[a6 c5] po odpieciu akumulatora dziwne rzeczy sie dzieja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
[a6 c5] po odpieciu akumulatora dziwne rzeczy sie dzieja
Witam , problem polega na tym ze dzis niunia miala odpiety akumulator na jakies 4 godz, po tym czasie podpiolem aku wpisalem kod w radyjku i ruszylem do pracy. W drodze zauwazylem ze cos nie tak jest ze skrZynia tzn przy redukcji biegow np jak dojezdzam do krzyzowki to obroty spadaja prawie do 200 , po calkowitym zatrzymaniu auta troche jeszcze kuleja a potem wracaja na swoje miejsce czyli 800 dodam tez ze trzesie autem (czuc na fotelu wibracje) zauwazylem tez ze jakby sie dusila badz brakowalo gazu (zbiornik prawie pelen) jak jade na dolnych obrotach i dodaje gazu (rowniez czuc wibracje na fotelu) ale najdziwniejsze jest to ze spadlo mi spalanie odkad mam audi to nie zeszlem ponizej 11,8 n tej trasie a dzis ku mojemu zaskoczeniu wynik 9.9 w drodze powrotnej troszke przycislem (ok 160 km/h) i wynik wyszedl 10,2
Pytanie do was brzmi - co sie moglo stac po tym odlaczeniu aku? czy mugl sie zrestartowac komp od gazu i tzeba jechac na regulacje ? i o co chodzi z ta skrzynia ?
podrawiam
edit: raduktor , listwy oraz filtry wymienione niecale 2000 km temu. W piatek bylem na darmowym przegladzie i gosciu powiedzial ze wszystko jes ok - jedynie zmiejszyl cisnienie na 1,15 bo powiedzial ze bylo za duze
Pytanie do was brzmi - co sie moglo stac po tym odlaczeniu aku? czy mugl sie zrestartowac komp od gazu i tzeba jechac na regulacje ? i o co chodzi z ta skrzynia ?
podrawiam
edit: raduktor , listwy oraz filtry wymienione niecale 2000 km temu. W piatek bylem na darmowym przegladzie i gosciu powiedzial ze wszystko jes ok - jedynie zmiejszyl cisnienie na 1,15 bo powiedzial ze bylo za duze
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. temat do poczytania odnośnie adaptacji przepustnicy kiedy trzeba to robić . all-a6kodowanie-vagiem-opisy-vt8789.htm .pozdro
tylko quatrro !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 sty 2011, 18:56
- Lokalizacja: rzeszow
witam kolege ja mialem podobnie zresetowal mi sie komp po odlaczeniu akum proponuje pojechac do gazownika i sprawdzic bledy na kompie gazowym powinien wyskoczyc blad napiecia i zrobic ponowna kalibracje ale dziwi mnie troche ten spadek spalania ,
[ Dodano: 2011-01-08, 22:55 ]
spadanie obrotow moze byc spowodowane zmiana dawki gazu na biegu jalowym ty masz automat wiec przy zwalnianiu on dalej ciagnie a dawka ktora moze byc na ten moment moze byc za uboga i tak moze byc lub na odwrot moze byz za duza .a ja sie zachowuje na bezynie
[ Dodano: 2011-01-08, 22:55 ]
spadanie obrotow moze byc spowodowane zmiana dawki gazu na biegu jalowym ty masz automat wiec przy zwalnianiu on dalej ciagnie a dawka ktora moze byc na ten moment moze byc za uboga i tak moze byc lub na odwrot moze byz za duza .a ja sie zachowuje na bezynie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 sty 2011, 18:56
- Lokalizacja: rzeszow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
aku musialem wyjac i przelozyc do innego auta , na benzynie jak wracalem do domu to przejechalem sie kawalek ale to bylo moze z 500 metrow. A co z tym cisnieniem ? sledze rownierz temat kolegi Colin a6-c5-prosze-o-ocene-mapy-vt29626,15.htm - na drugiej stronie 1-sze zdjecie -- czy tezmam gazownikowi powiedziec zeby wszystko mi tak ustawil ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Mam taki i działa bezproblemowo http://moto.allegro.pl/interfejs-rs-232 ... ml#gallery.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Na stronie AC masz instrukcję do Staga, masz forum, myślę że są osoby które będą pomocne no i polecam http://lpg-forum.pl/index.php jest tam sporo dobrych instalatorów którzy są bardzo chętni do pomocy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga