mest1987, skoro mamy tak niepewny rynek paliwowy i nikt tak naprawde niewie co ma w baku to chyba warto... w szczególności do klekotków..

Tak mi ostatnio powiedzial pracownik Inspekcji Handlowej. Generalnie to jest tak, ze w wiekszości przypadków to jest wina maszyny ze z paliwem jest cos nie tak. No chyba ze ktoś ma swoją prywatna stacje to moze wtedy kombinuje. Bo tak w koncernówkach nikomu się w to bawić nie chce.Haiko, nie wiem jak u Ciebie , ale uwierz że nie wszędzie tak jest..
Prwady są trzy .....Haiko pisze:Bo tak w koncernówkach nikomu się w to bawić nie chce
Dlatego stosuje się podgrzewacze paliwa tylko w autach typu A6 nazywają to "obciach" "wieś" i inne tego typu... Pomijam fakt, że w aucie osobowym to troszke problematyczne umiejscowic taki podgrzewacz ale nie jest to niewykonalne w miare przystępny sposób, przeciez gazowniki woza butle albo kolo zapasowe w bagaznikucensored pisze:Właściwości fizyczne BIO w 20C są identyczne z ON i tu prawdopodobnie nie ma przeszkód lać BIO do CR, problem występuje poniżej 20C a znacznie poniżej 4C wtedy BIO gęstnieje na tyle że twoja wysokociśnieniowa pompa i wtryski