Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDI] Problem z brakiem mocy

Silniki wysokoprężne
bboy4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2010, 08:45
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie

Post autor: bboy4 » 18 sty 2011, 21:01

Panowie byłem na logach - Wykonaliśmy kilka logów statycznych i kilka podczas jazdy.
Gość który mi to robił sprawdzał Audi na kilku jakiś kanałach (min: kanał 3 , 4 , 11 i kilku innych)

Sprawdzał też gruszke Turbiny czy się otwiera - sprawdzał N75 i inne pierdoły....

Teraz siedzi i przekształca te logi tak żebym mógł Wam wysłać ,analizuje je i ma mi odpowiedzieć jutro od czego zaczynamy.

Generalnie powiem Wam jedno - Jeszcze nigdy nie miałem takiej zawziętości żeby dojść do prawdy co jest uwalone , ale również nigdy nie miałem takich cyrków z Japońcami.... I to mnie troche wkurza , bo powiedzmy w Celice z 2002 roku z silnikiem VVTi przelatałem 3 lata bez żadnych głupich problemów z mocą lub z jakimiś przepływomierzami lub innymi N75.

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 20 sty 2011, 22:51

witam was

dzis bylem na Vagu.zapytalem zeby sprawdzil pompe,stwierdzil ze przez brak mocy nie moze sie polaczyc z pompa czy to mozliwe?sprawdzil blendy i stwierdzil ze membrana w gruszce pekla ale jak to w UKoni tego nie naprawiaja tylko wymieniaja turbo na nowe bo samej gruszki nie zrobia :evil: :evil: :evil: no i jestem w kropce powiedzial mi ze wymiana turba na nowe to 1300 funakolega mechanik odrazu mi doradzil isc na chorobowe i jechac do polski turbo na stol i juz:)i chyba zachoruje :mrgreen: i jade do polski <ok> mam juz dosc a przy okazji popije,zabawie sie troche (NIE MA JAK TO W DOMU)

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 20 sty 2011, 22:57

"przez brak mocy nie może połączyć się z pompą"


Ale jaja :D
Pozdrawiam
D@MI@N

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 20 sty 2011, 23:05

oli 80

dziekuje bardzo za pomysl.jutro to zrobie w przerwie w pracy dam znac czy trzyma czy nie 8-)

[ Dodano: 2011-01-20, 22:09 ]
D@mi@n 2.8 kolego internetowy

uwierz ze w UK mechanicy biora kase za darmo(tzn brak wiedzy)szczegolnie anglicy no i polacy ida na latwizne czyli za anglikami...brak tu takich ludzi jak wy !!! nie to zebym sie podlizywal,ale to ze cenie sobie wasze male czy duze pomoce....w polse moje auto nigdy by nie chorowalo ,ale mnie tam nie ma:(

P.S niebawem zawitam bo tu nikt i nie pomoze ale najpirw sprawdze co Oli80 napisal wyzej

Awatar użytkownika
marcin_tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2010, 08:02
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki

Post autor: marcin_tdi » 21 sty 2011, 07:56

vag-com - 01 silnik -> 08 bloki wartości mierzonych -> 011 grupa GO -> BS nastawy podstawowe i obserwuj jak się rusza sztanga. powinna mieć ruch ok 1cm i nie przycinać się oraz zatrzymywać na ograniczniku przy maxymalnym wychyleniu. jak byś miał dostęp do vacuum pompki to max wychylenie powinna osiągać przy jakiś 0,55 bara vacuum.
AVF + prawie jak RS6

bboy4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2010, 08:45
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie

Post autor: bboy4 » 21 sty 2011, 10:20

Wklejam logi - Będę Bardzo Wdzięczny za przeanalizowanie ich i podpowiedzi....

03 - BS:
Obrazek

04 - BS:
Obrazek

11 - BS:
Obrazek

03 - 011 - Dynamiczny:
Obrazek

08 - Dynamiczny:
Obrazek

013 - Statyczny:
Obrazek

014 - Statyczny:
Obrazek

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 21 sty 2011, 15:59

witaj oli 80

zrobilem to co pisales...zassalem przewod od N75 idacy do gruszki no i sztanga sie dzwigla...trzymajac pwietrze obserwojac czy opada ale na moje oko jest ok trzyma :-D czyli to nie wina turba i gruszki:)sam juz nie wiem co jeszcze sprawdzac?POMOCY

bboy4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2010, 08:45
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie

Post autor: bboy4 » 22 sty 2011, 11:39

oli80 - Kriss nie ma logów więc pomóc mu trudno ,natomiast ja mam komplet logów i wywróżyć nic się nie da??

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 22 sty 2011, 16:34

dzieki chlopaki z wszelka pomoc...tak to jest w angli nie znaja sie nic..tylko wimieniaja wszystko po kolei juz o naprawie nie wspomne:).chyba bedzie trzeba jechac do polski wziasc chorobowe i wyrwac sie na 3yg:)pytanie tylko czy nic sie nie stane w trasie jak tej mocy nie ma.zebym czegos nie pogorszyl

[ Dodano: 2011-01-25, 20:33 ]
Witajce koledzy <D@mi@n 2.8,oli80>

jednak te forum to magia poznalem tu polaka z angli ktory ma VAG+wszystko co trzeba...ale nie bardzo umie robic logi twierzi ze nie bardzo wie wszystko co sie zgadza ...zamierzam sie z nim spodkac ...powiedzcie mi jak mam dokladnie zdiagnozowac VAGIEM wszystko tak zebyscie byli w stanie powiedziec co i jak..jakie grupy mam patrzec itd?

dziei z gory <ok>

[ Dodano: 2011-01-26, 23:09 ]
chlopaki dzis robilem logi tzn probowalem.byl to moj 1szy raz i mam to co mam....najpierw sprawdzilem bledy no i mam to

Wednesday,26,January,2011,10:53:13:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325

Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325

2 Faults Found:
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------
Wednesday,26,January,2011,12:08:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325

Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325

1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------


co wy na to?

[ Dodano: 2011-01-26, 23:20 ]
rowniez zrobielm logi grup i BS.najpierw logi grup

Wednesday,26,January,2011,12:10:44:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:10:25 Group 000
032
020
000
023
100
213
066
123
155
070

Wednesday,26,January,2011,12:12:49:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:12:33 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
7.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
27.1°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
89.1°C Coolant temp 85-105*C

Wednesday,26,January,2011,12:15:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:15:19 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
235.5 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
235.5 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
46.9 % EGR duty cycle 40-75%


Wednesday,26,January,2011,12:18:08:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:17:52 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
7.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve


Wednesday,26,January,2011,12:19:46:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:19:27 Group 007: Temperatures - engine cold- contact on
51.3°C Fuel temp ~ ambiant temp
103.4°C Oil temp ~ambiant temp
42.9°C Intake air temp ~ambiant temp
89.1°C C


Wednesday,26,January,2011,12:21:38:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:21:13 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
742 /min Engine speed 2900-4000
795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
999.6 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
15.0 % N75 duty cycle


Wednesday,26,January,2011,12:23:07:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:22:54 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.47 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.16 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5


Wednesday,26,January,2011,12:24:42:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:24:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders

0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.31 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
-0.16 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5



Wednesday,26,January,2011,11:53:53:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

11:53:29 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.16 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5



11:53:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders

0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.00 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5

11:53:29 Group 018: Injection pump
13.76 V Supply voltage injection pump
13.76 V Supply voltage from ECM
00000000 Pump infos See label file
0000 Eng. speed sensor see label file


BS teraz



Wednesday,26,January,2011,12:28:22:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:27:59 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
998 /min Engine speed 740-840
EGR Off MAF (specified) 180-270 mg/H
396.4 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
100.6 % EGR duty cycle 40-75%


Wednesday,26,January,2011,12:31:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:30:48 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
858 /min Engine speed 3800-4200 rpm
Late Spec. start 10-14 *BTDC
2.6 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve



Wednesday,26,January,2011,12:34:18:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:33:53 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
974 /min Engine speed 2900-4000
ON Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1030.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
100.6 % N75 duty cycle




PYTANIE CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC O CO TU KUR...XA CHODZI??? :idea:

:?: :!:

surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 27 sty 2011, 00:20

00575 - Intake Manifold Pressure

To błąd ciśnienia w dolocie, logi na pewno się przydadzą.



17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Masz coś nie tak ustawiony immo, trzeba będzie to ustawić, zdażało Ci się, że samochód odpalał i za chwilkę zgasł?




01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
Błędy klimy, masz do sprawdzenia sensor g238




Po wykasowaniu błędów nie zaczął nieco lepiej jechać?

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 27 sty 2011, 00:28

SUROWY:) po ksacji blendow zgadzam sie lecial lepiej duzo lepiej ale tylko nakilka dobrych km...zaraz brak mocy powroil...jezeli chodzi o 00575 - Intake Manifold Pressure t onie wiem co robic,mam nowy N75,przeplywka nowa,podcisnienia nowe nie wiem co jeszcze?
co do 01592 - Air Quality Sensor (G238)
nic mi to narazie nie mowi.... :roll:

ale operacja w toku:)

surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 27 sty 2011, 01:01

KrisssA6, znalazłem podobny problem (oba te błędy)

a6-c5-25-tdi-q-avant-analiza-bledow-vt18276.htm#198918

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 27 sty 2011, 08:30

witaj KrissA6

na forum jest tyle analiz logów że przy odrobinie chęci czytania sam byś zauważył
że u ciebie jest coś nie tak :-(

ale do rzeczy

address 01, grupa000, kolumna 2 masz podany aktualny kąt wtrysku. u ciebie
wartość ta wynosi ok 20 co wskazuje że jest bardzo,ale to bardzo opóźniony.
przyspiesz kąt wtrysku do wartości ok 65-68(w grupie 004BS na late będziesz miał
ok 1,5* ATDC PRZY WYSTEROWANIU 100%)

mile widziane ponowne logi ;-)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 15:00 przez Multifonika A6, łącznie zmieniany 1 raz.

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 27 sty 2011, 10:52

a wiec :)czesc na poczatek.dziekuje za wskazowki....czyli loi wyszly nawet dobrze?bo robilem to 1szy raz..wiez mi ze czytam forum co dnia sam juz nie wiem co robic.chlopaki z forum powidzieli ze musze zrobic logi inaczej nie sa wstnie pomoc..wiec chyba cos mi sie udalo zrobic...mowisz ze moj kat wtrysku jest straszny?.. :oops: czyl chyba musze jechac do polski bo tu nikt mi nie zrobi tego:(
co jeszcze wyczytaes z mych smiesznych logow i blendow?

pozdro? :-P dzikuje za kazda pomoc piotras72

surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 27 sty 2011, 11:01

KrisssA6, rzuc mi maila na pw, to ci wysle instrukcje, jak kat wtrysku ustawic

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga