Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 11:01

maxon pisze:Pama tylko ten jeden błąd masz w logach ?
tak, tylko ten blad co wklejilem mam. :(

[ Dodano: 2011-02-15, 11:04 ]
szynszyl
Z własnego doświadczenia: mały luz = błąd w kompie
duży luz = błąd w kompie + kontrolka
najgorsze to, ze blad (kontolka )wyskoczyl mi 3 dni po uplywie gwarancji.. ale blad pojawil sie w sierpniu (3 dni) po przegladzie w AUDI <wnerw>

Ech... czekam teraz na odpowiedz z serwisu.
:|

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 11:07

Nie mogę nigdzie znaleźć interpretacji do ramek błędu. Inaczej ciężko zgadywać skąd rozjazd data błędu data kontrolki. Albo w logach pozostaje zapis pierwszego wystąpienia błędu albo coś jeszcze jest na rzeczy. Stawiam na pierwsze. Zapisz sobie logi w archiwum i zresetuj błędy. Będziesz miał jasność.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 11:30

maxon,
na pewno, od daty zapisania sie bledu, do daty skanowania przeze mnie, nikt nie skanowal/kasowal.

Auto bylo w serwisie, na przegladzie gwarancyjnym kilka dni przed data zapisana w ECU..

No szkoda.. <uoee>

Ktos mi podpowie, jak dobrac sie do dzwigienki od klapy.. zeby wizualnie sprawdzic, czy posiada luz i przeprowadzic test przy pomocy VCDSa..?

Pytalem juz wczesniej.. ale jakos umyka <rotfl>

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 11:39

Przeca to na wierzchu jest. Osłonę silnika zrywasz i wsadzasz prawą bądź lewą dłoń i macasz <lol> szukaj od strony grodzi. W wątku masz ładne rysunki nie pomylisz tego elementu.

A co do testu to jak wleziesz w sterownik silnika wybierasz Output test i sru powinny się ruszać.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 12:38

maxon,
z opisu troche to zamotane bylo.. a wyjmowac silniczka/klap narazie nie chcialem <okok>

Zrobie wieczorem test.. zobacze, czy luzne czy to wina elektryki...

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 12:41

Nie bój się. Wsadź pazury jak puma i pomacaj :) U mnie na razie sztywne ale wiesz ja jeszcze młody jestem <cwaniak>
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 14:06

Ja pitole ( za przeproszeniem):

Przeslalem do ASO LOG ze skanu, pytajac sie, co to moze byc i ile kosztowalaby ew. naprawa/wymiana.

Dostalem odpowiedz, ze: oni po angielsku nie rozumieja tego opisu problemu, jaki im VCDS podaje.

Napisalem, przetlumaczylem (znalazlem na niemieckich forach ten sam blad, po niemiecku), wyslalem ponownie.

Odpowiedz:
Saugrohrklappe auf einer Seite muss gebrochen sein, es ist nur wichtig welche Seite ob links oder rechts beim V6 Motor.

Tlumacze:
Rura od kolektora dolotowego musi byc po ktores stronie peknieta. Pytanie, po ktorej?

No co za patalachy.. Typowa usterka silnikow V6.. a oni mi tutaj z nieszczelnoscia rury wyskakuja.. :[

PS.
Odpowiedzcie, czy przy pomocy VAG/VCDSa mozna sprawdzic, ktroa strona (ktory Bank) to jest..?? Czy tylko pozostaje metoda organoleptyczna...?? <nerwus>

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 14:42

Tumany te niemiaszki. Nie umieją swojego gniota zdiagnozować ?
Co do stron to niejasne wrażenie mam, że...było w tym wątku...
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 14:56

maxon,
no wlasnie... czasem ktos podawal, Bank 2 albo Bank 1.

Ale na jakiej podstawie..?? Tego nie wiem, czy VCDS daje takie info..??

Co do ASO w DE... maja mnie za glupka.. Ale skoro gwarancja minela.. to opisze im jutro caly problem i jego przyczyny lacznie z rysunkami <rotfl>

Ech.. rece opadaja przy takim poziomie kompetencji :|

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 15:14

Leniu ! 1 strona wątku - post szynszyl'a

[ Dodano: 2011-02-15, 15:18 ]
Potem czytaj szynszyla na 3 stronie wątku. Albo czytaj całość. Ja się tam uczę na pamięć. Pewnie mnie to dotknie za jakiś czas. Jak się ociepli to to rozbiorę i oblookam. jak chcesz to wbijaj do Gdańska przetrenujemy na Twojej maszynie :p
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 16:58

maxon pisze:Leniu ! 1 strona wątku - post szynszyl'a

hehe:)

Czytalem caly temat, znam go juz na pamiec..
Moje pytanie bylo: jak i gdzie VCDS pokazuje, ktora to strona..?? :]

Byla cisza :(
Potem zapytalem sie o test urzadzenia..
Dzis postaram sie podpiac kabel pod auto.

Potem czytaj szynszyla na 3 stronie wątku. Albo czytaj całość. Ja się tam uczę na pamięć. Pewnie mnie to dotknie za jakiś czas. Jak się ociepli to to rozbiorę i oblookam. jak chcesz to wbijaj do Gdańska przetrenujemy na Twojej maszynie :p
nie znasz dnia ani godziny <rotfl>

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 15 lut 2011, 17:01

Na teście Ci chyba wypluje, która strona. Test już chyba będziesz wiedział jak zrobić.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 15 lut 2011, 20:16

pama dobrze kombinuje z Bank 1 i Bank 2 :)
Najczęściej występuje błąd:

Faults Found:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded


To oznaczenie w nawiasie określa stronę po której jest błąd.
Lewa - Bank 1
Prawa - Bank 2

(ale nie dam sobie jaja obciąć czy dobrze pamiętam strony... ;) )
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 lut 2011, 21:33

Piero,
no wlasnie.. VCDS mi w LOGu nie pokazuje ktora stona...

popatrz na strone wczesniej, gdzie wklejalem LOGa.. <nerwus>

Kod: Zaznacz cały

Address 01&#58; Engine Labels&#58; Redir Fail!
Part No SW&#58; 4F5 910 401 B HW&#58; 4F0 907 401 C
Component&#58; 2.7L V6TDI 000SG 0010
Revision&#58; --H03--- Serial number&#58;
Coding&#58; 0011322
Shop #&#58; WSC 02334 785 00200

1 Fault Found&#58;
012597 - Intake Manifold Runner Control&#58; Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame&#58;
Fault Status&#58; 01100001
Fault Priority&#58; 0
Fault Frequency&#58; 39
Mileage&#58; 159723 km
Time Indication&#58; 0
Date&#58; 2010.08.29
Time&#58; 20&#58;31&#58;09 

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 15 lut 2011, 22:06

Jak nie pokazuje nic to znaczy że bank 1, czyli lewa patrząc na silnik od przodu auta.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja