[100 C4] zmiana ECU - problem
-
Dawid2542
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
[100 C4] zmiana ECU - problem
Witam, otóż zmieniłem kompa w swoim autku na taki sam jaki miałem czyli 2.5 TDI 115 PS tylko o troszkę innym oznaczeniu ponieważ mój nie obsługiwał tempomatu. mój ORI numer z autka to 4A0 907 401 a komp który kupiłem ma numer 4A0 907 401 D. na nowym kompie autko nie odpala
moim zdaniem problem tkwi w IMMO, czy ktoś może mi powiedzieć jak ominąć immo? Oczywiście wiem że nikt nie odpowie w temacie w wiadomym celu dlatego wszystkie podpowiedzi przyjmę na PW lub GG 18525454. dzięki za wszelkie pomoce i zainteresowanie tematem 
-
xman
Jeśli problem tkwi w immo tak jak sądzisz to lampka imoo nie będzie gasła, tylko świeciła (lub mrugała nie pamiętam).
"Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.
Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie. "
orginalny post z forum a4 link
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
"Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.
Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie. "
orginalny post z forum a4 link
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
xman
no to immo nie masz jak dobrze pamiętam po moim angliku. Ale może inaczej piny wchodzą do kompa? U mnie był problem z zasileniem pompy paliwa po SWAP'ie ale jak to zostało naprawione to nie wiem, ponieważ robił to mój kolega który mi LPG podpinał. Wiem że było coś przekaźnik i bezpiecznik. Tyle pamiętam.
-
xman









