Panowie. Z tego co zauważyłem to nie ma smarowania pod pokrywą zaworów w początkowej fazie pracy silnika. obserwowałem to kilkakrotnie. przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika na wałkach jest sucho. resztę można sobie dośpiewać. wałki się sypią prawdopodobnie przez to. przyczyną tego może być: (niskie ciśnienie oleju, wadliwa pompa oleju, niedrożne kanały olejowe w bloku i głowicy, niewłaściwy olej, zatkana odma, ) co jeszcze nie wiem.
cóż mimo wszystko po wymianie wszystkiego silnik powinien trochę popracować nie sądzicie?
[2.5 V6 TDI AFB 150 KM] wałki + hydraulika jakie??
Co do zakupu wałków to proponuję ÂŚwiątek - Bydgoszcz wraz z hydrauliką.
Jak na razie przejechałem na nich około 6 tys. więc moja opinia dopiero za jakiś czas.
Z opinii innych których dotknął ten problem polecili mi ÂŚwiątka.
wałki jego produkcji + hydraulika INA , na taki zestaw daje gwarancję = 3900 zetów
przesyłka GRATIS :mrgreen:
pozdrawiam
Jak na razie przejechałem na nich około 6 tys. więc moja opinia dopiero za jakiś czas.
Z opinii innych których dotknął ten problem polecili mi ÂŚwiątka.
wałki jego produkcji + hydraulika INA , na taki zestaw daje gwarancję = 3900 zetów
przesyłka GRATIS :mrgreen:
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
w angli w Audi wychodzi duzo taniej jak w polsce w ASO.zaluje ze nie kupilem sobie w angli tylko na allegro.zalozylem walki kolbenshmita (sory za pisownie)wymienilem caly zestaw naprawczy walki dzwigienki itd itp.glowice robilem uszczelki nowe.po zlozeniu wszystiego do kupy odpalilismy z bratem i cisnienie oleju bylo tez sprawdzane przyzadem i narazie auto smiga.mam lekkie problemy z moca ale spawdzalem walki i narazie jeszze sa:)zaraz bedzie rok jak na nich jezdze.
Na brak smarowania może warto spróbować tego ?ppkkuba pisze:Panowie. Z tego co zauważyłem to nie ma smarowania pod pokrywą zaworów w początkowej fazie pracy silnika. obserwowałem to kilkakrotnie. przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika na wałkach jest sucho. resztę można sobie dośpiewać. wałki się sypią prawdopodobnie przez to. przyczyną tego może być: (niskie ciśnienie oleju, wadliwa pompa oleju, niedrożne kanały olejowe w bloku i głowicy, niewłaściwy olej, zatkana odma, ) co jeszcze nie wiem.
cóż mimo wszystko po wymianie wszystkiego silnik powinien trochę popracować nie sądzicie?
http://www.tesam.pl/oscgold/product_inf ... ts_id=5772
przeglądając katalog tej firmy nie odnoszę wrażenia że sprzedają badziew . Cena za ten środek też jest taka że gdyby nie dawało efektu to ktos by ich opisał a w necie cisza .