[A6 C5]slabo pali
[A6 C5]slabo pali
mam problem z odpalaniem audi a6 2.4 v6.rano pali troche ciezko musze krecic rozrusznikiem kolo5-10 sekund.jak juz zapali jest ok. zgasze go i zapala od razu ale jak postoi dluzej to pojawia sie ten sam problem.aby nie meczyc rozrusznika krece go na dwa razy najpierw raz krotko a potem drugi raz i zapala od razu . :!: images/smiles/icon_exclaim.gif
images/smiles/icon_exclaim.gif
przywitaj się w dziale"powitania" i nazywaj poprawnie tematy
images/smiles/icon_exclaim.gif
przywitaj się w dziale"powitania" i nazywaj poprawnie tematy
Ostatnio zmieniony 23 cze 2008, 21:43 przez marko685, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam skoro mowa o problemie z odpalaniem to mam takie pytanko co może być nie tak, gdy autko jest zimne to po odpaleniu słychać jakiś dziwny odgłos jak by coś się ślizgnęło nie wiem czy to błąd rozrusznika czy to coś innego dodam że po zakupie auta tego nie było a gdy odebrałem audi od mechanika po wymianie rozrządu oleju itp pojawił się taki problem....
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mialem identyczny problem. Po wymianie świec przechodzilo na troche lub wcale kable też zmienilem na BREMI . W koncu wymieniłem cewkę na oryginał BREMI bo wcześniej mialem jakąś z allegro za 300 zł i niby byla ok ale po zmianie cewki odpala. Paliwo dochodzi do wtrysków więc tego układu sie nie czepiaj. ja sprawdzalem . Za drugim razem pyk i pali za pierwszym kręcenie. A świece już są zalane po sekundzie kręcenia bez odpalenia. Moim zdaniem to cewka i u Ciebie . Ale ja nie jestem prorokiem
sprawdź świece rano jak będą mokre po kreceniu chwile to znaczy ze brak iskryy odpowiedniej . TO że iskra bedzie jak swiece wyjmiesz z auta i podłączysz pod fajkę nie oznacza ze jest w cylindrze i jest odpowiedniej mocy ta iskra. U mnie dodatkowo jeszcze delikatnie drgał na wolnych po rozgrzaniu.

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
u mnie też delikatnie drga szczególnie gdy się zatrzymuje np. na światłach. No i czasami też mam problem z odpaleniem auta szczególnie gdy jest rozgrzane, za 2 razem razem załapie tak jak by się zalewał. Czy jeśli podłączę się pod kompa to wykażę czy to cewka czy coś innego??? A jeśli to cewka to jaki będzie tego koszt???
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Moja cewka kosztowała 1000 zł ale da się taniej oryginał kupić Bremi powiedzmy 800 chyba z tego co szukałem ale ja chciałem szybko. Pozatym tak jak mówię zalożyłem nową innej firmy za 300 zł i było gorzej tylko. Wiec jak cos taniej chcesz to tylko używany ale sprawny oryginał a to też testowałem i lipa używka była też nie sprawna do końca bo po nagrzaniu do równych 90 zaczynało się telepanie. Także ja miałem dużego pecha i wydalem 500 zł nie potrzebnie . Trzeba było odrazu kupić za 1000 zł BREMI i mieć spokój na lata. Sprawdź świece. Co prawda moje byly brązowe na każdej cewce ale moze u Ciebie to świec wina albo kabli . A w kompie zero błędów u mnie i wszystkie parametry w 100% poprawne. No i smrodek rano przy odpalaniu miałem benzyny niedopalonej.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Wątpię czy u mnie będzie to problem z cewką ponieważ ten dziwny hałas przy odpalaniu pojawia się tylko gdy auto jest zimne. Teraz miałem okazje przekonać się o tym jeszcze bardziej ponieważ są u nas mrozy powyżej -10 i gdy auto postoi nawet ponad godz słychać ten dźwięk przy każdym odpaleniu a gdy temperatura na dworze jest bliska 0 to zrobi tak tylko najwyżej raz rano...Czy to może być coś związane z jakąś pompą albo czymś podobnym bo może gdy jest straszne zimno wiadomo że wszystko robi się bardziej gęste i pompie trudniej jest ruszyć....proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:39
- Lokalizacja: Mława
Miałem taki sam przypadek. Komputer nie pokazywał żadnych błędów...
A to dlatego, że czujnik mieścił się w granicach tolerancji...(przy temp ok 20*C powinien mieć ok 3-5.5 KOhm)
Sprawdź temperatury na bloku 3 i 4.
U mnie był to czujnik temperatury silnika.Jest on z tyłu silnika na przewodzie wodnym.
Koszt około 60 zł. Po wymianie autko pali od dotknięcia. Wcześniej spalanie około
20l po miescie przy bardzo delikatnej jezdzie.Teraz max 17 non stop butowanie...
A to dlatego, że czujnik mieścił się w granicach tolerancji...(przy temp ok 20*C powinien mieć ok 3-5.5 KOhm)
Sprawdź temperatury na bloku 3 i 4.
U mnie był to czujnik temperatury silnika.Jest on z tyłu silnika na przewodzie wodnym.
Koszt około 60 zł. Po wymianie autko pali od dotknięcia. Wcześniej spalanie około
20l po miescie przy bardzo delikatnej jezdzie.Teraz max 17 non stop butowanie...
Damian