Tak żaróweczka w kontrolce od podgrzewania jest cała i sprawna, sprawdziłem to już na samym początku. Dałem ją na chwile w miejsce kontrolki hamulca ręcznego i tam świeci.
Zamiana przekaźnika też nie załatwiła sprawy.
W weekend zabrałem się za ustawienia wszystkich znaków rozrządu i pompy. No i chyba się udało :-D. Zauważyłem też przetarty przewód hamulcowy, więc zabrałem się za wymianę. Oczywiście większość śrubek od metalowych przewodów była zapieczona, więc konieczna była wymiana całego przewodu, aż od pompy abs A że to prawa strona to chyba ze dwa metry tej rurki poszło, ale udało się. Zobaczyłem też wyciek płynu chłodzącego, za blokiem silnika, a przed ścianą grodziową. Okazało się, że mam uszkodzony ten trójnik co na zdjęciu tylko że mocniej i z dwóch stron :-?
Zamieniłem, więc sterownik silnika. Dzięki pomocy kolegi olo_gsm udało się go adoptować i siedzi teraz w aucie. Jednak kontrolka jest strasznie uparta i nawet nie mrugnie. Jej funkcję tymczasowo przejęła lampka w podsufitce :-P Dziś rano 0sopni C, kontrolka nie mruga, autko odpaliło za strzałem :mrgreen:
[a6 c4 2,5 tdi] kontrolka świec żarowych, grzanie...
Najdziwniejsze jest to, że gdy miałem guzik, który włączał grzanie świec i go wcisnąłem to kontrolka się zapalała. Jak puściłem to gasła. Po jego zdemontowaniu error :?:Ale to pikuś jak wiem, że już świece grzeją i silnik odpala ok. Jutro będę miał schemat, a w wolnej chwili pobawię się z tym.
Rozrząd był trochę przestawiony. Ustawiliśmy go, jednak nie ze 100% pewnością na wszystkie znaki tzn. na kole zamachowym trochę na oko bo nie wiedzieliśmy ( i dalej nie wiemy a6-c4-25-tdi-ustawienie-rozrzadu-do-cze ... t30535.htm ) do czego się odnieść. Dwie próby odpalenia i załapał. Później trochę zabawy z kołem na wałku i ustawieniem kąta i jest już dobrze :mrgreen: . Teraz mam jeszcze luz na "fasolkach" od pompy tak, że mogę przesuwać pompę do i od silnika, a gdy jest na środku to kąt wtrysku mam na 65-75. Rano ładnie zapalił później 8h przerwy i znów ładnie odpalił.
Mam jeszcze dawkę do ustawienia bo vagiem doszedłem do 4,7 i dalej nie idzie. Trochę się boję ruszać ten nastawnik żeby mi później nic nie ciekło z pompy.
Trójnik już zamówiony
Panowie wielkie dzięki za pomocne rady bo bez was pewnie jeszcze bym się z tym męczył, a jeśli zrobił by mi to jakiś mechanik to straciłbym dużo kasy i nie zdobył tyle cennych informacji. Więc jeszcze raz dziękuję wszystkim bardzo
Pozdrawiam!!!!!
Rozrząd był trochę przestawiony. Ustawiliśmy go, jednak nie ze 100% pewnością na wszystkie znaki tzn. na kole zamachowym trochę na oko bo nie wiedzieliśmy ( i dalej nie wiemy a6-c4-25-tdi-ustawienie-rozrzadu-do-cze ... t30535.htm ) do czego się odnieść. Dwie próby odpalenia i załapał. Później trochę zabawy z kołem na wałku i ustawieniem kąta i jest już dobrze :mrgreen: . Teraz mam jeszcze luz na "fasolkach" od pompy tak, że mogę przesuwać pompę do i od silnika, a gdy jest na środku to kąt wtrysku mam na 65-75. Rano ładnie zapalił później 8h przerwy i znów ładnie odpalił.
Mam jeszcze dawkę do ustawienia bo vagiem doszedłem do 4,7 i dalej nie idzie. Trochę się boję ruszać ten nastawnik żeby mi później nic nie ciekło z pompy.
Trójnik już zamówiony
Panowie wielkie dzięki za pomocne rady bo bez was pewnie jeszcze bym się z tym męczył, a jeśli zrobił by mi to jakiś mechanik to straciłbym dużo kasy i nie zdobył tyle cennych informacji. Więc jeszcze raz dziękuję wszystkim bardzo
Pozdrawiam!!!!!
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 18:38 przez kazrafal, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm... komputer też zmieniłem i nic to nie dało. Ale sprawdzę ten 4pin, może coś nie styka, dzięki za radę .
Co do twojej kontrolki to tu masz trochę opisane problem-z-migajaca-kontrolka-swiec-zaro ... t15397.htm
Co do twojej kontrolki to tu masz trochę opisane problem-z-migajaca-kontrolka-swiec-zaro ... t15397.htm
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
kazrafal, troche sie na tym znam i wyeleiminowałem wszystkie chyba możliwości, stop, wtrysk, czujnik... zero błędów, pozatym u mnie ona żarzy się a nie świeci/mruga...
To nie mój pomysł z tym 4 pinem nie jest aż taki 'znafca'
100-c4-aat-zarzy-sie-kontrolka-swiec-za ... ht=%BFarzy
To nie mój pomysł z tym 4 pinem nie jest aż taki 'znafca'
100-c4-aat-zarzy-sie-kontrolka-swiec-za ... ht=%BFarzy
No to równowaga w przyrodzie jest he he :-D u ciebie za często świeci, a u mnie za rzadko A tak poważnie to może jakiś zimny lut na płycie głównej od zegarów? Tak tylko sobie wymyślam, mam gdzieś chyba taką płytę główną od 100\c4 tdi w domu, jak chcesz mogę ci wysłać i sobie podmienisz i sprawdzisz. Poszukam dzisiaj i dam znać czy jest.
[ Dodano: 2011-01-30, 18:34 ]
Witam, znalazłem dwie, jedna jest od 100, ale nie wiem która, jak będziesz chciał się z tym pobawić to wykręć swoją i sprawdź nry czy pasują, jeśli tak to ci wyślę.
[/img]
[ Dodano: 2011-01-30, 18:34 ]
Witam, znalazłem dwie, jedna jest od 100, ale nie wiem która, jak będziesz chciał się z tym pobawić to wykręć swoją i sprawdź nry czy pasują, jeśli tak to ci wyślę.
[/img]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga