Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 C4] zmiana ECU - problem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

[100 C4] zmiana ECU - problem

Post autor: Dawid2542 » 16 sty 2011, 16:49

Witam, otóż zmieniłem kompa w swoim autku na taki sam jaki miałem czyli 2.5 TDI 115 PS tylko o troszkę innym oznaczeniu ponieważ mój nie obsługiwał tempomatu. mój ORI numer z autka to 4A0 907 401 a komp który kupiłem ma numer 4A0 907 401 D. na nowym kompie autko nie odpala :-/ moim zdaniem problem tkwi w IMMO, czy ktoś może mi powiedzieć jak ominąć immo? Oczywiście wiem że nikt nie odpowie w temacie w wiadomym celu dlatego wszystkie podpowiedzi przyjmę na PW lub GG 18525454. dzięki za wszelkie pomoce i zainteresowanie tematem <piwo>

xman

Post autor: xman » 17 sty 2011, 14:00

a czego się bać? VAG + osoba która się zna i zaprogramuje go od nowa i temat zrobiony :D

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 17 sty 2011, 15:03

Jeśli problem tkwi w immo tak jak sądzisz to lampka imoo nie będzie gasła, tylko świeciła (lub mrugała nie pamiętam).

"Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.


Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie. "

orginalny post z forum a4 link



http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 17 sty 2011, 21:36

a ja niemam żadnej lampki w liczniku :-/ w sumie niewiem czy mam immo bo mam jakiś zwykły kluczyk taki płaski. za to w kompie może być IMMO który kupiłem. da sie to opanować jeśli ja nie mam IMMO a na nowym kompie jest?

xman

Post autor: xman » 17 sty 2011, 21:45

no to immo nie masz jak dobrze pamiętam po moim angliku. Ale może inaczej piny wchodzą do kompa? U mnie był problem z zasileniem pompy paliwa po SWAP'ie ale jak to zostało naprawione to nie wiem, ponieważ robił to mój kolega który mi LPG podpinał. Wiem że było coś przekaźnik i bezpiecznik. Tyle pamiętam.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 17 sty 2011, 22:39

hmm niemam żadnego znajomego co zajmuje się takimi rzeczami :-/ a nie pojade do sserwis bo mnie skasują że mi :shock: oczy wyjdą

xman

Post autor: xman » 17 sty 2011, 23:13

podjedz do kogos kto robi prądy w autach... takich ludzi jest masa... hmm jeśli byś był w Jaworznie to nie pamiętam ale chyba na Jeziorkach zapytaj o Auto Bomi... oni gaz zakładają do auta. Oni mi to robili a dokładnie Adam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja