Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1.8T 150km] Nowa sekwencja - problemy z odpalaniem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 02 paź 2009, 21:35

A jak myślisz spalanie będzie większe dlatego, ze to dziadostwo założyli ?
Jutro zobaczę jaka jest różnica.

Kurde dlaczego ja nie zapytałem, nie poczytałem o tych reduktorach, wtryskach zanim zamontowałem tą sekwencje :( na błędach się człowiek uczy

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 paź 2009, 22:42

Spalanie może większe nie będzie ale mocy nie będzie.
Jeśli reduktor nie wyrabia to auto będzie jeździć na ubogiej mieszance a to się wiąże z wyższą temperaturą spalania co już zdrowe dla silnika na pewno nie jest.
Słaby reduktor nie nadąża nagrzewać gazu do odpowiedniej temperatury a do tego jeśli mamy sterownik ze słabymi korektami na temperaturę gazu to już zaczynają się problemy.

konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 02 paź 2009, 23:23

Nie no, żarty się skończyły w poniedziałek im dam popalić a tą Alaske i te wtryski VALTECA im wsadzę w d.... Dzięki fass1 za pomoc !

BUBMEN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: SEDZISZÓW

Post autor: BUBMEN » 02 paź 2009, 23:30

Przecież fassi1 pisał jaki reduktor najlepiej się nadaje.Niech Ci nie wciskają byle czego,powiedz co mają założyć.Jak nie zrobią porządnie to będziesz co tydzień u nich siedział.

konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 02 paź 2009, 23:56

Po prostu byłem dla nich za miły. Na reduktor Scorpion ST powiedział, że jest gorszy od tego tomasseto co miałem wcześniej założony. Na wtryski pow, że są takie same tylko są trochę szybsze.

Troszeczkę moja wiedza się polepszyła na temat części i teraz już nie pozwolę sobie wcisnąć byle czego. W poniedziałek po prostu tam pojadę i wymuszę założenie odpowiednich wtrysków oraz reduktora.

Co najlepsze przed instalacja pytałem czy będzie chodzić to co chcą mi założyć bo cena nie gra roli... mogłem więcej zapłacić byle by samochód chodził porządnie bez problemów ale stwierdzili, że zakładali to już nie w 1 samochodzie i nikt nie ma żadnych problemów.

Chyba jestem 1 co zainteresował się tym co włożyli pod maskę ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 paź 2009, 10:52

Pisałem już to na forum ale jeszcze raz powtórzę. Nie ma za mocnych reduktorów, są tylko za słabe. A druga sprawa to zapewnienia producentów o mocach jakie ich reduktory obsługują.
W większości przypadków są bardzo zawyżone i tak naprawdę porządnie potrafią obsłużyć mniejsze moce. Bardzo dobre reduktory to reduktory EG ale podobno nowych już nie dostaniesz a u Ciebie pasował by EG150kw czyli około 210KM. Zawsze można kupić reduktor Landi renzo
http://www.allegro.pl/item752707210_red ... loski.html
ale cena od razu jest inna.
Te które Ci napisałem wcześniej będą wystarczające.
Jak pojedziesz do nich to powiedz im że byłeś u elektryka i przejechaliście się z laptopem z podłączonym vagiem i przy max bucie (przy głębszym gazowaniu) sonda pokazuje ubogą mieszankę a powinna cały czas pokazywać bogatą mieszankę aż do odcinki i ten reduktor mogą sobie w buty włożyć. Co do wtrysków to niech nie porównują do magic jet bo to zupełnie co innego (miałem czerwone valteki i mam teraz magici). Valteki są super wolne i w zależności od doboru dysz i ciśnienia gazu przy dłuższych czasach wtrysków mogą się zapętlać, czyli podczas gdy wtrysk jest jeszcze otwarty przychodzi kolejny impuls do otwarcia a szczególnie w aucie z turbem gdzie przy załączaniu się turba czasy wtrysków są dłuższe porównując z silnikami wolnossącymi (bez turba).
Jak się nie zastosują do twoich zaleceń to niech zabierają te swoje graty i niech zwracają kasę.
Ucz się na czyichś błędach a nie tak jak ja na swoich.
Powodzenia.

konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 03 paź 2009, 13:39

Ok tak im powiem zobaczymy co oni na to powiedzą.

A powiedz mi co powiesz na temat reduktora ZAVOLI ZETA S - czy on by się nadał ?

Pytam z ciekawości, ponieważ wiem, że takie mają na miejscu bo kumpel miał montowany taki w tamtym tygodniu do BMW 2,5 -196 KM.

Może coś słyszałeś o nim ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 paź 2009, 15:07

Zawoli też ma dobre reduktory. Zeta S to ten mocniejszy więc do twojego jak najbardziej, nie Zeta N bo to jest słabszy.

konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 03 paź 2009, 19:27

Check znowu na desce :/ po do kręceniu go chyba do ok. 6000 obrotów zapalił się :/ jak domniemam wina reduktora :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 paź 2009, 20:41

No to odpowiedź masz gotową a moje domniemania się sprawdziły.
Szczerze to po czytaniu twoich postów wątpię żeby twoi gazownicy doprowadzili twoje auto do porządku. Ody to zrobili.
Powodzenia.

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 04 paź 2009, 18:26

Ja miałem reduktor Alaska w fordzie i wypaliłem zawory w silniku :) - wtryski valtek i auto szło jak muł !!
teraz już nie dałem zrobić gazownikom i mam Magij JET i Scorpiona ST - autko chodzi jak marzenie :)
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 paź 2009, 19:24

Jak najszybciej powinieneś wpisać tego gazownika do działu "Nie polecam" a Twój post powinien znaleźć się w nagłówku działu "Silniki benzynowe i LPG" naszego forum.

Panie i Panowie uczmy się na czyichś błędach a nie na swoich i nie dajmy sobie wpakować badziewia pod maskę.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 05 paź 2009, 08:47

Jakby jeszcze udało się zrzut ustawień i ew. map staga zobaczyć, to wiele by to powiedziało...
Pozdrawiam,
Krisker

konrada6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: konrada6 » 05 paź 2009, 09:18

Dziś będzie z nimi walka, drukuję niektóre wasze posty, żeby udowodnić im, że są idiotami i kompletnie się nie znają wrzucając ALASKE do silnika 1,8 T.

Do tego podam im parę informacji co może zrobić nie prawidłowy reduktor z silnikiem.

Jeżeli się nie zgodzą będę nalegał na wyjęcie instalacji z mojego samochodu.
Wieczorem dam znać co wywalczyłem.

Co do zrzutu z ekranu, może być ciężko ale może cyknę jakąś fotkę telefonem..
Wiem, że w błędach cały czas wyskakuje im błąd wtryskiwacza nr.1
Czy to norma ?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 05 paź 2009, 11:03

Błąd wtryskiwacza, to NA PEWNO nie jest norma! A co do efektów zamontowania zbyt słabego reduktora - możesz nawet tego nie zauważyć, ale tylko wtedy, gdy jest aktywna jedna z opcji w sterowniku staga. Jak komp zarejestruje za małe ciśnienie, to wyłączy część wtryskiwaczy LPG i włączy w ich miejsce benzynowe. Więc auto będzie ciągnąć elegancko do odcinki, ale z baku zacznie znikać npPb :mrgreen:

A jesteś pewien, że masz Alaskę? Bo to może to Arctic, który jakoś by sobie dał radę z tymi 150km...
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl