[A6 C5 2.5 TDI] Problem z brakiem mocy
Panowie byłem na logach - Wykonaliśmy kilka logów statycznych i kilka podczas jazdy.
Gość który mi to robił sprawdzał Audi na kilku jakiś kanałach (min: kanał 3 , 4 , 11 i kilku innych)
Sprawdzał też gruszke Turbiny czy się otwiera - sprawdzał N75 i inne pierdoły....
Teraz siedzi i przekształca te logi tak żebym mógł Wam wysłać ,analizuje je i ma mi odpowiedzieć jutro od czego zaczynamy.
Generalnie powiem Wam jedno - Jeszcze nigdy nie miałem takiej zawziętości żeby dojść do prawdy co jest uwalone , ale również nigdy nie miałem takich cyrków z Japońcami.... I to mnie troche wkurza , bo powiedzmy w Celice z 2002 roku z silnikiem VVTi przelatałem 3 lata bez żadnych głupich problemów z mocą lub z jakimiś przepływomierzami lub innymi N75.
Gość który mi to robił sprawdzał Audi na kilku jakiś kanałach (min: kanał 3 , 4 , 11 i kilku innych)
Sprawdzał też gruszke Turbiny czy się otwiera - sprawdzał N75 i inne pierdoły....
Teraz siedzi i przekształca te logi tak żebym mógł Wam wysłać ,analizuje je i ma mi odpowiedzieć jutro od czego zaczynamy.
Generalnie powiem Wam jedno - Jeszcze nigdy nie miałem takiej zawziętości żeby dojść do prawdy co jest uwalone , ale również nigdy nie miałem takich cyrków z Japońcami.... I to mnie troche wkurza , bo powiedzmy w Celice z 2002 roku z silnikiem VVTi przelatałem 3 lata bez żadnych głupich problemów z mocą lub z jakimiś przepływomierzami lub innymi N75.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
witam was
dzis bylem na Vagu.zapytalem zeby sprawdzil pompe,stwierdzil ze przez brak mocy nie moze sie polaczyc z pompa czy to mozliwe?sprawdzil blendy i stwierdzil ze membrana w gruszce pekla ale jak to w UKoni tego nie naprawiaja tylko wymieniaja turbo na nowe bo samej gruszki nie zrobia :evil: :evil: :evil: no i jestem w kropce powiedzial mi ze wymiana turba na nowe to 1300 funakolega mechanik odrazu mi doradzil isc na chorobowe i jechac do polski turbo na stol i juz:)i chyba zachoruje :mrgreen: i jade do polski mam juz dosc a przy okazji popije,zabawie sie troche (NIE MA JAK TO W DOMU)
dzis bylem na Vagu.zapytalem zeby sprawdzil pompe,stwierdzil ze przez brak mocy nie moze sie polaczyc z pompa czy to mozliwe?sprawdzil blendy i stwierdzil ze membrana w gruszce pekla ale jak to w UKoni tego nie naprawiaja tylko wymieniaja turbo na nowe bo samej gruszki nie zrobia :evil: :evil: :evil: no i jestem w kropce powiedzial mi ze wymiana turba na nowe to 1300 funakolega mechanik odrazu mi doradzil isc na chorobowe i jechac do polski turbo na stol i juz:)i chyba zachoruje :mrgreen: i jade do polski mam juz dosc a przy okazji popije,zabawie sie troche (NIE MA JAK TO W DOMU)
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
oli 80
dziekuje bardzo za pomysl.jutro to zrobie w przerwie w pracy dam znac czy trzyma czy nie 8-)
[ Dodano: 2011-01-20, 22:09 ]
D@mi@n 2.8 kolego internetowy
uwierz ze w UK mechanicy biora kase za darmo(tzn brak wiedzy)szczegolnie anglicy no i polacy ida na latwizne czyli za anglikami...brak tu takich ludzi jak wy ! nie to zebym sie podlizywal,ale to ze cenie sobie wasze male czy duze pomoce....w polse moje auto nigdy by nie chorowalo ,ale mnie tam nie ma:(
P.S niebawem zawitam bo tu nikt i nie pomoze ale najpirw sprawdze co Oli80 napisal wyzej
dziekuje bardzo za pomysl.jutro to zrobie w przerwie w pracy dam znac czy trzyma czy nie 8-)
[ Dodano: 2011-01-20, 22:09 ]
D@mi@n 2.8 kolego internetowy
uwierz ze w UK mechanicy biora kase za darmo(tzn brak wiedzy)szczegolnie anglicy no i polacy ida na latwizne czyli za anglikami...brak tu takich ludzi jak wy ! nie to zebym sie podlizywal,ale to ze cenie sobie wasze male czy duze pomoce....w polse moje auto nigdy by nie chorowalo ,ale mnie tam nie ma:(
P.S niebawem zawitam bo tu nikt i nie pomoze ale najpirw sprawdze co Oli80 napisal wyzej
- marcin_tdi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 gru 2010, 08:02
- Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
vag-com - 01 silnik -> 08 bloki wartości mierzonych -> 011 grupa GO -> BS nastawy podstawowe i obserwuj jak się rusza sztanga. powinna mieć ruch ok 1cm i nie przycinać się oraz zatrzymywać na ograniczniku przy maxymalnym wychyleniu. jak byś miał dostęp do vacuum pompki to max wychylenie powinna osiągać przy jakiś 0,55 bara vacuum.
AVF + prawie jak RS6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
dzieki chlopaki z wszelka pomoc...tak to jest w angli nie znaja sie nic..tylko wimieniaja wszystko po kolei juz o naprawie nie wspomne:).chyba bedzie trzeba jechac do polski wziasc chorobowe i wyrwac sie na 3yg:)pytanie tylko czy nic sie nie stane w trasie jak tej mocy nie ma.zebym czegos nie pogorszyl
[ Dodano: 2011-01-25, 20:33 ]
Witajce koledzy <D@mi@n 2.8,oli80>
jednak te forum to magia poznalem tu polaka z angli ktory ma VAG+wszystko co trzeba...ale nie bardzo umie robic logi twierzi ze nie bardzo wie wszystko co sie zgadza ...zamierzam sie z nim spodkac ...powiedzcie mi jak mam dokladnie zdiagnozowac VAGIEM wszystko tak zebyscie byli w stanie powiedziec co i jak..jakie grupy mam patrzec itd?
dziei z gory
[ Dodano: 2011-01-26, 23:09 ]
chlopaki dzis robilem logi tzn probowalem.byl to moj 1szy raz i mam to co mam....najpierw sprawdzilem bledy no i mam to
Wednesday,26,January,2011,10:53:13:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
Wednesday,26,January,2011,12:08:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
co wy na to?
[ Dodano: 2011-01-26, 23:20 ]
rowniez zrobielm logi grup i BS.najpierw logi grup
Wednesday,26,January,2011,12:10:44:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:10:25 Group 000
032
020
000
023
100
213
066
123
155
070
Wednesday,26,January,2011,12:12:49:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:12:33 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
7.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
27.1°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
89.1°C Coolant temp 85-105*C
Wednesday,26,January,2011,12:15:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:15:19 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
235.5 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
235.5 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
46.9 % EGR duty cycle 40-75%
Wednesday,26,January,2011,12:18:08:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:17:52 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
7.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve
Wednesday,26,January,2011,12:19:46:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:19:27 Group 007: Temperatures - engine cold- contact on
51.3°C Fuel temp ~ ambiant temp
103.4°C Oil temp ~ambiant temp
42.9°C Intake air temp ~ambiant temp
89.1°C C
Wednesday,26,January,2011,12:21:38:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:21:13 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
742 /min Engine speed 2900-4000
795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
999.6 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
15.0 % N75 duty cycle
Wednesday,26,January,2011,12:23:07:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:22:54 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.47 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.16 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
Wednesday,26,January,2011,12:24:42:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:24:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders
0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.31 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
-0.16 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
Wednesday,26,January,2011,11:53:53:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
11:53:29 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.16 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
11:53:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders
0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.00 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
11:53:29 Group 018: Injection pump
13.76 V Supply voltage injection pump
13.76 V Supply voltage from ECM
00000000 Pump infos See label file
0000 Eng. speed sensor see label file
BS teraz
Wednesday,26,January,2011,12:28:22:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:27:59 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
998 /min Engine speed 740-840
EGR Off MAF (specified) 180-270 mg/H
396.4 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
100.6 % EGR duty cycle 40-75%
Wednesday,26,January,2011,12:31:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:30:48 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
858 /min Engine speed 3800-4200 rpm
Late Spec. start 10-14 *BTDC
2.6 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve
Wednesday,26,January,2011,12:34:18:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:33:53 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
974 /min Engine speed 2900-4000
ON Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1030.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
100.6 % N75 duty cycle
PYTANIE CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC O CO TU KUR...XA CHODZI??? :idea:
:?: :!:
[ Dodano: 2011-01-25, 20:33 ]
Witajce koledzy <D@mi@n 2.8,oli80>
jednak te forum to magia poznalem tu polaka z angli ktory ma VAG+wszystko co trzeba...ale nie bardzo umie robic logi twierzi ze nie bardzo wie wszystko co sie zgadza ...zamierzam sie z nim spodkac ...powiedzcie mi jak mam dokladnie zdiagnozowac VAGIEM wszystko tak zebyscie byli w stanie powiedziec co i jak..jakie grupy mam patrzec itd?
dziei z gory
[ Dodano: 2011-01-26, 23:09 ]
chlopaki dzis robilem logi tzn probowalem.byl to moj 1szy raz i mam to co mam....najpierw sprawdzilem bledy no i mam to
Wednesday,26,January,2011,10:53:13:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
Wednesday,26,January,2011,12:08:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
co wy na to?
[ Dodano: 2011-01-26, 23:20 ]
rowniez zrobielm logi grup i BS.najpierw logi grup
Wednesday,26,January,2011,12:10:44:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:10:25 Group 000
032
020
000
023
100
213
066
123
155
070
Wednesday,26,January,2011,12:12:49:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:12:33 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
7.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
27.1°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
89.1°C Coolant temp 85-105*C
Wednesday,26,January,2011,12:15:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:15:19 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
235.5 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
235.5 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
46.9 % EGR duty cycle 40-75%
Wednesday,26,January,2011,12:18:08:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:17:52 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
7.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve
Wednesday,26,January,2011,12:19:46:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:19:27 Group 007: Temperatures - engine cold- contact on
51.3°C Fuel temp ~ ambiant temp
103.4°C Oil temp ~ambiant temp
42.9°C Intake air temp ~ambiant temp
89.1°C C
Wednesday,26,January,2011,12:21:38:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:21:13 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
742 /min Engine speed 2900-4000
795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
999.6 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
15.0 % N75 duty cycle
Wednesday,26,January,2011,12:23:07:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:22:54 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.47 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.16 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
Wednesday,26,January,2011,12:24:42:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:24:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders
0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.31 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
-0.16 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
Wednesday,26,January,2011,11:53:53:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
11:53:29 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.16 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
11:53:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders
0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.00 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
11:53:29 Group 018: Injection pump
13.76 V Supply voltage injection pump
13.76 V Supply voltage from ECM
00000000 Pump infos See label file
0000 Eng. speed sensor see label file
BS teraz
Wednesday,26,January,2011,12:28:22:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:27:59 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
998 /min Engine speed 740-840
EGR Off MAF (specified) 180-270 mg/H
396.4 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
100.6 % EGR duty cycle 40-75%
Wednesday,26,January,2011,12:31:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:30:48 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
858 /min Engine speed 3800-4200 rpm
Late Spec. start 10-14 *BTDC
2.6 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve
Wednesday,26,January,2011,12:34:18:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Address 01: Engine (4B1 907 401 D)
12:33:53 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
974 /min Engine speed 2900-4000
ON Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1030.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
100.6 % N75 duty cycle
PYTANIE CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC O CO TU KUR...XA CHODZI??? :idea:
:?: :!:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
00575 - Intake Manifold Pressure
To błąd ciśnienia w dolocie, logi na pewno się przydadzą.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
Masz coś nie tak ustawiony immo, trzeba będzie to ustawić, zdażało Ci się, że samochód odpalał i za chwilkę zgasł?
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
Błędy klimy, masz do sprawdzenia sensor g238
Po wykasowaniu błędów nie zaczął nieco lepiej jechać?
To błąd ciśnienia w dolocie, logi na pewno się przydadzą.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
Masz coś nie tak ustawiony immo, trzeba będzie to ustawić, zdażało Ci się, że samochód odpalał i za chwilkę zgasł?
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
Błędy klimy, masz do sprawdzenia sensor g238
Po wykasowaniu błędów nie zaczął nieco lepiej jechać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
SUROWY:) po ksacji blendow zgadzam sie lecial lepiej duzo lepiej ale tylko nakilka dobrych km...zaraz brak mocy powroil...jezeli chodzi o 00575 - Intake Manifold Pressure t onie wiem co robic,mam nowy N75,przeplywka nowa,podcisnienia nowe nie wiem co jeszcze?
co do 01592 - Air Quality Sensor (G238)
nic mi to narazie nie mowi.... :roll:
ale operacja w toku:)
co do 01592 - Air Quality Sensor (G238)
nic mi to narazie nie mowi.... :roll:
ale operacja w toku:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
KrisssA6, znalazłem podobny problem (oba te błędy)
a6-c5-25-tdi-q-avant-analiza-bledow-vt18276.htm#198918
a6-c5-25-tdi-q-avant-analiza-bledow-vt18276.htm#198918
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
witaj KrissA6
na forum jest tyle analiz logów że przy odrobinie chęci czytania sam byś zauważył
że u ciebie jest coś nie tak
ale do rzeczy
address 01, grupa000, kolumna 2 masz podany aktualny kąt wtrysku. u ciebie
wartość ta wynosi ok 20 co wskazuje że jest bardzo,ale to bardzo opóźniony.
przyspiesz kąt wtrysku do wartości ok 65-68(w grupie 004BS na late będziesz miał
ok 1,5* ATDC PRZY WYSTEROWANIU 100%)
mile widziane ponowne logi
na forum jest tyle analiz logów że przy odrobinie chęci czytania sam byś zauważył
że u ciebie jest coś nie tak
ale do rzeczy
address 01, grupa000, kolumna 2 masz podany aktualny kąt wtrysku. u ciebie
wartość ta wynosi ok 20 co wskazuje że jest bardzo,ale to bardzo opóźniony.
przyspiesz kąt wtrysku do wartości ok 65-68(w grupie 004BS na late będziesz miał
ok 1,5* ATDC PRZY WYSTEROWANIU 100%)
mile widziane ponowne logi
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 15:00 przez Multifonika A6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
a wiec :)czesc na poczatek.dziekuje za wskazowki....czyli loi wyszly nawet dobrze?bo robilem to 1szy raz..wiez mi ze czytam forum co dnia sam juz nie wiem co robic.chlopaki z forum powidzieli ze musze zrobic logi inaczej nie sa wstnie pomoc..wiec chyba cos mi sie udalo zrobic...mowisz ze moj kat wtrysku jest straszny?.. :oops: czyl chyba musze jechac do polski bo tu nikt mi nie zrobi tego:(
co jeszcze wyczytaes z mych smiesznych logow i blendow?
pozdro? :-P dzikuje za kazda pomoc piotras72
co jeszcze wyczytaes z mych smiesznych logow i blendow?
pozdro? :-P dzikuje za kazda pomoc piotras72
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga