[A6-C5] Zmiana końcówki wydechu 2,5TDI 1998
[A6-C5] Zmiana końcówki wydechu 2,5TDI 1998
Witam,
Założyłem nowy temat bo nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na pytanie które mnie interesują, jęśli jednak to przeoczyłem to wybaczcie.
Sprawa wygląda następująco mam Avant'a z 1998 roku, i pojedyńczy wydech schowany pod zderzakiem , chciałbym zrobić tak żeby koncówki wydechu były widoczne.
Przeczytałem, że podobno wystarczy wymienić dolną część zderzaka na taka z wycięciem i dospawać nową koncówke lub cały nowy tłumik wraz z końcówka.
Nigdzie niestety nie mogę znaleźć samego dołu zderzaka na wymianę...a to kluczowa sprawa.
1.Czy ktoś z was robił taki manewr w takiej opcji silnikowej i co o tym myślicie?
2. Jak fachowo nazywa się ta dolna część zderzaka? spotkałem się z ( "doczepka/ spoiler)
Pozdrawiam i dziękuje
Założyłem nowy temat bo nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na pytanie które mnie interesują, jęśli jednak to przeoczyłem to wybaczcie.
Sprawa wygląda następująco mam Avant'a z 1998 roku, i pojedyńczy wydech schowany pod zderzakiem , chciałbym zrobić tak żeby koncówki wydechu były widoczne.
Przeczytałem, że podobno wystarczy wymienić dolną część zderzaka na taka z wycięciem i dospawać nową koncówke lub cały nowy tłumik wraz z końcówka.
Nigdzie niestety nie mogę znaleźć samego dołu zderzaka na wymianę...a to kluczowa sprawa.
1.Czy ktoś z was robił taki manewr w takiej opcji silnikowej i co o tym myślicie?
2. Jak fachowo nazywa się ta dolna część zderzaka? spotkałem się z ( "doczepka/ spoiler)
Pozdrawiam i dziękuje
Audi 80 B3 -1,6 TD 80PS (1991)
VW PASSAT B5 FL -1,9 TDI 130PS (2001)
Audi A6 C5 - 2,5 TDI 150PS (1998)
VW PASSAT B5 FL -1,9 TDI 130PS (2001)
Audi A6 C5 - 2,5 TDI 150PS (1998)
http://allegro.pl/audi-a6-kombi-05-dokl ... 07382.html o to ci kolego chodzi
ja bym nie do spawy-wał tylko wymienił tłumiki

Shivan, listwa,hokej,dyfuzor i inne nazwy jeszcze słyszałem,chcesz wystające rury jak w polifcie?Musisz zmienić końcowy wydech,ew. rurki końcowe i cały tylni zderzak od polifta,w Twoim przypadku nie ma innej możliwości,(wyciąć w dolnej części jeszcze) :mrgreen: dół z polifta nie pasuje do góry z przedliftu
kolega Chips wystawiał rury wycinając otwory,ma 2,5 ale Q 


- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
tu masz z jedna dziura http://allegro.pl/audi-a6-01-05-avant-q ... 62764.html , najlepiej samemu wyciac takowa kumpel seba tak ma zrobione i wyglada jak orginal 8-)
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
bardzo dobrze to wyglada nic nie widac ze to wycioles scyzorykiem <haha> (żarcik)sebastian855 pisze:Shivan, dokładnie tak jak Wujek-West Ci pisze,
wymienić wystarczy samą dokładkę i przyspawać nowy tłumik i końcówki![]()
ÂŻadnego zderzaka nie musisz wymieniać.
Ja u siebie w dokładce wyciąłem wgłębienia na tłumiki i tez chyba dobrze wyszło :-D
sebastian855, pogadaj ...................pewnie wymieniłeś samą dokładkę,nie pisz takich pierdół bo flaki mi się wywracają :evil: postaw polifta koło przedlifta i popatrz na zderzaki w innych miejscach to jest i nie da się tego zmienić,bez zderzakaWujek-West, gość chyba nie wie co sprzedaje quattro zawsze miało tłumiki po obu stronach,nigdy z jednej :!:
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
RaKo, chyba ja lepiej wiem co robiłem u siebie w aucie,a takich pierdół że się nie da to mi nie pociskaj,bo jestem tego żywym dowodem. :evil:
Miałem dwie końcówki schowane fabrycznie,a niedawno wymieniałem cały wydech i końcówki wyciągłem na wierzch, zobacz na zdjęciach mojego auta :-D
Kto Ci powiedział że on chce mieć końcówki po dwuch stronach?
A żeby wystawić tylko końcówkę wystarczy wyciąć otwór w dokładce,albo kupić już dokładkę z wyciętym, dospawać tłumik i po sprawie.
Próbowałeś kiedyś coś takiego robić że się wypowiadasz?
Miałem dwie końcówki schowane fabrycznie,a niedawno wymieniałem cały wydech i końcówki wyciągłem na wierzch, zobacz na zdjęciach mojego auta :-D
Kto Ci powiedział że on chce mieć końcówki po dwuch stronach?
A żeby wystawić tylko końcówkę wystarczy wyciąć otwór w dokładce,albo kupić już dokładkę z wyciętym, dospawać tłumik i po sprawie.
Próbowałeś kiedyś coś takiego robić że się wypowiadasz?
sebastian855, nie chodzi mi o dwie rury po obu stronach,to że można wyciąć to napisałem trochę wcześniej od Ciebie,a to że nie da rady zamontować dołu z polifta do zderzaka z przedlifta to wiem,a skoro się da,to czego wycinałeś?Bo się nie da :mrgreen:
Zrozum że dokładka z otworem w standardzie to polift,nie pasująca do przedliftu,przyglądałem się obydwu zderzakom i twierdzę że to nie pasi jedno do drugiego
P&P,chętnie zobaczę zdjęcie auta do roku 2000 z taką dokładką i zwrócę Ci honor,przyznam że nie miałem racji
Zrozum że dokładka z otworem w standardzie to polift,nie pasująca do przedliftu,przyglądałem się obydwu zderzakom i twierdzę że to nie pasi jedno do drugiego
P&P,chętnie zobaczę zdjęcie auta do roku 2000 z taką dokładką i zwrócę Ci honor,przyznam że nie miałem racji

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
RaKo, wycinałem bo żadna ori dokładka nie ma wycięcia pod takie końcówki jak ja mam :-P
A powiedz mi po co zakładać dokładkę z polifta do budy z przed lifta?
To by było bez sensu.
Przed liftowe modele tez miały wycięcia na wydech,zarówno quattro jak i przednio napędowe
Więc może kolega Shivan poszukać takiej dokładki z przed lifta i założyć sobie okrągłe końcówki mu się takie podobają, a jak woli inny kształt to już trzeba rzeźbić :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-10, 18:41 ]
RaKo, jak chcesz zobaczyć zdjęcie to mogę zrobić w czwartek , bo tak się składa że kolega ma 2.5 tdi z 1999r. z ori wystawionym wydechem :-D
A powiedz mi po co zakładać dokładkę z polifta do budy z przed lifta?
To by było bez sensu.
Przed liftowe modele tez miały wycięcia na wydech,zarówno quattro jak i przednio napędowe

Więc może kolega Shivan poszukać takiej dokładki z przed lifta i założyć sobie okrągłe końcówki mu się takie podobają, a jak woli inny kształt to już trzeba rzeźbić :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-10, 18:41 ]
RaKo, jak chcesz zobaczyć zdjęcie to mogę zrobić w czwartek , bo tak się składa że kolega ma 2.5 tdi z 1999r. z ori wystawionym wydechem :-D
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sebastian855- Kolego dziękuję za rady:) Teraz pozostaje mi wybrać jakąś opcje i coś zacząć działać. Podoba mi się wydech po obu stronach ale staram się choć trochę zachować oryginalną koncepcje konstruktorów , pewnie niektórzy już teraz powiedzą że robię jakąś wioskę
Myślę jednak, że dyskretna dwururka wystająca z jednej strony doda trochę uroku, a dźwięk V6 trochę lepiej słyszalny to fajna sprawa... przynajmniej dla mnie:) :-D
Przyznaje się jednak, że nie mam pojęcia jak będzie wyglądał dźwięk wydobywający się z diesel'owskiej V6... przy troszeczkę odważniejszym tłumiku.
Co do wycięcia...może warto zaryzykować, w razie wpadki dokładka z przed lifta kosztuje grosze i pomył zostanie porzucony:)
Pozdrawiam

Przyznaje się jednak, że nie mam pojęcia jak będzie wyglądał dźwięk wydobywający się z diesel'owskiej V6... przy troszeczkę odważniejszym tłumiku.
Co do wycięcia...może warto zaryzykować, w razie wpadki dokładka z przed lifta kosztuje grosze i pomył zostanie porzucony:)
Pozdrawiam
Audi 80 B3 -1,6 TD 80PS (1991)
VW PASSAT B5 FL -1,9 TDI 130PS (2001)
Audi A6 C5 - 2,5 TDI 150PS (1998)
VW PASSAT B5 FL -1,9 TDI 130PS (2001)
Audi A6 C5 - 2,5 TDI 150PS (1998)