Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5tdi AYM] Górna misa olejowa 2.5tdi

Silniki wysokoprężne
kulpuh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2011, 23:01
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Post autor: kulpuh » 21 lut 2011, 16:29

a jednak nie uszczelniacz... termostat jest przykrecony na dwie sróby. Olej leci z tej dolnej, po wykreceniu tejze sróbki na koncy otworu jest dziurka, pekniecie przez ktora leci sobie olej. Narazie sróba jest wkrecona na locktite, olej nie leci. Czy ktos z kolegów spotkal sie z czyms takim... Blok z przodu nie jest pĂŠkniety, przynajmniej nic nie widac.. co o tym sadzicie...

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 21 lut 2011, 20:47

kulpuh,
norma kolego <lol>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

kulpuh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2011, 23:01
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Post autor: kulpuh » 21 lut 2011, 21:41

czyli to moze sie pryknąć... czy moze nie mam sie o co martwić?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 21 lut 2011, 21:56

tak juz sa zrobione te auta i nic nie poradzisz,we wszystkich przypadkach jakie znam po odkreceniu srub termostatu wyciekal olej ;)
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

kulpuh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2011, 23:01
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Post autor: kulpuh » 21 lut 2011, 22:15

ale bedzie sie cos dalej dzialo, czy mam to olać....

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 22 lut 2011, 17:40

kulpuh pisze:ale bedzie sie cos dalej dzialo, czy mam to olać....
a co sie ma dziac :) skoro fabryka takie wypyscila to tak widocznie ma byc <uoee>
najlepiej zawsze kupic ori srubki w aso z naniesiona warstwa masy na gwincie i git <lol>

Bucefał
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2010, 20:45
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Bucefał » 26 lut 2011, 21:51

a co sie ma dziac :) skoro fabryka takie wypyscila to tak widocznie ma byc <uoee>
najlepiej zawsze kupic ori srubki w aso z naniesiona warstwa masy na gwincie i git <lol>[/quote]
Fabryka zrobiła dobrze tylko poprzedni mechanik nie wydmuchał płynu chłodniczego z otworów jak wymieniał termostat, następnie wkręcił śruby a płyn pod ciśnieniem(raczej nie jest ściśliwy) rozerwł ginty i nie tylko.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 26 lut 2011, 22:07

Bucefał pisze:Fabryka zrobiła dobrze tylko poprzedni mechanik nie wydmuchał płynu chłodniczego z otworów jak wymieniał termostat, następnie wkręcił śruby a płyn pod ciśnieniem(raczej nie jest ściśliwy) rozerwł ginty i nie tylko.
nie opowiadaj takich bajek kolego <rotfl> ,
twoja teoria mnie rozwala <lol>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja