No fakt piekny dzwiek ale to v8 wiec v6 nie bedzie mial nigdy tak pieknego glosu ale jak dobry tlumik to na pewno nie bedzie zle. Czekam na twoje modyfikacje;)i od razu porusz ten temat
Nie ma sprawy :D Masz może jakiegoś linka jaki filtr wsadziłeś? I ile Cię ta przyjemność kosztowała, bo jadę w pon do mechanika z zawiechą, to zrobię jeszcze i to :D Wymiana filtru chyba jest prosta?
a jak kolego ci sie zachowuje silnik jak jest zagrzany ? masz zrobiony dolot do tego stozka czy tak wstawiony zamiast plastikowej puszki ?
rowniez chcialem zalozyc stozek do mnie ale podobno padaja przeplywki i wlasnie jest problem z zamuleniem silnika jak nie ma odpowiedniego dolotu zrobionego.
Jak mozesz to zrob zdjecie spod machy jak to wyglada u ciebie
co do dzwieku - zbieram kase bo tez chce sobie zafundowac jakies lepsze doznania sluchowe
--- maze o czyms takim
Ja mam oske i podwojny wydech u mnie odpada bo za duzo zezbienia jest.
a Jesli chodzi o dziek wiska to nadal nie udalo mi sie uslyszec go u mnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
matelek ja po prostu zostawilem tą ori rurke ktora idzie do przeplywki a potem bezposrednio filtr bez tej dlugiej rury...szczerze jest mul ale tylko w tym momencie jak mu dam gazu na postoju tak jak by zie przyleje i od razu gaz to jest chwilowe a tak to idzie jak burza ale troche mnie wkurza te chwilowe pzrymulenie zobacze moze na kompa pojade jeszcze i moze mam zle to wszystko zaprojektowane...jutro moze wstawie fote z pod machy..
czyli to co wspomnialem - nie masz zrobionego "zinego dolotu" czyli zasysa ci cieple powietrze z silnika (przy dluzszym uzytkowaniu wiecej problemow bedzie niz porzytku)
zrob zdjecie z checia zobacze jak to wyglada.
Jesli chodzi o bledy to jak wspomnialem wyzej - zeby ci tylko przeplywka nie poszla.
Stozek masz zalozony suchy czy mokry ?
Fikus - mialem okazje na zywo sluhac goscia co mial to zalozone w camaro 3.8 v6 i powiem ze efekt naprawde jest powalajacy
kurcze to ja zrobie tak dolot ze stozek bedzie tam gdzie wieje zimne powietzre bo moze wtedy bedzie lepiej chodzil....mam suchy.kurcze ale nie chce wracac do ori bo tak ladnie chodzi
johnderek kolega ma racje,i powiem Ci wiecej jakbyś pojechał teraz na hamownie to masz mniej kucy jak na ori.A jak juz mówił matelek żeby to miało sens to musisz miec odizolowana komore od ciepłego silnika i kolektora,nie tylko skierowany stozek na nadmuch zimnego.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
jutro zajze pod mache i przemysle co z tym zrobic bo jakas musi byc mozliwosc moze jak by tak jakies zdj zalatwil gdzie zostalo rozwiazane profesjonalnie cos takiego...
niewierze w te glupoty na temat filtrow stozkowych!!!!!! tak jak przemek4net napisal zalezy kto i gdzie4 zaklada!! znam kilka tunerow ale naprawde tunerow a nie jakis tam chlopaczkow ktorzy niewyobrazaja sobie tunowac silnika z turbem bez filtra stozkowego. dla nich to podstawa i pierwszy krok!!!! ale jesli ktos zaklada stozek i po 15 minutach w lato nagle traci moc bo kretyn niewie ze wlasnie zasysa cale gorace powietrze z silnika to SORRY!!! to jest D..PA a nie "tuningowiec"!!
i jeszcze zwroce sie do posiadaczy szczegolne 2.8 silnikow.... czy po jezdzie w upale/cieplych dniach nieczujecie ze ucieklo wam jakies 20 koni....? ogolnie lekki spadek mocy...? a np rano jest ok lub w chlodniejsze dni...?
audi troche dalo ciala z rura dolotowa w ktorej jest takze sensor od powietrza.. ale jest na to rozwiazanie i zrobie z tego odzielny teamt
[ Dodano: 2009-05-12, 02:19 ] !!! cala puszke z fitrem oraz rure z sensorem pokrylem folia odbijajaca cieplo i....? wyjechalem na miasto temperatura ok 28 stopni a mocy ma tyle jakby byla 6 rano... czuc roznice jak cholera!!!! POLECAM!!!
Stozki upychaja nawet w v8 gdzie jak wiadomo miejsca jest jeszcze mniej
Pierwsza zasada jest wywalenie org, puchy plastikowej z filtrem - wtedy masz miejsce do manewru a pozniej to tylko fundusze czlowieka ograniczaja
ok dzieki Fikus a mnie zstanawia taka sprawa czy ta rura na koncu ktorej jest filtr stozkowy moze miec wieksza dlugosc tak zeby wyprowadzic wiltr powiecmy gdzies pomiedzy chlodnica a zdezakiem? bo tylko tam jest zimne powietzre i jest to oddzielone miejsce od komory silnika a tez mialem pomysl zeby zamknac filtr w starej puszce po ori filtrze i zlozyc dolot tak zeby ssalo powietzre z ori miejsca...