Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 C4] spryskiwacze - funkcja intensywna

Elektryka
ODPOWIEDZ
bikemax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 gru 2010, 10:50
Lokalizacja: Wroclaw

[100 C4] spryskiwacze - funkcja intensywna

Post autor: bikemax » 10 sty 2011, 09:29

Witam

W autku mam trzy zbiorniczki spryskiwaczy i funkcje intensiw. Udało mi się uruchomić wreszcie pompkę na dodatkowym zbiorniczku, niestety po podłączeniu instalacji jak należy jest gorzej niż wcześniej...

Przy normalnym spryskiwaczu ciśnienie bardzo spadło, tak jakby przelatywało do drugiego zbiorniczka, czasami zdaży mu się bardzo mocno psiknąć, tak samo jest po wciśnięciu funkcji intesywnej i wtedy chyba powinny pracować obie pompki.

Jak to jest? Nie powinny być założone jakieś zastawki aby płyn nie przelatywał ze zbiorniczka do zbiorniczka? Czy przy tej funkcji powinny pracować dwie pompki na raz?

Jak ustawić przy tym dziadostwie dysze? Raz nie daje rady dolecieć na szybe, raz trafi idealnie a raz wogóle nie trafi w szybe tylko przeleci wysoko ponad autem.

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 10 sty 2011, 09:32

Co do ustawienia dyszy to powiem tak powinny być ustawione troszke wyżej niz patrzysz :) ze tak to ujme:)
wiadomo że jak jedziesz to ped powietrza automatycznie ci obniza strumien plynu 8-)
a przewaznie w czasie jazdy uzywa sie spryskiwaczy 8-)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

bikemax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 gru 2010, 10:50
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: bikemax » 10 sty 2011, 12:52

Tak wiem jak teoretycznie powinny być ustawione dycze tylko tak jak wspomniałem w zależności jakie mu się tam ciśnienie stworzy tak też różnie to trafia na szybe

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 12 sty 2011, 08:44

bikemax, a jak pociągniesz wajche do siebie i do tego wciśniesz intensive? powinny pracować obie pompki i nie powinno wtedy nigdzie ciśnienie spadać próbowałeś?

bikemax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 gru 2010, 10:50
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: bikemax » 12 sty 2011, 09:03

Próbowałem też tak ale ciężko trafić na raz te dwie opcje bo to intensiw nie działa ograzu po wciśnięciu a po jakims ułamku sekundy i też przez króciutki czas (taki strzał).

Wydaje mi się właśnie że po wciśnięciu INT powinny działać dwie pompki, bo po kiego gdzyba mieć dwa zbiorniczki do wyboru przy mysiu szyby?

Jeżeli tak by było to oznacza że coś nie styka i nie włancza dwóch pompek?

No i w takim wypadku musiałaby być jakaś "zastawka" na przewodzie aby płyn nie przelatywał podczas wciśniętego zwykłego spryskiwacza do drugiego zbiorniczka, a podejżewam że własnie tak sie dzieje.

Kolejną sprawą wtedy jest jak ustawić dysze? Gdy zmienia się ciśnienie w różne miejsca na szybie trafia płyn, raz wogóle nie dolatuje a raz poza auto (ogromna rozbierzność).

Udało mi się nawet zestrzelić kobiete na przejściu dla pieszych, myślałem że mi szybe wydrapie w aucie!

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 12 sty 2011, 09:20

hmm cos masz nie tak :-/ ale co to niebardzo wiem, moze ta pompka z INT sie jakoś zapiekła czy cos i juz nie domaga?

bikemax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 gru 2010, 10:50
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: bikemax » 12 sty 2011, 09:31

Kupiłem właśnie drugą bo stara wogóle nie działała. Takie skoki ciśnienia występują przy normalnym spryskiwaniu oraz przy INT. Wcześniej jak INT było zaślepione to normalne działały bezproblemowo i tak jak nalezy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja