Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.8 V6 - Dziwny objaw przy odpalaniu.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 05 sty 2011, 15:20

Killer71, Ale na nowych świeczkach też wypada przerwę ustawić... Ja mam NGK i nie narzekam

Pozdro
Toperz

Fontesen

Post autor: Fontesen » 05 sty 2011, 16:05

Toperz pisze:Killer71, Ale na nowych świeczkach też wypada przerwę ustawić... Ja mam NGK i nie narzekam

Pozdro
Toperz
a mozzesz napisać dlaczego?? mam problem z trzęsącym sie silnikiem na jałowym <60 stopni, i dzisiaj od pewnegomechanika, tez uszłyszałem zeby sprawdazić przerwę na świecach. Faakt, ze zmeniałem je na nowe NGK jakieś 3 msc temu. Na starych było to samo.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 05 sty 2011, 17:09

swiece ngk-takie tez sa orginaly ;-)
a kable beru :lol:
a przerwy nie da sie regulowac w tych swiecach , tego nie robi (to nie komarek ;-) )
<ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 05 sty 2011, 21:02

Jeżdzę na Boschach (+13 zdaje się, dobrane z katalogu). Oryginalnie świeca ma przerwę 0,8mm i do takiej trzeba ją ustawiać co jakiś czas, a co np. 60 tys zmieniać świece. Po zakupie nie trzeba ustawiać przerwy - no chyba, że NGK to takie badziewa są :lol:
Przerwa nie może być ani za niska ani za wysoka, bo zapłon będzie albo w nieodpowiednim miejscu albo cewki będą dostawać mocniej po tyłku (większa przerwa oznacza większe napięcie do przeskoku iskry).

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 05 sty 2011, 21:13

Camel- pisze:Oryginalnie świeca ma przerwę 0,8mm i do takiej trzeba ją ustawiać co jakiś czas, a co np. 60 tys zmieniać świece. Po zakupie nie trzeba ustawiać przerwy - no chyba, że NGK to takie badziewa są
.
jak juz napisalem nie da sie regulowac tych swiec :lol:


[ Dodano: 2011-01-05, 21:18 ]
Obrazek

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 05 sty 2011, 21:24

mariusz888, a nie no pewnie. Cały czas pisałem o jednoelektrodowych <ok> Jeździłem na Beru wieloelektrodowych i padły po 30 tys. ;-)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 sty 2011, 12:03

ja też mam jednoelektrodowe. Czyli to bujda, że się je reguluje.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 06 sty 2011, 21:51

--RaDeK-- pisze:ja też mam jednoelektrodowe
jak to :shock:
do tych silnikow sa tylko dwuelektrodowe innych nie ma ;-)
nie wolno stosowac innych swiec niz producent podaje <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 06 sty 2011, 22:10

takie powinny byc
http://moto.allegro.pl/swieca-zaplonowa ... 70680.html
BKR6EKUB chyba nie ma zamiennika irydowego
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 07 sty 2011, 01:50

mariusz888 pisze:
--RaDeK-- pisze:ja też mam jednoelektrodowe
jak to :shock:
do tych silnikow sa tylko dwuelektrodowe innych nie ma ;-)
nie wolno stosowac innych swiec niz producent podaje <ok>
a to bardzo dziwne jest bo ja mam jednoelektrodowe z ngk i takie byly podane w programie u mojego mechanika :) kable tez ngk

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 07 sty 2011, 08:46

...no i zgłupiałem, jakie mam wybrać? Jedno, czy wieloelektrodowe???

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 07 sty 2011, 10:35

Killer71, ja wybrałem jednoelektrodowe, ze względu, że można regulować szczelinę. Poza tym są tańsze. W Mercedesie wieloelektrodowe Beru, czyli super firmy, wytrzymały mi 30 tys i już nic nie dało się z nimi zrobić. Samochód przerywał. Kupiłem jednoelektrodowe Bosche i od 30 tys mam spokój. W Audi co prawda wyciągnąłem dwu- czy trój- elektrodowe, ale po wsadzeniu tych jedno, dobranych z katalogu nie widzę różnicy przy dzialaniu silnika. Z gazem sobie radzą... W sumie to wszystko jedno jakie kupisz. Ja kupiłem jedno, bo uważam, że są równie dobre co wieloelektrodowe, a tańsze :)

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 07 sty 2011, 12:09

Nie wiedziałem, że w Audi montuje wieloelektrodowe świece :shock: w swoim jeszcze nie wymieniałem, zrobię to razem z rozrządem...

Osobiście uważam, że wieloelektrodowe świece w praktyce to pic na wodę...
Irydowe mogą być lepsze, ale biorąc pod uwagę jakość tankowanego paliwa to one nie mają możliwości się wykazać. Najwyżej mogą nam poprawić humor, a szczególnie odchudzić portfel.

Awatar użytkownika
mucia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2008, 01:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mucia » 08 sty 2011, 00:20

Witam fanów i przepraszam, że trochę ,, po, ptokach ale ostatnio na mrozie miałem podobny problem i dodam, że stało się to tylko raz!!!!.

A więc:-)

Zacznę od tego, że bardzo się śpieszyłem do pracy i wpadłem do mojego cukiereczka jak błyskawica. Wsadziłem klucz i nie czekając na zapalenie kontrolek, odpaliłem 8-) i nagle z pod maski usłyszałem,,,UUUUUUU i koniec,,cukierek nie odpalił, ale gdy przekręciłem klucz jeszcze raz wszystko było Ok no może z wyjątkiem pracy silnika:-/ Jest tylko jedna mała różnica!, Dodałem trzy razy delikatnie gazu i wszystko wróciło do normy:-)

Panowie! Obawiam się, że zawiesiły się sztotki w rozruszniku i troszkę się podlał, paliwkiem co zaowocowało nierówną pracą silnika hmmm tak mi się wydaję;-) dodam, że był mrozek!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja