[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
zabek1987, Nie no weź zrób coś z Tym ja bym chyba dziurę w podłodze wybił nogą gdyby tak się działo jak piszesz. Jak nie miał kolega nic grzebane w silniku i oboje macie manuala to sprawdz sobie proste rzeczy w aucie , swiece , kable WN , sondy , Czujniki , ogolny przegląd vagiem , jak wyglądają świece czy nie są okopcone. Ale komp to podstawa jak gołym okiem nic nie zobaczysz . On Musi iść lepiej i niech mi nikt nie gada. Objeżdżam A4 174 KM z palcem w .... , nawet jak ma manuala i bez quattro. A passat B5 i A6 to w miare podobni zwodnicy . No może te synchro to ja nie jestem jego zwolennikiem.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
hehe,staram sie to jakoś naprawić,panowie sondy pracują w zakresie od 0.175 do 0.720 a przepływka pokazuje na jałowym 4g/s i nie mam żadnych błędów na vagu,świece zmieniane,filtr paliwa i powietrza,auto nagrzewa sie dobrze ok 3-5 km zależy od temp na zewnątrz, mam logi kanału 002 003 120 jeśli ktoś by mógł zerknąć na nie to byłbym wdzięczny,jestem cholernie tym faktem wkur.... dodam ze fazy rozrządu pokazują w 1 do ok 3tys obrotów 00 a powyżej 01 w 3 okienku 21 a w 4 okienku 24 BTDC pokazuje 14.3 i jest stałe na biegu jałowym po prostu załamka co to może być?
tzn sprawdzę nr ale chyba będą inne bo on ma AAH 174KM a ja ACK 193KM
http://chomikuj.pl/zabus1987 tu są logi do pobrania za darmo w folderze LOGI B5
http://chomikuj.pl/zabus1987 tu są logi do pobrania za darmo w folderze LOGI B5
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 20:17 przez zabek1987, łącznie zmieniany 1 raz.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Camel-, Mylisz się,
Sprzęgło wiskotyczne typu Syncro
Pierwsze egzemplarze sprzęgła wiskotycznego o nazwie Syncro zostały zastosowane w drugiej wersji Volkswagena Golfa w latach 1985-1987. Sprzęgło było umieszczone pomiędzy wałem napędowym i tylnym mostem. Gdy prędkość obrotu wału napędowego jest większa niż prędkość mostu tylnego (czyli gdy prędkości obrotowe osi przedniej i tylnej pojazdu są różne) następuje mocniejsze zwieranie i przekazanie napędu w kierunku osi tylnej. Syncro umożliwia podział mocy zależny od poślizgu kół osi przedniej. Jeśli oś przednia traci przyczepność, napęd zostaje przeniesiony na koła tylne. Rozwiązania tego typu były stosowane do momentu pojawienia się czwartej generacji VW Golfa. Wówczas sprzęgło Syncro zostało zastąpione sprzęgłem typu Haldex.
W Audi Quattro to troszeczke inna bajka miałem syncro w passacie i nikt mi nie wmówi że to to samo
Sprzęgło wiskotyczne typu Syncro
Pierwsze egzemplarze sprzęgła wiskotycznego o nazwie Syncro zostały zastosowane w drugiej wersji Volkswagena Golfa w latach 1985-1987. Sprzęgło było umieszczone pomiędzy wałem napędowym i tylnym mostem. Gdy prędkość obrotu wału napędowego jest większa niż prędkość mostu tylnego (czyli gdy prędkości obrotowe osi przedniej i tylnej pojazdu są różne) następuje mocniejsze zwieranie i przekazanie napędu w kierunku osi tylnej. Syncro umożliwia podział mocy zależny od poślizgu kół osi przedniej. Jeśli oś przednia traci przyczepność, napęd zostaje przeniesiony na koła tylne. Rozwiązania tego typu były stosowane do momentu pojawienia się czwartej generacji VW Golfa. Wówczas sprzęgło Syncro zostało zastąpione sprzęgłem typu Haldex.
W Audi Quattro to troszeczke inna bajka miałem syncro w passacie i nikt mi nie wmówi że to to samo
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No i kurde Camel-, muszę Ci przyznać rację. Mialem paska ale ze starym syncro nie wiedzialem ze to się zmieniło . Ale w moim autentycznie pierwsze na lodzie zakręciły się przednie koła a dołączały do tego tylne. Masakra jakas to byla . Dlatego piszę , że to porażka. Sory za pomyłkę.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
wydaje mi się ze napęd quattro jest lepszy,jezdziłem audi a4 i passat b5 którego mam obecnie i wydaje mi się ze lepiej czuć auto w quattro.
panowie ale siłą rzeczy temat jest o przyspieszeniu a ja mam miedzy innymi ten problem,ma ktoś jakiś pomysł??? przypomniało mi się ze sprawdzałem ciśnienie na tłokach i w granicach 11-12 barów
panowie ale siłą rzeczy temat jest o przyspieszeniu a ja mam miedzy innymi ten problem,ma ktoś jakiś pomysł??? przypomniało mi się ze sprawdzałem ciśnienie na tłokach i w granicach 11-12 barów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga