[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
ostatnio mam problem coś z fabrycznym alarmem, przy zamykaniu pilotem nie mrugają kierunki tylko z tyłu odezwie się klakson i nie mruga w środku na konsoli środkowej czerwony trójkąt. zauważyłem też że nie działają fabryczne czujniki na środkowych słupkach i przycisk ich wyłączania, co najdziwniejsze potrafi sam od czasu do czasu (jak przyuważę) trąbić lub mrugać tak bez sensu. Wczoraj sprawdzałem czy się nie rozłączyły kabelki przy w/w czujnikach i przycisku na słupku środkowym, wszystko oki.
Miał ktoś kiedyś taki problem??
Miał ktoś kiedyś taki problem??
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
całe sterowanie (alarm też) jest w pompce centralnego zamka okazał się ze brak zasilania na przekaźnik od kierunków więc na razie zrobiłem na krótko. działają już kierunki tylko dalej nie mruga trójkątna kontrolka na konsoli i nie działają czujniku wewnątrz. nie wiecie panowie gdzie może jest ukryty jakiś bezpiecznik od tego?? nadal szukam schematu do alarmu z 97 roku
[ Dodano: 2011-02-05, 15:26 ]
Dziś w końcu zamontowałem rozpórkę od S6, mocowania kielichów zostały pomalowane w kolorze nadwozia. sam drążek muszę jeszcze tylko prysnąć na czarno, ale to jak już będzie ciepło.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()

[ Dodano: 2011-02-05, 15:26 ]
Dziś w końcu zamontowałem rozpórkę od S6, mocowania kielichów zostały pomalowane w kolorze nadwozia. sam drążek muszę jeszcze tylko prysnąć na czarno, ale to jak już będzie ciepło.
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Może to ci troszkę pomoże:
A -> 12 Pol Stecker -> 12 pin
A1 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A1 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A2 - ge/ro - 0.35 mm2 - ZĂźndanlassschalter (Kl. 86s - hinter 10A Sicherung) A2 - GE / ro - 0,35 mm 2 - zapłonu / rozrusznika switch (klasy 86s - za 10A)
A3 - nicht Belegt A3 - nie pracuje
A4 - br/ro - 0.35 mm2 - Kontaktschalter fĂźr DWA A4 - br / ro - 0,35 mm 2 - przełącznik dla DWA
A5 - gr/sw - 0.35 mm2 - Kontakt im SchlieĂzylinder gegen Masse A5 - gr / sw - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A6 - ro/gr - 0.35 mm2 - Kontakt im SchlieĂzylinder gegen Masse A6 - ro / g - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A7 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A7 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A8 - sw/gn - 0.35 mm2 - ZĂźndungsplus (Kl. 15 - abgesichert mit 5A-Sicherung) A8 - sw / gn - 0,35 mm 2 - od zapłonu (zacisk 15 - łączy się z bezpiecznika 5A)
A9 - gn/bl - 0.35 mm2 - Schalter fĂźr Innenverriegelung A9 - gn / bl - 0,35 mm 2 - do wnętrza przełącznik blokady
A10 - ro/br - 0.35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) A10 - ro / br - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
A11 - gn - 0.35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) A11 - gn - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
A12 - ro/ws - 0.35 mm2 - Kofferraumleuchten (+) A12 - ro / wh - 0,35 mm 2 - oświetlenie bagażnika (+)
B -> 10 Pol Stecker B -> 10 pin
B1 - sw/ge - 1,5 mm2 - Signalhorn (DWA) B1 - sw / ge - 1,5 mm 2 - Horn (DWA)
B2 - sw/ws - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (links) B2 - czarno-biały - 1,0 mm 2 - przełącznik sygnału z kolei (po lewej)
B3 - sw/gn - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (rechts) B3 - sw / gn - 1,0 mm 2 - przełącznik kierunkowskazów (po prawej)
B4 - ro/sw - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30, Zentralelektrik) B4 - ro / sw - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (terminal 30, centralne)
B5 - br - 1,5 mm2 - Masse B5 - br - 1,5 mm 2 - masa
B6 - br/ws - 0,5 mm2 - Innenlicht (Dimmung) B6 - BN / wh - 0,5 mm 2 - wewnętrzne światła (ściemnianie)
B8 - ro/ge - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30a, Zentralelektrik) B8 - ro / ge - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (30a terminal, centralne)
B9 - ro/gr - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) B9 - ro / g - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
C -> 16 Pol Stecker C -> 16 pin
C4 - br/gr - 0,35 mm2 - Radio C4 - br / g - 0,35 mm 2 - Radio
C6 - br/ge - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Fahrerseite) C6 - BN / wy - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie kierowcy)
C7 - br/ws - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Beifahrerseite) C7 - BN / wh - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie pasażera)
C8 - ge - 0,35 mm2 - STG. C8 - GE - 0,35 mm 2 - STG. Airbag Poduszka powietrzna
C9 - gr - 0,35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) C9 - gr - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
C10 - ws/sw - 0,35 mm2 - Kontaktschalter Heckklappe C10 - w / sw - 0,35 mm 2 - klapa bagażnika przełącznik
C11 - gn/ro - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 20) C11 - gn / ro - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (Pin 20)
C13 - bl/ws - 0,35 mm2 - Geschwindigkeitssignal Kombiinstrument (T32/3) C13 - bl / wh - 0,35 mm 2 - prędkość tablica przyrządów sygnału (T32 / 3)
C14 - gr/ws - 0,35 mm2 - K-Leitung Kombiinstrument (T32/25) C14 - gr / wh - 0,35 mm 2 - K-line tablica przyrządów (T32/25)
C15 - ws/ge - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) C15 - wh / wy - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
C16 - gn/ge - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 3) C16 - gn / wy - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (pin 3)
A -> 12 Pol Stecker -> 12 pin
A1 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A1 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A2 - ge/ro - 0.35 mm2 - ZĂźndanlassschalter (Kl. 86s - hinter 10A Sicherung) A2 - GE / ro - 0,35 mm 2 - zapłonu / rozrusznika switch (klasy 86s - za 10A)
A3 - nicht Belegt A3 - nie pracuje
A4 - br/ro - 0.35 mm2 - Kontaktschalter fĂźr DWA A4 - br / ro - 0,35 mm 2 - przełącznik dla DWA
A5 - gr/sw - 0.35 mm2 - Kontakt im SchlieĂzylinder gegen Masse A5 - gr / sw - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A6 - ro/gr - 0.35 mm2 - Kontakt im SchlieĂzylinder gegen Masse A6 - ro / g - 0,35 mm 2 - kontakt w cylinderka zamka do ziemi
A7 - XXXX - 0.5 mm2 - Anschluss an Antennenleitung der FFB A7 - XXXX - 0,5 mm 2 - kabel antenowy do FFB
A8 - sw/gn - 0.35 mm2 - ZĂźndungsplus (Kl. 15 - abgesichert mit 5A-Sicherung) A8 - sw / gn - 0,35 mm 2 - od zapłonu (zacisk 15 - łączy się z bezpiecznika 5A)
A9 - gn/bl - 0.35 mm2 - Schalter fĂźr Innenverriegelung A9 - gn / bl - 0,35 mm 2 - do wnętrza przełącznik blokady
A10 - ro/br - 0.35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) A10 - ro / br - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
A11 - gn - 0.35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) A11 - gn - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
A12 - ro/ws - 0.35 mm2 - Kofferraumleuchten (+) A12 - ro / wh - 0,35 mm 2 - oświetlenie bagażnika (+)
B -> 10 Pol Stecker B -> 10 pin
B1 - sw/ge - 1,5 mm2 - Signalhorn (DWA) B1 - sw / ge - 1,5 mm 2 - Horn (DWA)
B2 - sw/ws - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (links) B2 - czarno-biały - 1,0 mm 2 - przełącznik sygnału z kolei (po lewej)
B3 - sw/gn - 1,0 mm2 - Blinkerschalter (rechts) B3 - sw / gn - 1,0 mm 2 - przełącznik kierunkowskazów (po prawej)
B4 - ro/sw - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30, Zentralelektrik) B4 - ro / sw - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (terminal 30, centralne)
B5 - br - 1,5 mm2 - Masse B5 - br - 1,5 mm 2 - masa
B6 - br/ws - 0,5 mm2 - Innenlicht (Dimmung) B6 - BN / wh - 0,5 mm 2 - wewnętrzne światła (ściemnianie)
B8 - ro/ge - 1,5 mm2 - Plusverbindung (Kl. 30a, Zentralelektrik) B8 - ro / ge - 1,5 mm 2 - połączenie Plus (30a terminal, centralne)
B9 - ro/gr - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) B9 - ro / g - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
C -> 16 Pol Stecker C -> 16 pin
C4 - br/gr - 0,35 mm2 - Radio C4 - br / g - 0,35 mm 2 - Radio
C6 - br/ge - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Fahrerseite) C6 - BN / wy - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie kierowcy)
C7 - br/ws - 0,35 mm2 - TĂźrkontakschalter (Beifahrerseite) C7 - BN / wh - 0,35 mm 2 - TĂźrkontakschalter (po stronie pasażera)
C8 - ge - 0,35 mm2 - STG. C8 - GE - 0,35 mm 2 - STG. Airbag Poduszka powietrzna
C9 - gr - 0,35 mm2 - Schalter der DWA im Griff (schaltet gegen Masse) C9 - gr - 0,35 mm 2 - przełącznik przełączniki DWA w kontroli (na ziemi)
C10 - ws/sw - 0,35 mm2 - Kontaktschalter Heckklappe C10 - w / sw - 0,35 mm 2 - klapa bagażnika przełącznik
C11 - gn/ro - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 20) C11 - gn / ro - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (Pin 20)
C13 - bl/ws - 0,35 mm2 - Geschwindigkeitssignal Kombiinstrument (T32/3) C13 - bl / wh - 0,35 mm 2 - prędkość tablica przyrządów sygnału (T32 / 3)
C14 - gr/ws - 0,35 mm2 - K-Leitung Kombiinstrument (T32/25) C14 - gr / wh - 0,35 mm 2 - K-line tablica przyrządów (T32/25)
C15 - ws/ge - 0,35 mm2 - Motor fĂźr Fensterheber (re./li.) C15 - wh / wy - 0,35 mm 2 - sterownik dla systemu Windows (w prawo / lewo).
C16 - gn/ge - 0,35 mm2 - Steuergerät fĂźr Ultraschallsensor (Pin 3) C16 - gn / wy - 0,35 mm 2 - urządzenie regulacji czujnik ultradźwiękowy (pin 3)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
no i jak pasowała rozpórka ? ja juz chyba od pół roku myśle nad rozpórka ale niewiem czy wejdzie bo wydawało sie ze inne serwo jest ?
jak to jest ?
jak to jest ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
Dzięki robak26 rozumiem że jest to rozpiska kostek przy pompie centralnego, przyda się na 100%, przy okazji zapytam gdzie takie rozpiski można znaleźć??
axidix, pasował bez problemu tylko że jak zauważysz to musiałem zmienić zbiornik od płynu hamulcowego i troszeczkę naciąć mocowanie pod siłownik maski, drugie foto.
Mongolski, narazie nie testowałem nigdzie w trasie, bo u mnie ciągle pada i niema gdzie dobrze się bujnąć, ale sądzę że pieniędzy w błoto nie wywaliłem.
OOOOA6C4, ciesze się, że pomogłem zabić czas :-P
axidix, pasował bez problemu tylko że jak zauważysz to musiałem zmienić zbiornik od płynu hamulcowego i troszeczkę naciąć mocowanie pod siłownik maski, drugie foto.
Mongolski, narazie nie testowałem nigdzie w trasie, bo u mnie ciągle pada i niema gdzie dobrze się bujnąć, ale sądzę że pieniędzy w błoto nie wywaliłem.
OOOOA6C4, ciesze się, że pomogłem zabić czas :-P