piotras72 pisze:Czym się różnią?
Pytam gdyż oglądając wiele filmików na tubie z motorami 2,5 tdiv6 zauważyłem, że gruszka ma wejście na podciśnienie z BOKU, a u mnie jest u GÓRY (czyżby ktoś wymienił na nieoryginalną?)
Gruszka (membrana ) do sterowania kierownicami turbo ma z boku wyjście. Wyjście do góry oznacza ze ktoś już wymieniał to ustrojstwo i najprawdopodobniej jest ona od dostawczaka VW 2,5tdi. Jej parametry są identyczne co z wyjściem bocznym i często z braku części w sklepie do 2,5tdi audi dają jako zamiennik z VW Transportera 2,5. Jako oryginał jest również droga czyli ze 400pln a może więcej

. Zastosowanie tej gruszki nic nie powinno umniejszać 2,5 audikowi , oczywiście po odpowiednim wyregulowaniu za pomocą VAG. Regulacja tego ustrojstwa...patrz szukajka naszego forum...mnóstwo tego.
Jednak wstawiając taką gruszkę, najlepiej z tego króćca wyjść gumowym kolankiem w lewo i wtedy podłączyć do wężyka podciśnieniowego (do zaworka N..), dlatego ze bezpośrednio , zagniemy wężyk osłoną silnika co spowoduje ograniczony przepływ powietrza ( - bar czyli podciśnienie), oraz bardzo szybko taki wężyk nam się będzie przecierał na zgięciu stykając się z drżącą osłoną silnika.
pozdro