Witam
W autku mam trzy zbiorniczki spryskiwaczy i funkcje intensiw. Udało mi się uruchomić wreszcie pompkę na dodatkowym zbiorniczku, niestety po podłączeniu instalacji jak należy jest gorzej niż wcześniej...
Przy normalnym spryskiwaczu ciśnienie bardzo spadło, tak jakby przelatywało do drugiego zbiorniczka, czasami zdaży mu się bardzo mocno psiknąć, tak samo jest po wciśnięciu funkcji intesywnej i wtedy chyba powinny pracować obie pompki.
Jak to jest? Nie powinny być założone jakieś zastawki aby płyn nie przelatywał ze zbiorniczka do zbiorniczka? Czy przy tej funkcji powinny pracować dwie pompki na raz?
Jak ustawić przy tym dziadostwie dysze? Raz nie daje rady dolecieć na szybe, raz trafi idealnie a raz wogóle nie trafi w szybe tylko przeleci wysoko ponad autem.
[100 C4] spryskiwacze - funkcja intensywna
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Próbowałem też tak ale ciężko trafić na raz te dwie opcje bo to intensiw nie działa ograzu po wciśnięciu a po jakims ułamku sekundy i też przez króciutki czas (taki strzał).
Wydaje mi się właśnie że po wciśnięciu INT powinny działać dwie pompki, bo po kiego gdzyba mieć dwa zbiorniczki do wyboru przy mysiu szyby?
Jeżeli tak by było to oznacza że coś nie styka i nie włancza dwóch pompek?
No i w takim wypadku musiałaby być jakaś "zastawka" na przewodzie aby płyn nie przelatywał podczas wciśniętego zwykłego spryskiwacza do drugiego zbiorniczka, a podejżewam że własnie tak sie dzieje.
Kolejną sprawą wtedy jest jak ustawić dysze? Gdy zmienia się ciśnienie w różne miejsca na szybie trafia płyn, raz wogóle nie dolatuje a raz poza auto (ogromna rozbierzność).
Udało mi się nawet zestrzelić kobiete na przejściu dla pieszych, myślałem że mi szybe wydrapie w aucie!
Wydaje mi się właśnie że po wciśnięciu INT powinny działać dwie pompki, bo po kiego gdzyba mieć dwa zbiorniczki do wyboru przy mysiu szyby?
Jeżeli tak by było to oznacza że coś nie styka i nie włancza dwóch pompek?
No i w takim wypadku musiałaby być jakaś "zastawka" na przewodzie aby płyn nie przelatywał podczas wciśniętego zwykłego spryskiwacza do drugiego zbiorniczka, a podejżewam że własnie tak sie dzieje.
Kolejną sprawą wtedy jest jak ustawić dysze? Gdy zmienia się ciśnienie w różne miejsca na szybie trafia płyn, raz wogóle nie dolatuje a raz poza auto (ogromna rozbierzność).
Udało mi się nawet zestrzelić kobiete na przejściu dla pieszych, myślałem że mi szybe wydrapie w aucie!