Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.5TDI AEL] Dymi i ciężko pali po wymianie rozrządu

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 05 mar 2010, 13:06

sorka ze bez polskich znakow
Spoko, nie ma sprawy ;-)

Dzisiaj wieczorkiem poprawię do wartości takich jak u Ciebie i pochwalę się jakie będą wyniki. A powiedz mi jeszcze szybki-ens czy takie wartości masz w Basic Settings czy Meas. Blocks?

gość_

Post autor: gość_ » 05 mar 2010, 13:13

ms ta druga kolumna

Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 05 mar 2010, 13:15

Czyli w BS masz zapewne mniejszą wartość. No nic, na pewno zajrzę do tego jeszcze dzisiaj. Pozdrawiam!

gość_

Post autor: gość_ » 05 mar 2010, 19:40

i jak tam? jakieś nowe uwagi powstały czy nie ogarniałeś tematu?

Awatar użytkownika
MELONIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: MELONIK » 06 mar 2010, 21:15

Wykresami TDI timing nie przejmujcie się i na siłę nie ustawiajcie wartości mieszczących się w tym wykresie. Najlepiej znaleźć kompromis między dobrym odpalaniem, dynamiką i pracą silnika. W warsztatach jak ustawiają to mają rozgrzany silnik i jakby nie ustawili silnik zapali na dotyk a klient na drugi dzień przy mrozie -2 kręci silnikiem i nosem bo było dobrze przed wymianą rozrządu a teraz jest źle :!: U mnie za ustawienie kasują 50zł i można dać 100zł jeśli zrobi to fachowiec z głową i wiedzący co w ogóle robi :!: :!:

Jeśli nie mamy kumatego mechanika ustawiamy sami wg sposobu z forum i kasa w kieszeni i banan z rezultatu osiągniętego własnymi siłami <ok> <piwo>

Powodzenia i udanej walki z tym naszym "kątem" <piwo>
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok

Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 09 mar 2010, 15:32

MELONIK, dzięki za wpis w temacie. Masz w 100% rację.
i jak tam? jakieś nowe uwagi powstały czy nie ogarniałeś tematu?
szybki-ens , doszedłem jednak do wniosku, że na razie niczego nie ruszam i zostawiam tak jak jest - autko ma zaje... fajnego kopa, chyba jak nigdy i co bardzo ważne nie dymi, nawet jak mu wcisnę pedał w podłogę to pozostawia minimalny dymek. Zauważyłem też, że po przejechaniu w weekend 200 może 250 kilometrów silnik pracuje prawie idealnie, problem falujących nierównych wolnych obrotów praktycznie już nie występuje. Widzę, że wszystko powoli się jakoś "cudownie" unormowało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jedynie przy zimnym silniku obroty jeszcze na prawdę minimalnie skaczą - mam nadzieję, że to też jakimś cudem zaniknie. Pojeżdżę tak trochę i zobaczę co będzie dalej. Pozdrawiam!

jarekgralik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 12 gru 2010, 09:42
Lokalizacja: kuj-pomorskie

Post autor: jarekgralik » 27 lut 2011, 09:52

prosze o pomoc mam adi od niedawna po wymianie świec żarowych wolne obroty podskoczyły na 1000 czasem spadną na 800 co morze być przyczyną prosze o pomoc :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga