem na niej 70 tyś na czerwonce i dalej jeździ.
Co do sterownika to musisz zajrzeć do jakiegoś szpeca elektronika i wymienia opornik za 250 zł. Po tyle robią u nas. Tylko, że jak siadł to montują o większej mocy. Dlaczego? Dlatego, że występuję opór i się orginał pali.
Co do mechaników to ciężko jest znaleźć naprawdę godnego zaufania. Miałem podobny problem.
Co do tej pompy to ja też dawałem logi do sprawdzenia na forum i 99% była sprawna. Tyle tylko, że przez 2 miesiące nie mogłem rano zapalić. Zaworki, wężyki, co tam nie było?
Efekt końcowy 2700 i pompa po regeneracji.
Pozdrawiam i cierpliwości.
Wszyscy piszą o tych pompach, a tak naprawdę to ten model jest w kilkunastu innych wozach. Druga sprawa jest taka, że one padają po jakiś 200 tyś. Chyba mają się prawo zepsuć? Wiadomo,że koledzy mają po 300 i nigdy nie było problemu. Miałem Vectre 2.0 i też pompy były bania. Zrobiłem na niej 70 tyś na czerwonce i dalej jeździ.
Co do sterownika to musisz zajrzeć do jakiegoś szpeca elektronika i wymienia opornik za 250 zł. Po tyle robią u nas. Tylko, że jak siadł to montują o większej mocy. Dlaczego? Dlatego, że występuję opór i się orginał pali.
Co do mechaników to ciężko jest znaleźć naprawdę godnego zaufania. Miałem podobny problem.
Co do tej pompy to ja też dawałem logi do sprawdzenia na forum i 99% była sprawna. Tyle tylko, że przez 2 miesiące nie mogłem rano zapalić. Zaworki, wężyki, co tam nie było?
Efekt końcowy 2700 i pompa po regeneracji.
Pozdrawiam i cierpliwości.