Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.5 V6 TDI AFB 150 KM] wałki + hydraulika jakie??

Silniki wysokoprężne
ppkkuba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2009, 09:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: ppkkuba » 17 sty 2010, 20:46

Panowie. Z tego co zauważyłem to nie ma smarowania pod pokrywą zaworów w początkowej fazie pracy silnika. obserwowałem to kilkakrotnie. przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika na wałkach jest sucho. resztę można sobie dośpiewać. wałki się sypią prawdopodobnie przez to. przyczyną tego może być: (niskie ciśnienie oleju, wadliwa pompa oleju, niedrożne kanały olejowe w bloku i głowicy, niewłaściwy olej, zatkana odma, ) co jeszcze nie wiem.
cóż mimo wszystko po wymianie wszystkiego silnik powinien trochę popracować nie sądzicie?

Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 29 sty 2010, 19:43

Co do zakupu wałków to proponuję ÂŚwiątek - Bydgoszcz wraz z hydrauliką.
Jak na razie przejechałem na nich około 6 tys. więc moja opinia dopiero za jakiś czas.

Z opinii innych których dotknął ten problem polecili mi ÂŚwiątka.

wałki jego produkcji + hydraulika INA , na taki zestaw daje gwarancję = 3900 zetów

przesyłka GRATIS :mrgreen:

pozdrawiam

Karawar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:13
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Karawar » 31 sty 2010, 22:20

A ile kosztuje oryginalny zestaw wałków rozrządu, z krzywkamii i popychaczami?

Awatar użytkownika
Markus-47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 29 wrz 2009, 20:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: Markus-47 » 01 lut 2010, 05:52

Komplet w ASO z wymianą to coś około 10 tyś. złotych.

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 19 sty 2011, 22:27

w angli w Audi wychodzi duzo taniej jak w polsce w ASO.zaluje ze nie kupilem sobie w angli tylko na allegro.zalozylem walki kolbenshmita (sory za pisownie)wymienilem caly zestaw naprawczy walki dzwigienki itd itp.glowice robilem uszczelki nowe.po zlozeniu wszystiego do kupy odpalilismy z bratem i cisnienie oleju bylo tez sprawdzane przyzadem i narazie auto smiga.mam lekkie problemy z moca ale spawdzalem walki i narazie jeszze sa:)zaraz bedzie rok jak na nich jezdze.

P@weł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 sie 2009, 14:14
Lokalizacja: Warmia

Post autor: P@weł » 25 sty 2011, 22:17

ppkkuba pisze:Panowie. Z tego co zauważyłem to nie ma smarowania pod pokrywą zaworów w początkowej fazie pracy silnika. obserwowałem to kilkakrotnie. przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika na wałkach jest sucho. resztę można sobie dośpiewać. wałki się sypią prawdopodobnie przez to. przyczyną tego może być: (niskie ciśnienie oleju, wadliwa pompa oleju, niedrożne kanały olejowe w bloku i głowicy, niewłaściwy olej, zatkana odma, ) co jeszcze nie wiem.
cóż mimo wszystko po wymianie wszystkiego silnik powinien trochę popracować nie sądzicie?
Na brak smarowania może warto spróbować tego ?
http://www.tesam.pl/oscgold/product_inf ... ts_id=5772
przeglądając katalog tej firmy nie odnoszę wrażenia że sprzedają badziew . Cena za ten środek też jest taka że gdyby nie dawało efektu to ktos by ich opisał a w necie cisza .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja