[A6 C5 1.8T 150km] Nowa sekwencja - problemy z odpalaniem
Witam.
Tak Była zamontowana ALASKA ale do 150 KM. Dlatego to jako tako chodziło.
Dziś dostałem nowe wtryski i Nowy reduktor po małej wojnie.
Wtryski MAGIC JET,
REDUKTOR KME SILVER do 270 KM.
Ciężko było ale się udało. Wreszcie wziął laptopa i pojechał ze mną w trasę. Posprawdzał wszystko, na początku było za słabo i coś nie kręcił powyżej 5000 obrotów. Wróciliśmy rozwiercili dysze na 2,2 i znacznie się poprawiło, samochód super się wkręca. Myślę, że praktycznie nie ma różnicy między benzyną a gazem.
Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko OK. Jutro wrzucę fotki spod maski zobaczycie jak to wygląda i ocenicie.
Tak Była zamontowana ALASKA ale do 150 KM. Dlatego to jako tako chodziło.
Dziś dostałem nowe wtryski i Nowy reduktor po małej wojnie.
Wtryski MAGIC JET,
REDUKTOR KME SILVER do 270 KM.
Ciężko było ale się udało. Wreszcie wziął laptopa i pojechał ze mną w trasę. Posprawdzał wszystko, na początku było za słabo i coś nie kręcił powyżej 5000 obrotów. Wróciliśmy rozwiercili dysze na 2,2 i znacznie się poprawiło, samochód super się wkręca. Myślę, że praktycznie nie ma różnicy między benzyną a gazem.
Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko OK. Jutro wrzucę fotki spod maski zobaczycie jak to wygląda i ocenicie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzaliśmy u nich a stronie producentów.
REDUKTORY LPG - Do sekwencji -
RED-1 KME Silver 270KM
- można stosować w samochodach do mocy 200kW (270KM)
------------------------------------------------------------------------------
REDUKTORY LPG - Do sekwencji -
RGAT3850 Reduktor Tomasetto Alaska AT09
Wtrysk sekwencyjny - współpraca z wtryskiwaczami pojedynczymi lub kilkoma wtryskiwaczami zamontowanymi na listwie.
- jednostopniowy reduktor LPG z kompensacją zintegrowany z filtrem fazy ciekłej
- moc ze strony producenta 150 KM (podrasowany do 180KM)
Co do zavoli, mówią, że ostatnio było b. dużo zwrotów.
Chociaż wtryski wywalczyłem takie jak proponowałeś.
REDUKTORY LPG - Do sekwencji -
RED-1 KME Silver 270KM
- można stosować w samochodach do mocy 200kW (270KM)
------------------------------------------------------------------------------
REDUKTORY LPG - Do sekwencji -
RGAT3850 Reduktor Tomasetto Alaska AT09
Wtrysk sekwencyjny - współpraca z wtryskiwaczami pojedynczymi lub kilkoma wtryskiwaczami zamontowanymi na listwie.
- jednostopniowy reduktor LPG z kompensacją zintegrowany z filtrem fazy ciekłej
- moc ze strony producenta 150 KM (podrasowany do 180KM)
Co do zavoli, mówią, że ostatnio było b. dużo zwrotów.
Chociaż wtryski wywalczyłem takie jak proponowałeś.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.allegro.pl/item751063371_red ... ej_fv.html
Już pisałem że zapewnienia producentów są o kant d... rozbić. Mogą sobie pisać tyle koni ile im się spodoba a prawda jest inna bo poparta jest testami. No ale w porównaniu do tego co miałeś przedtem to niebo a ziemia.
Już pisałem że zapewnienia producentów są o kant d... rozbić. Mogą sobie pisać tyle koni ile im się spodoba a prawda jest inna bo poparta jest testami. No ale w porównaniu do tego co miałeś przedtem to niebo a ziemia.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Panowie a ja mam reduktor Reduktor RiOne 1500 ( 190 KM ) w V6 2.8 30v czy to dobrze czy raczej pogonić to i kupić coś większego bo tracę na mocy ? czasami też ciężko pali ..... Ogólnie mam też problem z tym że auto jak się dobrze nagrzeje to przy delikatnym dodawaniu gazu szarpie ( dodawaniu i puszczaniu na małych obrotach) Czy to możę być zle wyregulowana instalaka ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Panowie ja mam również problem ale czasem z odpaleniem.
zależy raz odpali ładnie a raz kręcę go z 5sekund (ma lekkie falowanie na wolnych obrotach)
czasem gaśnie przy ruszeniu .
Czy ktos wie jaki mam reduktor i wtryski po zdjęciu? foto poniżej.
Może coś wymienić -auto dopiero co nabyłem ,a na gazie ma kulnięte 55tys km na 100%
http://img696.imageshack.us/img696/5009 ... oraudi.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1874/wtryskiaudi.jpg
zależy raz odpali ładnie a raz kręcę go z 5sekund (ma lekkie falowanie na wolnych obrotach)
czasem gaśnie przy ruszeniu .
Czy ktos wie jaki mam reduktor i wtryski po zdjęciu? foto poniżej.
Może coś wymienić -auto dopiero co nabyłem ,a na gazie ma kulnięte 55tys km na 100%
http://img696.imageshack.us/img696/5009 ... oraudi.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1874/wtryskiaudi.jpg
Reduktor KME Gold , wtryskiwacze Rail/Valtec V30 . Jeśli na wtryskiwaczach masz już 50kkm i nie były robione ( regenerowane i kalibrowane ) to pierwsze co - to one do roboty . Niskobudżetowo - j.w. , lepiej wymiana na lepsze ( MagicJet ) lub najlepsze - HANA . Obecnie wtryskiwacze nogą przepuszczać gaz podczas postoju i podczas uruchamiania jest za bogata mieszanka i dlatego problemy z odpaleniem i nierównością na wolnych obrotach . Napisz jeszcze jaka elektronika sterująca i będzie komplet .