Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raccoon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 20 sty 2011, 10:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Raccoon » 21 lut 2011, 19:21

Moją 2.8 193hp, porównywałem z Passatem B6 2.0TDI 140hp mojej matki i audiolka ma lepsze odejście. Sprawdź na hamowni czy Ci może parę koni nie rozbiegło się.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 21 lut 2011, 22:11

Też raz wyskoczyłem z gosciem z passata 2.0 ale nie wiem czy 140 czy 170km ale styku nie robił na końcu jak go mijałem to łapkę do góry podniósł bardzo mi się to spodobało jego zachowanie <okok>

TeEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 07 mar 2009, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TeEs » 22 lut 2011, 01:17

pawel1
czyli co? uciekł Ci spod świateł i jak go wyprzedzałeś przy 150 km/h to łapkę podniósł czy o co chodzi?
;)

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 22 lut 2011, 07:59

TeEs, nie ok.150m i było po wszystkim <okok>

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 24 lut 2011, 16:51

witam,kuzyn ma audi A4 2.8 174KM Quattro a ja Passat B5 2.8 30V 193KM Syncro i przy drugim biegu wszystko sie wyjaśnia,on jedzie z przodu a ja siłą rzeczy z tyłu,nie wiem w czym leży problem że aż tak bardzo mnie odchodzi?

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 24 lut 2011, 19:33

zabek1987, Nie no weź zrób coś z Tym :) ja bym chyba dziurę w podłodze wybił nogą gdyby tak się działo jak piszesz. Jak nie miał kolega nic grzebane w silniku i oboje macie manuala to sprawdz sobie proste rzeczy w aucie , swiece , kable WN , sondy , Czujniki , ogolny przegląd vagiem , jak wyglądają świece czy nie są okopcone. Ale komp to podstawa jak gołym okiem nic nie zobaczysz . On Musi iść lepiej i niech mi nikt nie gada. Objeżdżam A4 174 KM z palcem w .... , nawet jak ma manuala i bez quattro. A passat B5 i A6 to w miare podobni zwodnicy . No może te synchro to ja nie jestem jego zwolennikiem.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 lut 2011, 19:51

Te syncro to jest quattro w VW ;) Układ napędowy jest dokładnie taki sam.
Słabe ACK może być spowodowane przez wiele rzeczy. Przepływomierz, kable, świece, LPG... :) Moc mojego wyraźnie się poprawiła po wymianie przepływki :)
ACK w manualu niezależnie od napędu powinno iśc jak rakieta :)

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 24 lut 2011, 20:00

hehe,staram sie to jakoś naprawić,panowie sondy pracują w zakresie od 0.175 do 0.720 a przepływka pokazuje na jałowym 4g/s i nie mam żadnych błędów na vagu,świece zmieniane,filtr paliwa i powietrza,auto nagrzewa sie dobrze ok 3-5 km zależy od temp na zewnątrz, mam logi kanału 002 003 120 jeśli ktoś by mógł zerknąć na nie to byłbym wdzięczny,jestem cholernie tym faktem wkur.... dodam ze fazy rozrządu pokazują w 1 do ok 3tys obrotów 00 a powyżej 01 w 3 okienku 21 a w 4 okienku 24 BTDC pokazuje 14.3 i jest stałe na biegu jałowym po prostu załamka co to może być?

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 lut 2011, 20:06

zabek1987, zamień się z kolegą z A4 na chwile na przepływomierze ;)

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 24 lut 2011, 20:16

tzn sprawdzę nr ale chyba będą inne bo on ma AAH 174KM a ja ACK 193KM

http://chomikuj.pl/zabus1987 tu są logi do pobrania za darmo w folderze LOGI B5
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 20:17 przez zabek1987, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 24 lut 2011, 20:16

Camel-, Mylisz się,

Sprzęgło wiskotyczne typu Syncro

Pierwsze egzemplarze sprzęgła wiskotycznego o nazwie Syncro zostały zastosowane w drugiej wersji Volkswagena Golfa w latach 1985-1987. Sprzęgło było umieszczone pomiędzy wałem napędowym i tylnym mostem. Gdy prędkość obrotu wału napędowego jest większa niż prędkość mostu tylnego (czyli gdy prędkości obrotowe osi przedniej i tylnej pojazdu są różne) następuje mocniejsze zwieranie i przekazanie napędu w kierunku osi tylnej. Syncro umożliwia podział mocy zależny od poślizgu kół osi przedniej. Jeśli oś przednia traci przyczepność, napęd zostaje przeniesiony na koła tylne. Rozwiązania tego typu były stosowane do momentu pojawienia się czwartej generacji VW Golfa. Wówczas sprzęgło Syncro zostało zastąpione sprzęgłem typu Haldex.

W Audi Quattro to troszeczke inna bajka :) miałem syncro w passacie i nikt mi nie wmówi że to to samo :)
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 lut 2011, 20:20

No patrz, będzie się kłócił jeszcze.

zabek1987, nie czytaj Kolegi wyżej. Musi jeszcze doczytać. Ty masz Syncro opartę na Torsenie - dokładnie takie samo jak mam ja czy Kolega, który musi doczytać <figielek>

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 24 lut 2011, 20:29

No i kurde Camel-, muszę Ci przyznać rację. Mialem paska ale ze starym syncro nie wiedzialem ze to się zmieniło . Ale w moim autentycznie pierwsze na lodzie zakręciły się przednie koła a dołączały do tego tylne. Masakra jakas to byla . Dlatego piszę , że to porażka. Sory za pomyłkę. <rotfl>
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 lut 2011, 20:32

Spoko. Tak myślałem, że chodzi Ci o starsze modele :)

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 24 lut 2011, 20:39

wydaje mi się ze napęd quattro jest lepszy,jezdziłem audi a4 i passat b5 którego mam obecnie i wydaje mi się ze lepiej czuć auto w quattro.

panowie ale siłą rzeczy temat jest o przyspieszeniu a ja mam miedzy innymi ten problem,ma ktoś jakiś pomysł??? przypomniało mi się ze sprawdzałem ciśnienie na tłokach i w granicach 11-12 barów

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga