Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6] 3.0 TDI Q tip zacina się przy odpalaniu

Silniki wysokoprężne
fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 23 lis 2010, 02:24

Jeszcze nie pytalem bo czasu brak :-/ postaram sie dopytac w tym tygodniu :lol:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Filip wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip wawa » 07 gru 2010, 00:50

No i jak tam jakieś niusy :?:
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6

Awatar użytkownika
Patros
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2010, 19:26
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Patros » 07 gru 2010, 18:19

Witam, przerabiałem na dniach ten problem, problem ustąpił po wymianie wtrysków. U mnie dodatkowo śmierdziało z rur niespaloną ropą-diagnoza lejące wtryski. Teraz jest już ok nie przycina nie kopci nie śmierdzi.

Wymieniałem też akumulator twierdzili że słaby, po wymianie nie pomogło 600 w plecy.

Byłem u mechaniorów którzy mówili że leje wtrysk zalewa komorę i to jest powodem "lekkiego" zablokowania.

Nie chce straszyć ale mi na forum podpowiadali dobrze, wymieniłem wtryski i problemu nie ma, tylko u mnie jeszcze kopcił na biało-weź to pod uwagę

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 07 gru 2010, 21:58

Patros dobrze pisze - problem z odpalaniem + dymienie na biało to już główne oznaki problemu z wtryskami. Można szukać w aku, itp... ale to raczej nic nie daje. Jak ktoś ma taką możliwość to dobrze jest podmienić wtryski i sprawdzić wtedy - przeważnie problem znika jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki... <urodziny>
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

aw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:26
Lokalizacja: Iława

Post autor: aw » 07 gru 2010, 22:03

Ale jak lejący wtrysk może doprowadzić, że rozrusznik w pierwszym momencie nie jest w stanie obrócić silnikiem? :?: U mnie pomogła wymiana włącznika elektromagnetycznego w rozruszniku.

Filip wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip wawa » 08 gru 2010, 00:34

U mnie wtryski są ok. 3 szt. wymieniałem bo kupłem świadomie z lekko lejącymi ( na granicy normy )
teraz były diagnozowane i wszystkie są w 100% sprawne.
Przycinanie teraz zdarza się znacznie rzadziej i jest znacznie delikatniejsze.
Może to rzeczywiście coś z tym włącznikiem elektromagnetycznym rozrusznika ?
Przerabiał jeszcze ktoś ten temat :?:
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 08 gru 2010, 01:22

U nas takiego przypadku nie było jeszcze.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

mmbisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 09 gru 2009, 16:30
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: mmbisz » 08 gru 2010, 12:44

Potwierdzam , że u mnie po wymianie wtrysków problem blokowania zniknął

Awatar użytkownika
Nachbar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nachbar » 17 gru 2010, 14:43

Witam,

Mam niestety ten sam problem a nawet chyba dalej idący&#8230; dwa tygodnie temu - mróz ok. -10, po zaparkowaniu dobrze rozgrzanego samochodu - 4 godziny jazdy po Wawie, auta już nie odpaliłem. Motor kręcił 3-4 razy i przestawał. Spróbowałem kilka razy pod rząd i nic. Bałem się że aku się całkowicie wyładuje więc go zostawiłem w spokoju. Po około 2 godzinach wsiadłem do auta i nie było problemu żeby zapalił po chwili kręcenia - standardowa jak przy zimnym silniku. Ta sytuacja powtórzyła się kilka dni temu - mróz ok. - 6 - gdzie po postoju 10 minutowym nie odpalił (silnik na 100% rozgrzany). W tym przypadku również kręcił 3-4 razy i kończył. Takich prób tym razem wykonałem kilkanaście - żeby nie było że powyżej 20 i nic. Po ponad godzinnym posiedzeniu w knajpie odpalił bez kłopotu. Z tego też względu myślę że na pewno nie aku bo po takim katowaniu na mrozie na pewno by już nie odpalił. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie dziadowskie paliwo - ale na gorącym silniku?
Audi A6 Avant S-line

Filip wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip wawa » 18 gru 2010, 09:36

Nachbar musisz podjechać i zrobić w fachowym warsztacie test komputerowy i wszystko będzie wiadomo :-)
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 30 gru 2010, 18:49

Ja bym wykonal nastepujace czynnosci:
1.Sprawdzic styki na aku szczegolnie masie (oczyscic i posmarowac styki pasta) ;-)
2.Jesli 1 nie pomoze to sprawdzic rozrusznik
Wtryski nic nie maja to tego rozrusznik silnikiem kreci czy nie :shock:
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Awatar użytkownika
Karolex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 sie 2009, 19:34
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: Karolex » 31 gru 2010, 16:16

to ja dodam z serii ciekawostki:P
w moim 2.0 tdi próbowałem odpalić i silnik blokowało, tak po 3 -4 próbach odpalił:)
Przyczyna:
pęknięta głowica, płyn uciekał na tłoki, tworzyła się poduszka przez którą silnik blokowało, dopiero jak zawory się pootwierały tłoki wypachły to wtedy odpalał
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 31 gru 2010, 19:00

No ale zapewne u siebie mogles zaobserwowac ubytki w cieczy chlodzacej czyz nie tak??
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
Karolex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 sie 2009, 19:34
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: Karolex » 01 sty 2011, 15:06

fabiano82 pisze:No ale zapewne u siebie mogles zaobserwowac ubytki w cieczy chlodzacej czyz nie tak??
tak
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI

Filip wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip wawa » 24 sty 2011, 18:59

No i jak tam ,udało się komuś definitywnie uporać z tematem i w 100% potwierdzić co to :?:
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl