[a6 c5] problem z ogrzewaniem
[a6 c5] problem z ogrzewaniem
witam koledzy mam problem ,po kontrolnym podłączeniu vaga pojawiły mi się dwa błędy a mianowicie w klimatroniku 01809, 01810 wiem ze są to błędy spowodowane wadliwym działaniem silniczków nastawczych klap temperatur moje pytanie brzmi jak się do nich dostać ,gdzie się one znajdują? dodam jeszcze ze mam bardzo słabe ogrzewanie kabiny ,silnik nagrzewa się prawidłowo był bym wdzięczny za jakąś podpowiedz albo jakiś schemat
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 20:15 przez kubast, łącznie zmieniany 2 razy.
silniczki sa za konsolą.Powinienes dojsc do tego co daje ciepło-zimno na kabine ,od stronu pasazera.Wystarczy wsadzić reke za osłone i wyczujesz silnik.A klape sobie otwórz recznie,przynajmniej bedziesz m iał ciepło
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
witam koledzy dzisiaj dobrałem się do tych silniczków i wszystko wygląda w porządku ,wyczyściłem ,przesmarowałem , błędy skasowałem ,po krótkiej jeździe nie wróciły ,zobaczymy co będzie jutro. martwi mnie tylko ze przyjemne ciepełko wieje tylko przy wyższych obrotach silnika,a na wolnych jest dużo chłodniejsze,zauważyłem jeszcze dziwne bulgotanie od strony nagrzewnicy ,jak by była zapowietrzona , czy zapowietrzenie okładu chłodzenia ma coś wspólnego z tymi klapami od temperatur? na dodatek ubywa mi płynu w zbiorniczku
Raczej zapowietrzony masz układ. Musisz pooglądać gdzie ubywa płyn. Zapowietrzenie układu nie ma nic wspólnego z klapkami.kubast pisze:Â
witam koledzy dzisiaj dobrałem się do tych silniczków i wszystko wygląda w porządku ,wyczyściłem ,przesmarowałem , błędy skasowałem ,po krótkiej jeździe nie wróciły ,zobaczymy co będzie jutro. martwi mnie tylko ze przyjemne ciepełko wieje tylko przy wyższych obrotach silnika,a na wolnych jest dużo chłodniejsze,zauważyłem jeszcze dziwne bulgotanie od strony nagrzewnicy ,jak by była zapowietrzona , czy zapowietrzenie okładu chłodzenia ma coś wspólnego z tymi klapami od temperatur? na dodatek ubywa mi płynu w zbiorniczku
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
dzięki koledzy za odpowiedzi, z tymi klapami się chyba uporałem ,przeczyściłem i przesmarowałem silniczki od nich i zarazie błędów niema, znalazłem także nieszczelności w układzie , jedna to parę niewielkich dziurek w wężu prowadzącym do nagrzewnicy(robota kuny tamtej wiosny) a druga na łączeniu dolnego węza z chłodnicą,prawdopodobnie przy wymianie chłodnicy założyli mi stare uszczelki ,pewnie temu się wiecznie zapowietrzał.dam znać jak usunę te nieszczelności może to bulgotanie się skonczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze