Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Silnik po hamowni

Silniki wysokoprężne
brontozaur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brontozaur » 28 lut 2011, 12:37

Witam
Spotkałem się z kolegą tx-didi, podpiął się poklikał i stwierdził że jest dobrze, żadnych błędów, odma sprawna, podciśnienie OK. Przy wymianie rozrządu na pewno wymienione zostaną hydropopychacze oraz jeśli to będzie konieczne wałki. Ogólnie auto mu się podobało. Może najlepiej niech sam się wypowie bo mogę być nie obiektywny. Koledzy zasiali mi ziarno niepewności i nie wiem na 100% czy ta hamownia daje dobre wyniki, na drodze autko jest bardzo żwawe i nie brakuje mu mocy. Dzisiaj będę miał swój kabelek i soft, jakoś nauczę się robić te logi postaram się to wszystko wystawić aby znawcy tematu mogli mi coś doradzić, bo sam nie znam się na tych logach.
pozdrawiam

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 28 lut 2011, 22:52

brontozaur pisze:Witam
Spotkałem się z kolegą tx-didi, podpiął się poklikał i stwierdził że jest dobrze, żadnych błędów, odma sprawna, podciśnienie OK. Przy wymianie rozrządu na pewno wymienione zostaną hydropopychacze oraz jeśli to będzie konieczne wałki. Ogólnie auto mu się podobało. Może najlepiej niech sam się wypowie bo mogę być nie obiektywny. Koledzy zasiali mi ziarno niepewności i nie wiem na 100% czy ta hamownia daje dobre wyniki, na drodze autko jest bardzo żwawe i nie brakuje mu mocy. Dzisiaj będę miał swój kabelek i soft, jakoś nauczę się robić te logi postaram się to wszystko wystawić aby znawcy tematu mogli mi coś doradzić, bo sam nie znam się na tych logach.
pozdrawiam
wg odczytow statycznych nie mozna bylo sie do czegokolwiek przyczepic. Odczyty z kanalow 001 oraz 013 i 014 wygladaly na wzorowe (malo kto ma korekcje na poziomie -0.1 -0.2 na wszystkich cylindrach), roznice cisnien na bs 011 <> 970 - 1040, egr 250 - 410. Jednym slowem .... bardzo ladnie. Mozna by troche przyspieszyc ustawienie kata poczatku wtrysku (obecnie -2.2). Vacum daje -0.96 - najlepsza jaka widzialem.

Jedyne co mi sie nie podobalo to .... hudraulike juz slychac. Zaluje ze nie mialem sprzetu aby sprawdzic cisnienie oleju. (moze na nastepnym spocie ? :) )

Aby wejsc w swiat logow polecam zapoznac sie z tutorialem naszego kolegi z forum.

Przyznam szczerze ze nawet nie chcialo mi sie zapisywac tych logow (nic w nich nie bylo) - wiec zostawiam to koledze do wykonania (po zapoznaniu sie z instrukcja nie bedzie problemow, a kabelek juz jest/bedzie)

Dynamicznych nie robilismy - nie bylo warunkow, a ponadto .... wydaje mi sie ze nalezy sprawdzic co sie dzieje pod deklami - zanim sie zrobi nastepne kroki (zreszta autor jest tego swiadomy) - zdaje sobie sprawe ze logi statyczne tego nie potwierdzaja, lecz dzwiek jest jednak niepokojacy. Tym bardziej ze niemal 300 tys na blacie a nikt hydropopychaczy nie zmienial.... Szczesliwie sie sklada ze niebawem (wrecz doslownie) bedzie doskonala okazja aby to sprawdzic (wymiana rozrzadu).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja