Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 lut 2011, 10:17

ostatnio mam problem coś z fabrycznym alarmem, przy zamykaniu pilotem nie mrugają kierunki tylko z tyłu odezwie się klakson i nie mruga w środku na konsoli środkowej czerwony trójkąt. zauważyłem też że nie działają fabryczne czujniki na środkowych słupkach i przycisk ich wyłączania, co najdziwniejsze potrafi sam od czasu do czasu (jak przyuważę) trąbić lub mrugać tak bez sensu. Wczoraj sprawdzałem czy się nie rozłączyły kabelki przy w/w czujnikach i przycisku na słupku środkowym, wszystko oki.
Miał ktoś kiedyś taki problem??

Awatar użytkownika
bryku104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 14 wrz 2008, 23:38
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: bryku104 » 04 lut 2011, 10:58

Jakieś półtora roku temu temu zaczął mi wyć bez powodu alarm, też fabryczny. Okazało się że 3 kable w wiązce po lewej stronie wchodzące do klapy (te w gumowej izolacji) się przerwały. Dosztukowałem je, porządnie zaizolowałem i jest spokój.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 lut 2011, 11:02

no okej, tylko dlaczego kierunki nie mrugają?? jest jakiś bezpiecznik?? jak vagowałem alarm to mam włączona opcje informacji kierunkami.

user

Post autor: user » 04 lut 2011, 11:10

hmm.. ja tez tak mam, ale objawia sie to tym, ze przy otwieraniu/zamykaniu mrugaja tylko prawe kierunki, a lewe siedza cicho -nie zwracałem uwagi na kontrolke awaryjnych, ale dzis rzuce okiem. wydaje mi sie, ze przyczyna moga byc mrozy, które "połamały" nam kabelki podczas codziennego uzytkowania.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 lut 2011, 11:18

no raczej nie, bo awaryjki i reszta elektroniki działa prawidłowo, może któryś z przekaźników się wypiął, bym musiał poszukać schemat tego alarmu to może dojdę jak on działa.

user

Post autor: user » 04 lut 2011, 13:08

u mnie tyz wszystko działa..

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 lut 2011, 13:11

to jak dojdę to dam Tobie znać, bo mnie to powoli wku....tak nie może być

user

Post autor: user » 04 lut 2011, 13:13

wzajemnie ;]

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 lut 2011, 16:42

całe sterowanie (alarm też) jest w pompce centralnego zamka okazał się ze brak zasilania na przekaźnik od kierunków więc na razie zrobiłem na krótko. działają już kierunki tylko dalej nie mruga trójkątna kontrolka na konsoli i nie działają czujniku wewnątrz. nie wiecie panowie gdzie może jest ukryty jakiś bezpiecznik od tego?? nadal szukam schematu do alarmu z 97 roku :)

[ Dodano: 2011-02-05, 15:26 ]
Dziś w końcu zamontowałem rozpórkę od S6, mocowania kielichów zostały pomalowane w kolorze nadwozia. sam drążek muszę jeszcze tylko prysnąć na czarno, ale to jak już będzie ciepło.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

basior88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:52
Lokalizacja: Kuzawka
Kontakt:

Post autor: basior88 » 06 lut 2011, 00:38

Duża różnica w prowadzeniu?

user

Post autor: user » 06 lut 2011, 08:28

dokładnie, jak tam roznica w sterowaniu i sztywnosci auta? czaje sie na taka rozporke bo gleba lada dzien wchodzi i trzeba trooche ulzyc budzie;] -dobra robota !

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 06 lut 2011, 08:30

Może to ci troszkę pomoże:

A -> 12 Pol Stecker -> 12 pin

A1 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A1 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A2 - ge/ro - 0.35 mm2 - ZĂźndanlassschalter (Kl. 86s - hinter 10A Sicherung) A2 - GE / ro - 0,35 mm 2 - zapłonu / rozrusznika switch (klasy 86s - za 10A)
A3 - nicht Belegt A3 - nie pracuje
A4 - br/ro - 0.35 mm2 - Kontaktschalter fĂźr DWA A4 - br / ro - 0,35 mm 2 - przełącznik dla DWA
A5 - gr/sw - 0.35 mm2 - Kontakt im Schließzylinder gegen Masse A5 - gr / sw - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A6 - ro/gr - 0.35 mm2 - Kontakt im Schließzylinder gegen Masse A6 - ro / g - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A7 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A7 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A8 - sw/gn - 0.35 mm2 - ZĂźndungsplus (Kl. 15 - abgesichert mit 5A-Sicherung) A8 - sw / gn - 0,35 mm 2 - od zapłonu (zacisk 15 - łączy się z bezpiecznika 5A)
A9 - gn/bl - 0.35 mm2 - Schalter fĂźr Innenverriegelung A9 - gn / bl - 0,35 mm 2 - do wnętrza przełącznik blokady
A10 - ro/br - 0.35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) A10 - ro / br - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
A11 - gn - 0.35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) A11 - gn - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
A12 - ro/ws - 0.35 mm2 - Kofferraumleuchten (+) A12 - ro / wh - 0,35 mm 2 - oświetlenie bagażnika (+)

B -> 10 Pol Stecker B -> 10 pin

B1 - sw/ge - 1,5 mm2 - Signalhorn (DWA) B1 - sw / ge - 1,5 mm 2 - Horn (DWA)
B2 - sw/ws - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (links) B2 - czarno-biały - 1,0 mm 2 - przełącznik sygnału z kolei (po lewej)
B3 - sw/gn - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (rechts) B3 - sw / gn - 1,0 mm 2 - przełącznik kierunkowskazów (po prawej)
B4 - ro/sw - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30, Zentralelektrik) B4 - ro / sw - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (terminal 30, centralne)
B5 - br - 1,5 mm2 - Masse B5 - br - 1,5 mm 2 - masa
B6 - br/ws - 0,5 mm2 - Innenlicht (Dimmung) B6 - BN / wh - 0,5 mm 2 - wewnętrzne światła (ściemnianie)
B8 - ro/ge - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30a, Zentralelektrik) B8 - ro / ge - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (30a terminal, centralne)
B9 - ro/gr - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) B9 - ro / g - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).

C -> 16 Pol Stecker C -> 16 pin

C4 - br/gr - 0,35 mm2 - Radio C4 - br / g - 0,35 mm 2 - Radio
C6 - br/ge - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Fahrerseite) C6 - BN / wy - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie kierowcy)
C7 - br/ws - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Beifahrerseite) C7 - BN / wh - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie pasażera)
C8 - ge - 0,35 mm2 - STG. C8 - GE - 0,35 mm 2 - STG. Airbag Poduszka powietrzna
C9 - gr - 0,35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) C9 - gr - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
C10 - ws/sw - 0,35 mm2 - Kontaktschalter Heckklappe C10 - w / sw - 0,35 mm 2 - klapa bagażnika przełącznik
C11 - gn/ro - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 20) C11 - gn / ro - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (Pin 20)
C13 - bl/ws - 0,35 mm2 - Geschwindigkeitssignal Kombiinstrument (T32/3) C13 - bl / wh - 0,35 mm 2 - prędkość tablica przyrządów sygnału (T32 / 3)
C14 - gr/ws - 0,35 mm2 - K-Leitung Kombiinstrument (T32/25) C14 - gr / wh - 0,35 mm 2 - K-line tablica przyrządów (T32/25)
C15 - ws/ge - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) C15 - wh / wy - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
C16 - gn/ge - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 3) C16 - gn / wy - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (pin 3)

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 06 lut 2011, 09:50

no i jak pasowała rozpórka ? ja juz chyba od pół roku myśle nad rozpórka ale niewiem czy wejdzie bo wydawało sie ze inne serwo jest ?
jak to jest ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
OOOOA6C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:24
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: OOOOA6C4 » 06 lut 2011, 12:17

Ale kolega mnie nakręcił tym polerowaniem, relingów. Jest niedziela, wstrętna pogoda, a co tam idę odkręcać i zabieram się do roboty ;))

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 06 lut 2011, 16:22

Dzięki robak26 rozumiem że jest to rozpiska kostek przy pompie centralnego, przyda się na 100%, przy okazji zapytam gdzie takie rozpiski można znaleźć??

axidix, pasował bez problemu tylko że jak zauważysz to musiałem zmienić zbiornik od płynu hamulcowego i troszeczkę naciąć mocowanie pod siłownik maski, drugie foto.

Mongolski, narazie nie testowałem nigdzie w trasie, bo u mnie ciągle pada i niema gdzie dobrze się bujnąć, ale sądzę że pieniędzy w błoto nie wywaliłem.

OOOOA6C4, ciesze się, że pomogłem zabić czas :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja