[ A6 C5 2.5 Tdi] brak wspomagania i ladowania pomimo dzialaj
-
- Forum Audi A6 / A7
[ A6 C5 2.5 Tdi] brak wspomagania i ladowania pomimo dzialaj
witam,mam nadzieje ze w dobre miejsce trafilem z tematem.wiec tak..auto 2.5 tdi quattro 150 KM podczas jazdy zaczelo halasowac,dzwiek dobiegal z prawej strony jakby z dolu silnika stojac przodem do auta,po dalszej jezdzie halas ustal,ale zapalila sie kontrolka akumulatora i zabraklo wspomagania.po dojechaniu do domu i polozeniu sie pod autem zaobserwowalem ze pasek jest ok i po odpaleniu silnika kreci sie.co to moze panowie byc?rolka,jej sruba czy cos innego?jutro auto tak czy inaczej leci do mechanika ale chcialbym uspokoic troche glowe.pozdrawiem i dzieki z gory.
jeszcze raz witam.siedze,czytam fora i wydaje mi sie,tzn nie jestem mechanikiem i to moje pierwsze a6 ze moze to byc jakis napinacz..czy mozliwe jest ze widze ze spodu auta,ze pasek smiga a poprostu rolka jest uwalona czy cokolwiek,albo sruba poszla i pasek poprostu sie slizga na tej rolce?bardzo prosze o pomoc tymbardziej ze mechanik na urlopie i prze weekend moglbym pogrzebac sam.pozdrawiam
jeszcze raz witam.siedze,czytam fora i wydaje mi sie,tzn nie jestem mechanikiem i to moje pierwsze a6 ze moze to byc jakis napinacz..czy mozliwe jest ze widze ze spodu auta,ze pasek smiga a poprostu rolka jest uwalona czy cokolwiek,albo sruba poszla i pasek poprostu sie slizga na tej rolce?bardzo prosze o pomoc tymbardziej ze mechanik na urlopie i prze weekend moglbym pogrzebac sam.pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
No witam