Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Silnik po hamowni

Silniki wysokoprężne
brontozaur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: brontozaur » 28 lut 2011, 12:37

Witam
Spotkałem się z kolegą tx-didi, podpiął się poklikał i stwierdził że jest dobrze, żadnych błędów, odma sprawna, podciśnienie OK. Przy wymianie rozrządu na pewno wymienione zostaną hydropopychacze oraz jeśli to będzie konieczne wałki. Ogólnie auto mu się podobało. Może najlepiej niech sam się wypowie bo mogę być nie obiektywny. Koledzy zasiali mi ziarno niepewności i nie wiem na 100% czy ta hamownia daje dobre wyniki, na drodze autko jest bardzo żwawe i nie brakuje mu mocy. Dzisiaj będę miał swój kabelek i soft, jakoś nauczę się robić te logi postaram się to wszystko wystawić aby znawcy tematu mogli mi coś doradzić, bo sam nie znam się na tych logach.
pozdrawiam

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel

Post autor: tx-didi » 28 lut 2011, 22:52

brontozaur pisze:Witam
Spotkałem się z kolegą tx-didi, podpiął się poklikał i stwierdził że jest dobrze, żadnych błędów, odma sprawna, podciśnienie OK. Przy wymianie rozrządu na pewno wymienione zostaną hydropopychacze oraz jeśli to będzie konieczne wałki. Ogólnie auto mu się podobało. Może najlepiej niech sam się wypowie bo mogę być nie obiektywny. Koledzy zasiali mi ziarno niepewności i nie wiem na 100% czy ta hamownia daje dobre wyniki, na drodze autko jest bardzo żwawe i nie brakuje mu mocy. Dzisiaj będę miał swój kabelek i soft, jakoś nauczę się robić te logi postaram się to wszystko wystawić aby znawcy tematu mogli mi coś doradzić, bo sam nie znam się na tych logach.
pozdrawiam