Montaż tak jak H7. Zdjecie kilka postów wcześniej.
6000K i 4300K to temperatura świecenia. Kelwiny - fizyka - miara temperatury świecenia. Innymi słowy kolor.
4300 - żółtawe (prawie taki kolor jak halogen)
6000 - niebiesko-białe (jak w dzień)
Wybór należy do ciebie.
55W w żadnym wypadku nie, ponieważ będziesz stanowił zagrożenie na drodze. Będziesz bardzo oślepiał innych. 35W standard.
Pozdrawiam
[A6 C5] Montaż HID'ów w H7+H7
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Ponieważ właściwy watek tematu sie wypalił to i ja chciałbym ze swej strony podsumować OT który ciagnęliśmy w tym temacie z kol. Darter.
Najpierw juz nic nie chciałem pisać bo Darter wygląda mi na takiego co to "chłop żywemu nie przepuści" :mrgreen: ale nie zgadzam się z nim w pewnych kwestiach i nie daje mi to spokoju, bo sądzę, że wprowadza zamęt swoimi wypowiedziami.
Przyjmuję, że znalazleś na necie kilka miejsc, na poparcie swojej tezy, że w C5 nie ma biksenonów tylko "Xenon plus". Masz prawo takie zdanie mieć :!: Udowadnianie tego jednak za pomocą linków ebaya, gratki itp. to wiedza dosyć ludowa :roll: a nie fachowa.
Konfigurator od innego zupełnie audi to kolejny znak, że Ci się trochę rozjechał tok myslowy (pierwsza była lampa od Phaetona). Mówimy wszak ciągle o Audi A6 C5, czyż nie tak ?
Nie o słowa, czy nazwy tutaj jednak chodzi :!:
Możemy obaj pozostać przy swoich i nikogo to zapewniam Cię nie urazi (mnie na pewno nie )
Twoje okreslenie wyglada na tzw. "chłyt małketingowy" w Audi (no chyba, że nie tylko tam?, masz moze przykłady wystepowania tej nazwy w Helli, Valeo itp ?). Czyli przez porównanie ja jadąc np Passatem przejeżdżam zakręt na drodze, a ktoś inny jadąc w tym samym miejscu pokona "zakrzywienie drogi w sposób trwały" lub coś w tym stylu.
Gdyby przyjąć Twoje nazewnictwo to moje ksenony przedliftowe musiałyby się nazywac.... no właśnie, jak ? Xenon minus ? Xenon "bez niczego"?
I gdy pisałem o nowomowie to chodziło mi przede wszystkim o to aby uzywać określeń od lat przyjetych do stosowania. To oczywiście jest moje zdanie
Nie zgadzam się jednak z Tobą, że wszyscy się mylą twierdząc, że w C5 po lifcie są biksenony :!:
Moim zdaniem nazwa biksenon to właśnie jest najwłaściwsze określenie dla tej lampy (spełnianie dwóch funkcji świateł przez jeden układ optyczny, jedną soczewkę, z wykorzystaniem ruchomej przesłony - konstrukcje na pewno znasz ).
Jezeli np. w Passacie można to nazwać biksenonem to dlaczego w audi identyczna konstrukcja mialaby być nazywana inaczej ?
To co ma Phaeton tez bywa określane jako biksenon, jednak właściwiej byłoby powiedzieć, że są tam 2 "monoksenony" w jednej lampie. Bo jak to ma być biksenonon to konsekwentnie, zwykła, nieksenonowa lampa do C5 powinna się nazywać bihalogen :!: .
Idąc dalej to "biseksualny" to przeciez tez oznacza jakby 2 funkcje w jednym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tak sie składa, że od lat mam do czynienia z dokumentacja techniczną pewnej firmy samochodowej (nie bardzo chciałbym pisac jakiej ale skoro mieszkam i pracuje w Poznaniu, to...) i dawno przestałem przywiazywac wage do okresleń wymyslonych przez Niemca oraz do tych po polsku, które przychodzą od tłumaczy.
Zapewniam wszystkich, że nazwanie w ETCe odmy do A6C5 terminem "zestaw uszczelek" to jedno z bardziej niewinnych wykroczen :roll:
Były i takie, że mozna było sikać po nogach ze smiechu, ale i takie, ze dały czadu wielu osobom, zanim rozwikłano "co autor miał na mysli" :mrgreen:
Reasumujac, Darter, zgodzisz sie zapewne, że obaj mamy prawo pozostac przy swoich poglądach nikomu nie czyniąc krzywdy i
A czytelnicy, którzy obserwowali nasze "zmagania" wybiorą sobie wersję, która im bardziej odpowiada
Najpierw juz nic nie chciałem pisać bo Darter wygląda mi na takiego co to "chłop żywemu nie przepuści" :mrgreen: ale nie zgadzam się z nim w pewnych kwestiach i nie daje mi to spokoju, bo sądzę, że wprowadza zamęt swoimi wypowiedziami.
Przyjmuję, że znalazleś na necie kilka miejsc, na poparcie swojej tezy, że w C5 nie ma biksenonów tylko "Xenon plus". Masz prawo takie zdanie mieć :!: Udowadnianie tego jednak za pomocą linków ebaya, gratki itp. to wiedza dosyć ludowa :roll: a nie fachowa.
Konfigurator od innego zupełnie audi to kolejny znak, że Ci się trochę rozjechał tok myslowy (pierwsza była lampa od Phaetona). Mówimy wszak ciągle o Audi A6 C5, czyż nie tak ?
Nie o słowa, czy nazwy tutaj jednak chodzi :!:
Możemy obaj pozostać przy swoich i nikogo to zapewniam Cię nie urazi (mnie na pewno nie )
Twoje okreslenie wyglada na tzw. "chłyt małketingowy" w Audi (no chyba, że nie tylko tam?, masz moze przykłady wystepowania tej nazwy w Helli, Valeo itp ?). Czyli przez porównanie ja jadąc np Passatem przejeżdżam zakręt na drodze, a ktoś inny jadąc w tym samym miejscu pokona "zakrzywienie drogi w sposób trwały" lub coś w tym stylu.
Gdyby przyjąć Twoje nazewnictwo to moje ksenony przedliftowe musiałyby się nazywac.... no właśnie, jak ? Xenon minus ? Xenon "bez niczego"?
I gdy pisałem o nowomowie to chodziło mi przede wszystkim o to aby uzywać określeń od lat przyjetych do stosowania. To oczywiście jest moje zdanie
Nie zgadzam się jednak z Tobą, że wszyscy się mylą twierdząc, że w C5 po lifcie są biksenony :!:
Moim zdaniem nazwa biksenon to właśnie jest najwłaściwsze określenie dla tej lampy (spełnianie dwóch funkcji świateł przez jeden układ optyczny, jedną soczewkę, z wykorzystaniem ruchomej przesłony - konstrukcje na pewno znasz ).
Jezeli np. w Passacie można to nazwać biksenonem to dlaczego w audi identyczna konstrukcja mialaby być nazywana inaczej ?
To co ma Phaeton tez bywa określane jako biksenon, jednak właściwiej byłoby powiedzieć, że są tam 2 "monoksenony" w jednej lampie. Bo jak to ma być biksenonon to konsekwentnie, zwykła, nieksenonowa lampa do C5 powinna się nazywać bihalogen :!: .
Idąc dalej to "biseksualny" to przeciez tez oznacza jakby 2 funkcje w jednym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tak sie składa, że od lat mam do czynienia z dokumentacja techniczną pewnej firmy samochodowej (nie bardzo chciałbym pisac jakiej ale skoro mieszkam i pracuje w Poznaniu, to...) i dawno przestałem przywiazywac wage do okresleń wymyslonych przez Niemca oraz do tych po polsku, które przychodzą od tłumaczy.
Zapewniam wszystkich, że nazwanie w ETCe odmy do A6C5 terminem "zestaw uszczelek" to jedno z bardziej niewinnych wykroczen :roll:
Były i takie, że mozna było sikać po nogach ze smiechu, ale i takie, ze dały czadu wielu osobom, zanim rozwikłano "co autor miał na mysli" :mrgreen:
Reasumujac, Darter, zgodzisz sie zapewne, że obaj mamy prawo pozostac przy swoich poglądach nikomu nie czyniąc krzywdy i
A czytelnicy, którzy obserwowali nasze "zmagania" wybiorą sobie wersję, która im bardziej odpowiada
Części samochodowe online - Motostacja pl
RomanS, zgadzam się z wieloma sprawami w twoim ostatnim poście, ale nie chce mi się już cytować z czym się zgadzam, a z czym nie. Można było sprawę załatwić jak ludzie, gdybyś zwrócił uwagę w normalny sposób. Ale widzę, że masz taki sposób "bycia" i nie umiesz nawet napisać bez "doj^&%nia" komuś słownie. Twoje teksty są tak pełne ironii i głupkowatych (czytaj również ironicznych) przykładów, że powiem tak:
Masz racje RomanS i ciesz się tym.
PS.
Zadzwoń do importera (czy kto to się tam tym zajmuje), że mają błędy w cennikach i konfiguratorach i szerzą nowomowę .
Pozdrawiam.
Masz racje RomanS i ciesz się tym.
PS.
Zadzwoń do importera (czy kto to się tam tym zajmuje), że mają błędy w cennikach i konfiguratorach i szerzą nowomowę .
Pozdrawiam.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Darter, wyluzuj proszę i zwroć choc trochę uwagę na emotikony w tekstach :!:
Użyłem ich niemało, one przecież do czegoś służą zum Teufel :!: :mrgreen:
Jeszcze raz powtórzę, że nazwy i teksty marketingowe to właśnie marketing a konkrety techniczne to co innego. I te konkrety mnie zawsze interesują....
Każdy z nas ma sposób bycia jaki ma, nie twierdzę, że jestem aniołem ale i Ty kolego masz sposób bycia prowokujący do reakcji . Z nikim poza Toba nie wdawałem sie jakos na forum w takie dywagacje :roll:
Ten watek nie jest jednak o tym :mrgreen:
Równiez pozdrawiam (zupełnie szczerze i nie ironicznie ani głupkowato :!: )
Użyłem ich niemało, one przecież do czegoś służą zum Teufel :!: :mrgreen:
Jeszcze raz powtórzę, że nazwy i teksty marketingowe to właśnie marketing a konkrety techniczne to co innego. I te konkrety mnie zawsze interesują....
Każdy z nas ma sposób bycia jaki ma, nie twierdzę, że jestem aniołem ale i Ty kolego masz sposób bycia prowokujący do reakcji . Z nikim poza Toba nie wdawałem sie jakos na forum w takie dywagacje :roll:
Ten watek nie jest jednak o tym :mrgreen:
Równiez pozdrawiam (zupełnie szczerze i nie ironicznie ani głupkowato :!: )
Części samochodowe online - Motostacja pl
hehehahaha.... Ale zwała no jak dzieci:-) Ale znam to ciśnienie gdy 2ch ma rację:-) Swoją droga panowie obaj jesteście taaaacy genialni a żaden felippe, kurde nie pomógł... Założył chłopak topika i robił wszystko sam, jak ironicznie wygląda ze swoimi wypowiedziami wcinającymi się w rozmaite wywody waszmościów.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 01:37 przez Qris, łącznie zmieniany 1 raz.
Wracajac do tematu tez zakladalem HIDy i mialem te problemy wiec podziele sie doswiadczeniami.. Ja problem przewleczenia kabli od HIDu przez ''blaszke'' rozwiazalem przecinajac blaszke w najcienszym miejscu co pozwala ja rozszezyc i bez problemu przelozyc kable..
Mam HIDy z zarowkami 8000 i pozamontowaniu efekt dla mnie nie jest zadowalajacy.. Swiatla z zewnatrz wygladaja niezle ladny niebieski ice kolor,ale z widoku kierowcy swiatla swieca bardzo krotko-nisko zasieg widzenia jest krotszy niz na normalnych swiatlach..
Nie wiem teraz czy jest to efekt nieprawidlowej instalacji zraowek, ich zlej pozycji czy to poprostu efekt zarowek 8000. Ma ktos jakies pomysly bo mysle teraz nad wymiana zarowek na 6000?
Mam HIDy z zarowkami 8000 i pozamontowaniu efekt dla mnie nie jest zadowalajacy.. Swiatla z zewnatrz wygladaja niezle ladny niebieski ice kolor,ale z widoku kierowcy swiatla swieca bardzo krotko-nisko zasieg widzenia jest krotszy niz na normalnych swiatlach..
Nie wiem teraz czy jest to efekt nieprawidlowej instalacji zraowek, ich zlej pozycji czy to poprostu efekt zarowek 8000. Ma ktos jakies pomysly bo mysle teraz nad wymiana zarowek na 6000?
audi 4life
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jedź na stację diagnostyczną i za 10 zł ustawisz światła jak należy. W dodatku będziesz pewien, że nie oślepiasz innych mocnymi jednak światłami. A 6000 są łagodniejsze dla oczu także Twoich, więc może wartoartcov pisze:Mam HIDy z zarowkami 8000 i pozamontowaniu efekt dla mnie nie jest zadowalajacy.. Swiatla z zewnatrz wygladaja niezle ladny niebieski ice kolor,ale z widoku kierowcy swiatla swieca bardzo krotko-nisko zasieg widzenia jest krotszy niz na normalnych swiatlach..
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga