Koledzy, a czy przypadkiem jak dwumas do wymiany to nie powinno karoserią telepać nawet na postoju?
fakinek, jedynie opisuje że wstrząsy są podczas jazdy...
[A6 C4 AEL Q] Wstrząsy przy przyspieszaniu
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Nie, bo wtedy nie ma obciążenia - a to jest odczuwalne przy obciążeniu. Na postoju jak będzie telepać to mogą być poduszki pod silnikiem. A przy dwumasie głownie w zakresie niższych obrotów(1500-3000) pod obciążeniem, czuć jak telepie budą.M0NEER pisze:Koledzy, a czy przypadkiem jak dwumas do wymiany to nie powinno karoserią telepać nawet na postoju?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
niestety wykresu z hamowni nie mam. Mam zamiar podjechać gdzieś sprawdzić jak jest zrobiony wirus, bo może po prostu jest zrobiony za wcześnie skoro mówisz, że sria ciągnie od 2500, a mi ciągnie już ładnie od 2200, więc pewnie dlatego właśnie najbardziej wtedu czuć telepanie.
A deptać to ja się nie boję, ale po prostu nie odczuwam zazwyczaj potrzeby żeby ciągnąć aż pod czerwone, bo elastyczność do 3000 jest wystarczająca, przynajmniej jak dla mnie...
A deptać to ja się nie boję, ale po prostu nie odczuwam zazwyczaj potrzeby żeby ciągnąć aż pod czerwone, bo elastyczność do 3000 jest wystarczająca, przynajmniej jak dla mnie...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga