![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
[A6 C5 2.8q] Co w miejscy katalizatorów?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
sebastian855, U ciebie nie ma tego metalicznego dzwieku jak u bigor, ![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
DJabeł, nie ma bo założyłem tłumik przelotowy, jak miałem przez pare dni gołą rurę to nieprzyjemnie brzęczało.
Jak założysz tłumik to dźwięk się nie zmieni bardzo, a jeśli tak to tylko na plus,
a silnik też trochę odetchnie bo nic go nie będzie blokowało i będzie trochę mocniejszy
[ Dodano: 2011-01-11, 13:48 ]
szkoda że nie dojechałem wczoraj na spota bo byś sam posłuchał i ocenił :mrgreen:
Jak założysz tłumik to dźwięk się nie zmieni bardzo, a jeśli tak to tylko na plus,
a silnik też trochę odetchnie bo nic go nie będzie blokowało i będzie trochę mocniejszy
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
[ Dodano: 2011-01-11, 13:48 ]
szkoda że nie dojechałem wczoraj na spota bo byś sam posłuchał i ocenił :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
nikt sie nie przyczepi?a moze .. u mnie sa 4 sondy,mało tego sonde w rure i analiza spalin .....umnie katy musza byc .pisze bo jak byłem na przegladzie to diagnosta powiedział zebym nie kombinował w razie czego. ![:-/ :-/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![:-/ :-/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
sebastian855, No szkoda ja byłem i chłopakai słuchali moich odgłosów.. :lol: Przyjezdza tez kolega 2.8q z wydechem na pełnym przelocie.. same rury i na koncu jakies tłumiki przelotowe. Chodzi to piekielnie głosno i rasowo 8-) PS moze za tydzień bedziesz?
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Siemanko..uporałem sie z problemem. Wywaliłem katy, wstawiłem tłumiki przelotowe i powiem wam ze nie to auto
wrażenie jakby mocy z 20-30% przybyło i dzwięk bardziej rasowy
Polecam wszystkim :-P
Jak znajde troche czasu i chęci to takie kÓminy ultera u mnie zagoszczą. Narazie sie kurzą na szafce :lol:
![Obrazek]()
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
Jak znajde troche czasu i chęci to takie kÓminy ultera u mnie zagoszczą. Narazie sie kurzą na szafce :lol:
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie , tak jak pisałem chciałem wymienić katy na tłumiki... Pojechałem do zakładu , który zajmuje się wydechami. Gość mi mówi, że katy mam dobre widzi to po wydechu, że auto się nie dławi ani nic.. Mówię, że denerwuje mnie to pierdzenie na to on mi mówi, że to pewnie tłumik któryś wypalony.. No nie wiem, stanęło na tym, że katalizatory są przy samym kolektorze i to gruba robota, więc stwierdziłem, że wyjmę wydech sam i zawioze do pospawania. Powiedzcie mi gdzie w naszych autach (2.8 silnik ACK quattro) są katy... Grzebałem dziś trochę przy aucie i po wyjęciu rury, która dochodzi do przepustnicy okazało się, że u mnie nie ma żadnych katów przy kolektorze. Mniej więcej w połowie samochodu są dwie małe prostokątne puszki o wymirach około 15 na 5 cm... Pan tłumik nazwał je , że sa to drugie katalizatory dopalające...
Reasumując czy to są te właściwe kataliozatory i czy pierdzenie przy przyspieszaniu może być spowodowane właśnie nimi ?
Reasumując czy to są te właściwe kataliozatory i czy pierdzenie przy przyspieszaniu może być spowodowane właśnie nimi ?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
feniulolo, najlepiej jakbyś zrobił jakąś fotkę, wtedy można by coś więcej powiedzieć.
A może już nie masz katów tylko gołe rury i dlatego Ci pierdzi?
Katy powinny być zaraz za silnikiem a wyglądać powinny tak http://allegro.pl/kat-katalizator-plask ... 39213.html
Pozdro :-D
A może już nie masz katów tylko gołe rury i dlatego Ci pierdzi?
Katy powinny być zaraz za silnikiem a wyglądać powinny tak http://allegro.pl/kat-katalizator-plask ... 39213.html
Pozdro :-D
DJabeł a z góry jak Ci obspawał, bo rozumiem, że skoro dales 40 zł za robote to musiał to robić na aucie ?
sebastian855 wrzuciłem 3 fotki niezbyt wyraźne http://img248.imageshack.us/g/14012011144.jpg/ mam nadzieję, że będzie widać o co chodzi. Za silnikiem mam sondy a dalej idą tylko rury. To co zaznaczyłem na zdjęciach pan tlumikarz uznał jako katalizatory dopalające.
Czy są to katalizatory wkońcu czy nie :roll: ?
sebastian855 wrzuciłem 3 fotki niezbyt wyraźne http://img248.imageshack.us/g/14012011144.jpg/ mam nadzieję, że będzie widać o co chodzi. Za silnikiem mam sondy a dalej idą tylko rury. To co zaznaczyłem na zdjęciach pan tlumikarz uznał jako katalizatory dopalające.
Czy są to katalizatory wkońcu czy nie :roll: ?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
feniulolo, A czy pan tłumikarz powiedział Ci wogóle że masz katy?
Te małe puszki to faktycznie mogą być katy dopalające jak to określił tłumikarz,
albo poprostu małe tłumiki przelotowe.
Kwestia pierdzenia to może być właśnie wina tego że katów nie ma, tylko gołe rury.
Na zdjęciach nie widać co jest zaraz za kolektorem,
ale skoro mówisz że tam nic nie ma tylko gołe rury,
to by znaczyło że katów faktycznie już nie ma, i to by była odpowiedź na pytanie dlaczego pierdzi.
W miejsce katów,czyli zaraz za łącznikiem elastycznym wypadałoby założyć tłumiki przelotowe w obudowie kata, i pierdzenie powinno zniknąć,a te małe puszeczki też bym wywalił dla pewności.
Chyba że ktoś ma inną teorię? :-D
Te małe puszki to faktycznie mogą być katy dopalające jak to określił tłumikarz,
albo poprostu małe tłumiki przelotowe.
Kwestia pierdzenia to może być właśnie wina tego że katów nie ma, tylko gołe rury.
Na zdjęciach nie widać co jest zaraz za kolektorem,
ale skoro mówisz że tam nic nie ma tylko gołe rury,
to by znaczyło że katów faktycznie już nie ma, i to by była odpowiedź na pytanie dlaczego pierdzi.
W miejsce katów,czyli zaraz za łącznikiem elastycznym wypadałoby założyć tłumiki przelotowe w obudowie kata, i pierdzenie powinno zniknąć,a te małe puszeczki też bym wywalił dla pewności.
Chyba że ktoś ma inną teorię? :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Dokładnie tu nie ma juz katalizatorów.. katalizator jest duzy względem tych rur. Co do wspawania to normalnie od góry tam jest taki tunel bo idzie wał do dyfra z tyłu i miejsca mnostwo do spawania
PS za swoje stare katy wziąłem 420zł
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
PS za swoje stare katy wziąłem 420zł
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No właśnie.... gdzie? :-Dkrzysztofput pisze:jak to 420 zł gdzie ?DJabeł pisze:Dokładnie tu nie ma juz katalizatorów.. katalizator jest duzy względem tych rur. Co do wspawania to normalnie od góry tam jest taki tunel bo idzie wał do dyfra z tyłu i miejsca mnostwo do spawania![]()
PS za swoje stare katy wziąłem 420zł![]()
![]()
Bo ja swoje też jeszcze mam w worku to bym sie ich z chęcią pozbył
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga