[A6 C5 2,5 TDI] Wymiana rozrządu!
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Ja również kazałem wymienić termostat mimo ze był w 100% sprawny (w ASO coś ok. stówki) oczywiście przy wymianie rozrządu. W tedy nie wymieniłem elementów które napędzają alternator, wspomaganie, klimę i wentylator (wyglądało na OK) z tąd niepotrzebne koszta za ponowną wizytę u mechanika po roku czasu czyli 850pln w tym 650pln za cześci (rolki, zestaw naprawczy napinacza i 2 paski). Wniosek z tego taki: Jak sie płaci za usługę (w naszym przypadku demontaż przodu+wymiana) warto zrobić wszystko za jednym zamachem tak jak kolega misiula i spokój św. na 100tyś km
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
nie lepiej zacząć o łatwo dostępnych elementów = czujnika ? (np. za pomocą VAG-a) bez sensu podejście do tematu w tym "warsztacie" :-Pgogsu1 pisze:nie wiem czy to czujnik czy termostat auto w warsztacie powiedzieli że zaczną od termostatu
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
- Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie
Jutro prowadze po poludniu do mechanika na wymiane rozrzadu i naprawe alternatora. Do rozrządu kupiłem juz... Pasek, pasek, napinacz, 2 rolki, pompe wody, termostat, pasek alternatora i pasek klimy. Podpowiedzcie co jeszcze musze kupic zeby bylo zrobione konkretnie wszystko. Tylko fachowo zebym wiedział co powiedziec w sklepie :-P Z góry dzieki
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
ja myślę że na 1 stronie kolega bardzo dobrze przedstawił co należy wymienić ( co wymienił):Rysiek91 pisze:Podpowiedzcie co jeszcze musze kupic zeby bylo zrobione konkretnie wszystko. Tylko fachowo zebym wiedział co powiedziec w sklepie :-P Z góry dzieki
misiula pisze:rozrząd główny:
zestaw naprawczy: 2 paski i 3 rolki
ramię napinacza
napinacz paska wielorowkowego
pompa wody z uszczelką
paski / rolki alternatora i sprężarki klimatyzacji:
pasek wielorowkowy
rolka odwracająca
rolka odwracająca
rolka odwracająca
pasek wielorowkowy
rolka napinająca
tłumik paska wielorowkowego
termostat:
regulator układu chłodzenia
oring do termostatu
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 sie 2009, 18:46
- Lokalizacja: Gostyń/Wielkopolska
witam co koledzy mowicie na ten zestaw??:
http://allegro.pl/rozrzad-2-5-tdi-v6-kp ... 33033.html
http://allegro.pl/rozrzad-2-5-tdi-v6-kp ... 33033.html
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jak dla mnie paski Conti sa OK. Co do reszty to nie wiadomo, kto jest producentem, więc nic właściwie nie mozna powiedziećszymon100s pisze:witam co koledzy mowicie na ten zestaw??:
http://allegro.pl/rozrzad-2-5-tdi-v6-kp ... 33033.html
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 maja 2011, 14:41
- Lokalizacja: Giżycko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 maja 2011, 14:41
- Lokalizacja: Giżycko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No właśnie- a potem OOO BOÂŻE- CO SIę STAÂŁO???Bo ponoć mało kto to wymienia przy kazdej wymianie rozrzadu
Wymieniając komplet gratów jaki jest przewidziany do tej operacji masz spokój na kolejne 100- 120 tkm. A tak to ciągłe koszmary- wytrzyma ta rolka czy nie? a może pompa? nie no napinacz był dobry!
pzdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 maja 2011, 14:41
- Lokalizacja: Giżycko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga