[a6 c6] 3.0 TDI Q tip zacina się przy odpalaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Witam, przerabiałem na dniach ten problem, problem ustąpił po wymianie wtrysków. U mnie dodatkowo śmierdziało z rur niespaloną ropą-diagnoza lejące wtryski. Teraz jest już ok nie przycina nie kopci nie śmierdzi.
Wymieniałem też akumulator twierdzili że słaby, po wymianie nie pomogło 600 w plecy.
Byłem u mechaniorów którzy mówili że leje wtrysk zalewa komorę i to jest powodem "lekkiego" zablokowania.
Nie chce straszyć ale mi na forum podpowiadali dobrze, wymieniłem wtryski i problemu nie ma, tylko u mnie jeszcze kopcił na biało-weź to pod uwagę
Wymieniałem też akumulator twierdzili że słaby, po wymianie nie pomogło 600 w plecy.
Byłem u mechaniorów którzy mówili że leje wtrysk zalewa komorę i to jest powodem "lekkiego" zablokowania.
Nie chce straszyć ale mi na forum podpowiadali dobrze, wymieniłem wtryski i problemu nie ma, tylko u mnie jeszcze kopcił na biało-weź to pod uwagę
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Patros dobrze pisze - problem z odpalaniem + dymienie na biało to już główne oznaki problemu z wtryskami. Można szukać w aku, itp... ale to raczej nic nie daje. Jak ktoś ma taką możliwość to dobrze jest podmienić wtryski i sprawdzić wtedy - przeważnie problem znika jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie wtryski są ok. 3 szt. wymieniałem bo kupłem świadomie z lekko lejącymi ( na granicy normy )
teraz były diagnozowane i wszystkie są w 100% sprawne.
Przycinanie teraz zdarza się znacznie rzadziej i jest znacznie delikatniejsze.
Może to rzeczywiście coś z tym włącznikiem elektromagnetycznym rozrusznika ?
Przerabiał jeszcze ktoś ten temat :?:
teraz były diagnozowane i wszystkie są w 100% sprawne.
Przycinanie teraz zdarza się znacznie rzadziej i jest znacznie delikatniejsze.
Może to rzeczywiście coś z tym włącznikiem elektromagnetycznym rozrusznika ?
Przerabiał jeszcze ktoś ten temat :?:
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
U nas takiego przypadku nie było jeszcze.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Witam,
Mam niestety ten sam problem a nawet chyba dalej idący… dwa tygodnie temu - mróz ok. -10, po zaparkowaniu dobrze rozgrzanego samochodu - 4 godziny jazdy po Wawie, auta już nie odpaliłem. Motor kręcił 3-4 razy i przestawał. Spróbowałem kilka razy pod rząd i nic. Bałem się że aku się całkowicie wyładuje więc go zostawiłem w spokoju. Po około 2 godzinach wsiadłem do auta i nie było problemu żeby zapalił po chwili kręcenia - standardowa jak przy zimnym silniku. Ta sytuacja powtórzyła się kilka dni temu - mróz ok. - 6 - gdzie po postoju 10 minutowym nie odpalił (silnik na 100% rozgrzany). W tym przypadku również kręcił 3-4 razy i kończył. Takich prób tym razem wykonałem kilkanaście - żeby nie było że powyżej 20 i nic. Po ponad godzinnym posiedzeniu w knajpie odpalił bez kłopotu. Z tego też względu myślę że na pewno nie aku bo po takim katowaniu na mrozie na pewno by już nie odpalił. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie dziadowskie paliwo - ale na gorącym silniku?
Mam niestety ten sam problem a nawet chyba dalej idący… dwa tygodnie temu - mróz ok. -10, po zaparkowaniu dobrze rozgrzanego samochodu - 4 godziny jazdy po Wawie, auta już nie odpaliłem. Motor kręcił 3-4 razy i przestawał. Spróbowałem kilka razy pod rząd i nic. Bałem się że aku się całkowicie wyładuje więc go zostawiłem w spokoju. Po około 2 godzinach wsiadłem do auta i nie było problemu żeby zapalił po chwili kręcenia - standardowa jak przy zimnym silniku. Ta sytuacja powtórzyła się kilka dni temu - mróz ok. - 6 - gdzie po postoju 10 minutowym nie odpalił (silnik na 100% rozgrzany). W tym przypadku również kręcił 3-4 razy i kończył. Takich prób tym razem wykonałem kilkanaście - żeby nie było że powyżej 20 i nic. Po ponad godzinnym posiedzeniu w knajpie odpalił bez kłopotu. Z tego też względu myślę że na pewno nie aku bo po takim katowaniu na mrozie na pewno by już nie odpalił. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie dziadowskie paliwo - ale na gorącym silniku?
Audi A6 Avant S-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Ja bym wykonal nastepujace czynnosci:
1.Sprawdzic styki na aku szczegolnie masie (oczyscic i posmarowac styki pasta)
2.Jesli 1 nie pomoze to sprawdzic rozrusznik
Wtryski nic nie maja to tego rozrusznik silnikiem kreci czy nie :shock:
1.Sprawdzic styki na aku szczegolnie masie (oczyscic i posmarowac styki pasta)
2.Jesli 1 nie pomoze to sprawdzic rozrusznik
Wtryski nic nie maja to tego rozrusznik silnikiem kreci czy nie :shock:
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
to ja dodam z serii ciekawostki:P
w moim 2.0 tdi próbowałem odpalić i silnik blokowało, tak po 3 -4 próbach odpalił:)
Przyczyna:
pęknięta głowica, płyn uciekał na tłoki, tworzyła się poduszka przez którą silnik blokowało, dopiero jak zawory się pootwierały tłoki wypachły to wtedy odpalał
w moim 2.0 tdi próbowałem odpalić i silnik blokowało, tak po 3 -4 próbach odpalił:)
Przyczyna:
pęknięta głowica, płyn uciekał na tłoki, tworzyła się poduszka przez którą silnik blokowało, dopiero jak zawory się pootwierały tłoki wypachły to wtedy odpalał
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa