Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] podwójny gaz

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 05 mar 2011, 14:58

No fakt piekny dzwiek ale to v8 wiec v6 nie bedzie mial nigdy tak pieknego glosu ;p ale jak dobry tlumik to na pewno nie bedzie zle. Czekam na twoje modyfikacje;)i od razu porusz ten temat :]

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 mar 2011, 15:04

Nie ma sprawy :D Masz może jakiegoś linka jaki filtr wsadziłeś? I ile Cię ta przyjemność kosztowała, bo jadę w pon do mechanika z zawiechą, to zrobię jeszcze i to :D Wymiana filtru chyba jest prosta?

johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 05 mar 2011, 15:30

Filtr firmy Simota na allegro około 140 zł i taki mały zakupiłem od skutera stożek na tą rurkę co wchodzi z boku do filtra myślę ze kojarzysz :)
http://allegro.pl/bmw-e36-stozek-filtr- ... 00269.html
http://allegro.pl/sportowy-filtr-powiet ... 68378.html
ten mniejszy musi mieć odpowiednią średnicę na ta rurkę ;) ja podałem przykładowy.Pozdrawiam :)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 mar 2011, 16:51

a jak kolego ci sie zachowuje silnik jak jest zagrzany ? masz zrobiony dolot do tego stozka czy tak wstawiony zamiast plastikowej puszki ?
rowniez chcialem zalozyc stozek do mnie ale podobno padaja przeplywki i wlasnie jest problem z zamuleniem silnika jak nie ma odpowiedniego dolotu zrobionego.
Jak mozesz to zrob zdjecie spod machy jak to wyglada u ciebie :)

co do dzwieku - zbieram kase bo tez chce sobie zafundowac jakies lepsze doznania sluchowe :)

--- maze o czyms takim ;pp

Ja mam oske i podwojny wydech u mnie odpada bo za duzo zezbienia jest.

a Jesli chodzi o dziek wiska to nadal nie udalo mi sie uslyszec go u mnie :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 05 mar 2011, 17:42

tak sobie patrze na waszą bitwe na dzwieki i może komuś bede mógł pomóc
Więc -=Rafal=- spójrz na to :

http://allegro.onet.pl/listing.php/sear ... glass+pack

to zakładaja zawodowcy w USA zamiast pierwszych tłumików i nawet z wujowego silnika masz dzwiek jak z rasowej V8 , czyli coś takiego



jest etgo wiecej na yt
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 05 mar 2011, 17:55

matelek ja po prostu zostawilem tą ori rurke ktora idzie do przeplywki a potem bezposrednio filtr bez tej dlugiej rury...szczerze jest mul ale tylko w tym momencie jak mu dam gazu na postoju tak jak by zie przyleje i od razu gaz to jest chwilowe a tak to idzie jak burza ale troche mnie wkurza te chwilowe pzrymulenie zobacze moze na kompa pojade jeszcze i moze mam zle to wszystko zaprojektowane...jutro moze wstawie fote z pod machy..

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 mar 2011, 18:03

czyli to co wspomnialem - nie masz zrobionego "zinego dolotu" czyli zasysa ci cieple powietrze z silnika (przy dluzszym uzytkowaniu wiecej problemow bedzie niz porzytku)

zrob zdjecie z checia zobacze jak to wyglada.
Jesli chodzi o bledy to jak wspomnialem wyzej - zeby ci tylko przeplywka nie poszla.
Stozek masz zalozony suchy czy mokry ?


Fikus - mialem okazje na zywo sluhac goscia co mial to zalozone w camaro 3.8 v6 i powiem ze efekt naprawde jest powalajacy :)

johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 05 mar 2011, 18:07

kurcze to ja zrobie tak dolot ze stozek bedzie tam gdzie wieje zimne powietzre bo moze wtedy bedzie lepiej chodzil....mam suchy.kurcze ale nie chce wracac do ori bo tak ladnie chodzi :|

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 05 mar 2011, 18:20

johnderek kolega ma racje,i powiem Ci wiecej jakbyś pojechał teraz na hamownie to masz mniej kucy jak na ori.A jak juz mówił matelek żeby to miało sens to musisz miec odizolowana komore od ciepłego silnika i kolektora,nie tylko skierowany stozek na nadmuch zimnego.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 05 mar 2011, 18:23

jutro zajze pod mache i przemysle co z tym zrobic bo jakas musi byc mozliwosc moze jak by tak jakies zdj zalatwil gdzie zostalo rozwiazane profesjonalnie cos takiego... <mysli>

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 05 mar 2011, 18:44

DoRuS napisał

niewierze w te glupoty na temat filtrow stozkowych!!!!!! tak jak przemek4net napisal zalezy kto i gdzie4 zaklada!! znam kilka tunerow ale naprawde tunerow a nie jakis tam chlopaczkow ktorzy niewyobrazaja sobie tunowac silnika z turbem bez filtra stozkowego. dla nich to podstawa i pierwszy krok!!!! ale jesli ktos zaklada stozek i po 15 minutach w lato nagle traci moc bo kretyn niewie ze wlasnie zasysa cale gorace powietrze z silnika to SORRY!!! to jest D..PA a nie "tuningowiec"!!

i jeszcze zwroce sie do posiadaczy szczegolne 2.8 silnikow.... czy po jezdzie w upale/cieplych dniach nieczujecie ze ucieklo wam jakies 20 koni....? ogolnie lekki spadek mocy...? a np rano jest ok lub w chlodniejsze dni...?
audi troche dalo ciala z rura dolotowa w ktorej jest takze sensor od powietrza.. ale jest na to rozwiazanie i zrobie z tego odzielny teamt

[ Dodano: 2009-05-12, 02:19 ]
haha!!! cala puszke z fitrem oraz rure z sensorem pokrylem folia odbijajaca cieplo i....? wyjechalem na miasto temperatura ok 28 stopni a mocy ma tyle jakby byla 6 rano...:) czuc roznice jak cholera!!!! POLECAM!!!

to tak w temacie bo podobny toczy sie na naszym forumie równolegle
allmontaz-stozka-i-silnik-z-turbina-ku- ... 291,15.htm
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 mar 2011, 22:46

Pamietam ten temat:)

wrzuce ci przykladowe zdjecia jak to robili inni , i dodam jeszcze temat z innego forum ale o silnikach "V" http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... ic&t=79122

Najlepiej to wpisz w google np stozek, dolot zimnego powietrza czy cos podobnego to ci wyskocza tematy ludzi co walcza ze stozkami :)

Temat ogolnie bardzo fajny tylko trzeba do niego podejsc z glowa a to sie wiaze niestety z wydatkami wiekszymi niz sam zakup stozka :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 mar 2011, 22:49

Taaa i weź to upchnij w ciasne komorze V6 :/

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 mar 2011, 22:55

Stozki upychaja nawet w v8 gdzie jak wiadomo miejsca jest jeszcze mniej :)
Pierwsza zasada jest wywalenie org, puchy plastikowej z filtrem - wtedy masz miejsce do manewru a pozniej to tylko fundusze czlowieka ograniczaja :)

johnderek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 30 sty 2010, 01:43
Lokalizacja: Miętkie 39

Post autor: johnderek » 06 mar 2011, 00:43

ok dzieki Fikus a mnie zstanawia taka sprawa czy ta rura na koncu ktorej jest filtr stozkowy moze miec wieksza dlugosc tak zeby wyprowadzic wiltr powiecmy gdzies pomiedzy chlodnica a zdezakiem? <mysli> bo tylko tam jest zimne powietzre i jest to oddzielone miejsce od komory silnika a tez mialem pomysl zeby zamknac filtr w starej puszce po ori filtrze i zlozyc dolot tak zeby ssalo powietzre z ori miejsca... <uoee>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga