Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2,4 ] gwizd z silnika

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
u6y6uut
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sie 2008, 18:11
Lokalizacja: Londyn

Post autor: u6y6uut » 22 mar 2009, 19:08

Dzieki :-D <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 22 mar 2009, 21:16

to może byc to bo jak odpalę silnik to ładowanie jest bardzo slabe nie cale 12v dopiero jak depnę to powyżej 2 tys obrotów zaczyna ladować wtedy pokazuje 14 v i nawet jak zejdzie z obrotów to jest ok ładowanie dobre ale zgaszę odpalę i zas slabe

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 23 mar 2009, 12:36

bobson80, niechce cie kolego martwic ale masz jedna z 3 przyczyn...
albo alternator juz zdechl
albo akumulator jest walniety gdzies ma w sobie spiecie dlatego alternator buczy
albo po przekreceniu zaplonu gdzies ci zaje..biscie bierze prad na lewo

i mowie ci jeszcze raz! jedz na test! bedziesz wiedzial wszytsko!

i jeszcze sprawdz klemy i ewentualnie przeczysc do bialego;) daj troszku smarku i zoibacz wtedy jak sie bedzie zachowywal

Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 06 sty 2011, 13:53

koledzy mam problem dzisiaj rano odpaliłem samochód i był taki lekki piszczący dżwięk dopóki samochód się nie rozgrzał.otwotrzyłem maskę i dżwięk dochodził z przodu silnika zaraz za wentylatorem chłodnicy.to jest pasek alternatora?bo nie jestem pewien.Boję sie żeby nic nie pękło i nie mieć lipy wolę to za wczasu zrobić.Do tego zauważyłem że od dłuższego czasu pokazuje mi ładowanie akumulatora 16v,wcześniej było normalnie pokazywał 14
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 sty 2011, 14:53

Regulator napięcia szwankuje jeżeli masz rzeczywiście 16 v . jest to bardzo groźne dla elektronicznego osprzętu bo jeżeli wskoczy na 18v a u mnie tyle bylo to uszkodzilo kilka rzeczy . Sprawdz jakie masz ładowanie.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 06 sty 2011, 15:08

vagiem?no jak wlącze na zapłon to pokazuje mi normalnie po odpaleniu jest ok 16,niecałe .Zdziwiło mnie to bo od kiedy temp spadła poniżej 5 st C tak zaczeło sie dziac tak było 14
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 sty 2011, 15:15

raczej sprawdzil bym zwykłym woltomierzem na odpalonym silniku na klemach aku ile ma . Jezeli pokaże tyle co na wskaźniku to wiadomo że masz uwalony regulator normalnie powinno stanąć malsymalnie na 14.4 i minimalnie na 13.4 pod dużym obciążeniem (światła , wentylator , lodówka przenośna itp itd ) vagiem sprawdzając obarczysz wynik niestety błędem . Ale tu zaraz wszyscy zaczną się wypłaszczać że vag jest bogiem ale nie jest ponieważ wskazania różnią się od rzeczywistości o 0.3 V w niektórych przypadkach.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 06 sty 2011, 15:30

sprawdzę wolotmierzem.Wogulę to zacznę od paska bo zaczął piszczeć ,jak nie przestanie to rolka napinająca.Znajomy mi powiedział że póki nie zacznie świrować to wtedy wymienic regulator.

[ Dodano: 2011-01-07, 20:24 ]
a więc tak zajechałem do serwisu Bosha żeby wymienic pasek (był tylko Gates 59 zł).Okazało się że napinacz tez do wymiany.Jak mechanik mi pokazał to miał takie luzy jakby miał sie zaraz odkręcic.(napinacz 218 zł) wymiana 90 zł.Najlepsze że zrobił to bez demontazu przodu jakoś wykręcił wentylator i tam upychał recę.a co do napiecia to aku zimny 13 V,a pod alternatorem klemy miały 14,2V więc licznik pokazuję mi te ok 16V z bardzo duzym błędem.Ale najważniejsze że wszystko jest ok <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja