:lol: bez biurokracji pewnie się obeszło <fiufiu>Aron pisze:za przekroczenie o 35km/h (100zł)
[A6 C5 2.5] Kolejna Niunia w moich rękach => OCEńCIE :-)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Cudeńko a to napewno jest tiptron a jeśli mogę zapytac ile wyszła?
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
Po dość długim czasie trzeba napisać co się dzieje z moją niunią :mrgreen:
Dzisiaj odebralem ją z warsztatu.
Wymienione:
- rozrząd (paski, rolki, napinacze)
- pompa wody
- termostat
- paski i rolki od klimy i alternatora
- odma
- świece
- filtry: paliwa, oleju, powietrza, kabinowy
- olej
- wtrysk sterujący
Podczas pracy wyszło niestety zużycie nie tyle wałków co dzwigienek i podjąłem decyzję o wymianie:
- wałki - 4 szt
- dźwigienki - 24 szt
- popychacze - 24 szt
- pestki (podkładki pod dźwigienki) - 24szt
- zawór ssący - 1szt
- zawór wydechowy - 1 szt
W autko zainwestowałem sporo i jak widać nie robię tego na handel tylko dla siebie i mam nadzieje że mi się odwdzięczy tak jak jej poprzedniczka.
Jutro zakładam zimowe kółeczka i porobię fotki - muszę pokazać naznaczenie klubową naklejką 3D od Boba_Budowniczego
Dzisiaj odebralem ją z warsztatu.
Wymienione:
- rozrząd (paski, rolki, napinacze)
- pompa wody
- termostat
- paski i rolki od klimy i alternatora
- odma
- świece
- filtry: paliwa, oleju, powietrza, kabinowy
- olej
- wtrysk sterujący
Podczas pracy wyszło niestety zużycie nie tyle wałków co dzwigienek i podjąłem decyzję o wymianie:
- wałki - 4 szt
- dźwigienki - 24 szt
- popychacze - 24 szt
- pestki (podkładki pod dźwigienki) - 24szt
- zawór ssący - 1szt
- zawór wydechowy - 1 szt
W autko zainwestowałem sporo i jak widać nie robię tego na handel tylko dla siebie i mam nadzieje że mi się odwdzięczy tak jak jej poprzedniczka.
Jutro zakładam zimowe kółeczka i porobię fotki - muszę pokazać naznaczenie klubową naklejką 3D od Boba_Budowniczego

W temacie od sprzedaży nie można pisać, więc napiszę tutaj, prawie kapitalny remont silnika robił pan w 2010 roku co napisał pan w komentarzach, takowy remont robi się pomiędzy 250-300kkm minęły od tego czasu ok 2 lata i sprzedaje pan auto z przebiegiem 224kkm chyba coś tu jest nie tak.. jeśli się mylę proszę o oświecenie mnie ale wydaje mi się że ktoś tu coś z przebiegiem kręci..
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
heheh - dlaczego akurat tylko przy przebiegu 250-300? wszystko zalezy w jakim stanie zdiagnozujesz że cos sie dzieje. ja zauwazylem przy wymianie rozrzadu po zakupie auta. mechanik mowil ze walki sa jeszcze ok i on by ich nie wymienial ale ja podjalem decyzje o wymianie bo robilem auto dla siebie.
kolego jestes zainteresowany autem czy tylko szukasz dziury w calym. chcesz sprawdzic samochod to przyjedz i sie przekonasz a nie piszesz ze statystycznie remont robiony jest przy przebiegu 250-300!!!
kolego jestes zainteresowany autem czy tylko szukasz dziury w calym. chcesz sprawdzic samochod to przyjedz i sie przekonasz a nie piszesz ze statystycznie remont robiony jest przy przebiegu 250-300!!!