Ja również kazałem wymienić termostat mimo ze był w 100% sprawny (w ASO coś ok. stówki)

oczywiście przy wymianie rozrządu. W tedy nie wymieniłem elementów które napędzają alternator, wspomaganie, klimę i wentylator (wyglądało na OK) z tąd niepotrzebne koszta za ponowną wizytę u mechanika po roku czasu czyli 850pln w tym 650pln za cześci (rolki, zestaw naprawczy napinacza i 2 paski). Wniosek z tego taki: Jak sie płaci za usługę (w naszym przypadku demontaż przodu+wymiana) warto zrobić wszystko za jednym zamachem tak jak kolega
misiula i spokój św. na 100tyś km

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r
https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .